Sinirle yattığı yerden kalktı genç kız. Gitmesi gereken baloya sadece üç saat kalmıştı.
Üstelik baloya bir manken kılığında gidecekti.
Hemen sarı peruğu eline aldı ( elsanın saçları gibi sarı )
Ardından özenle yıkayıp fön çekerek kuruttu. Kalın bukle maşası ile saçların sadece ucunu buklelendirdi ve taradı. Bu sayede buklelerin doğal görünmesini sağlamıştı. Ardından peruğun kahkülünü arkaya ve havaya doğru kıvırttı. Bu da saça hareket katmıştı. Son olarak saçların bir kısmını toplayıp kalan kısmını salık bıraktı. Topladığı kısımdan birkaç tane yeri incecik şekilde ördü. Saçlar tamamdı. Sıra elbiseye gelmişti.Hızlı bir şekilde dolaptan elbisesini çıkarttı. Elbise göğüste çapraz bir şekilde bağlamalı ve hafif dekolteli oldukça kalın kemerli ve derin bir bacak yırtmaçlı olan fakat bir o kadar da zarif görünen beyaz bir elbiseydi. Omuzlarındaki tüyler elbiseye ayrı bir hava katıyordu. Kemerden aşağıya çok ince şeritler halinde uzanan simler elbiseyi dikkat çekici yapıyordu.
Ardından elbiseye oldukça tezat olan ve bir o kadar da uyacak olan kahverengi kovboy ayakkabıları aldı ve kenara koydu. Yanına da kahverengi ve beyaz incili bir şal koydu.
Hızla makyaj masasına geçip hazırlanmaya başladı. Gözünün içerisine beyaz kalem sürdü ve kalın siyah bir eye liner çekti.
Eyelinerin altına kahverengi ve simli far sürdü. Ardından gözlerine maskara sürüp göz makyajını tamamladı.
Dudağının kenarına çok hafif bir turuncumsu kırmızımsı bir kalemle çerçeve çizdi. Kalemi biraz da dudağının içerisine sürüp üstünden simli bir glos sürdü. Makyajı da hazırdı.
Peruğu hızlı ve dikkatli bir biçimde başına sabitledi ve ardından elbiseye giyindi.
Ayakkabıları ve şalı da giyinince hazırdı.
Derin bir nefes aldı ve çantasından ufak çakıya baktı. Adam öldürmeye değil sadece bilgi almaya gidiyordu fakat güvenlik şarttı.
♟️♟️♟️
''Buyrun?''
Diye sorgulayıcı bir biçimde konuştu kapıdaki güvenlik. Kız ilk önce boğazını temizledi ve Türkçesini bozarak konuşmaya başları.
''Merhaba ben Veronica Wizart davetiye vardı da? '' Dedi kız masum bir şekilde. Pardon pardon masum rolünde. Adam önündeki ekrandan ismi kontrol edip kızı içeriye aldı.
Asıl iş buradan sonra başlıyordu. Balonun herkese yansıtılan amacı bir moda tasarımcının büyük defilesinde önce kıyafetleri öylesine önemli kişilere gösterip bunu bir baloyla da şereflendirmekti.
Asıl gerçek amacı ise işte orası muammaydı. Kızın işi de zaten Asıl gerçek amacı öğrenmekti.
♟️♟️♟️
''Merhaba Veronica'ydı değil mi?'' Diye sordu adamımız. Kız istemsizce gülümsedi. Balık yemin kokusunu almıştı.
''Evet siz de Argun bey olmalısınız'' Dedi kız masum rolünden çıkmayarak.
''Ta kendisi.'' Dedi ve kızın elini tutup dudaklarına götürdü. Ardından ufak bir buse kondurup geri bıraktı.
Deniz sanki utanmış gibi gülümsedi ve saçını kulağının arkasına attı.
''Bir şeyler içelim bayan Veronica.'' Dedi Argun. Niyeti bir şeyler içmekten çok daha uzaktı. Beynini kullanma yetisi daha oturmadığı için de bunu korkunç bir şekilde belli ediyordu.
''Hay hay'' Dedi ve masaya oturdu genç kız.
♟️♟️♟️
''Evet Komutanım anladığım kadarıyla haftaya perşembe günü büyük bir uyuşturucu sevkiyatı yapılacakmış.''
...''Evet komutanım''
...
''Emredersiniz komutanım''
...''İyi günler komutanım''
Dedi ve telefonu kapattı Deniz. Argun birkaç kadehe sarhoş olmuş ve ardından kuş gibi şakımıştı.
Saçındaki peruğu hızla çıkarıp yana fırlattıktan sonra elbisesi için de aynı işlemi uyguladı. Bu elbise ve bu saç onu gerçekten yormuştu.
Taşıması gerçekten zor şeylerdi. Üzerini değiştirip makyajını sildi ve ardından uykunun huzurlu ve bir o kadar da tehlikeli kollarına kendini bıraktı.
___________________________________________
GUZZU GUZZU GUZZUCUKLAR NAPİSİNİZ DA. YEP YENİ BİR BÖLÜMUNEN KARŞINIZDAYIM.UMARIM BOLUMÜ BEĞENİRSINİZ. BEĞENİRSENİZ YOLDIZ BUTONUNA BASMAYI YORUM YAPMAYI VE ÇOK SEVILDİĞİNİZİ UNUTMANNN. ÖPÜLDUYÜZZZ..
Arkadaşlar yorumlara bakıp sorularıma cevap vermeyi unutmayınızz♡♡♡
Fikirleriniz benim için önemli
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dolunayın Uğultusu
Açãoİntikam uğruna kuvezde yerleri değiştirilen iki suçsuz bebek. Bebeklerden biri büyüyüp asker olursa ve bunu öğrenirse ne olur? Peki o asker hiçbir duygu hissetmiyorsa. Onun bir hastalığı var ve duyguları yok. Asker /aile kurgusudur.