BÖLÜM YİRMİ ÜÇ

5K 303 56
                                    

Mutlulukla esnedi genç kız. Bu gün görevi tamamlayacaktı. Buna emindi çünkü toplaması gereken bütün bilgileri toplamıştı.

Hızla yatağından kalktı ve elini yüzünü yıkadı. Sözde at çiftliği olan ama amacından başka birçok şey için kullanılan çiftliğe gidecekti. Alması gereken adam oradaydı.

Fakat bunu yaparken dikkat çekmemesi gerekiyordu çünkü karanlık işlerle uğraşan birçok adam bu gün çiftlikte toplanmıştı. Önce alması gereken adamı alıp daha sonra diğer adamları da ihbar edecekti.

Dolabında çıkarttığı gömleği hızla giyindi. Altına hafif geniş bir pantolon ve onun üstüne de süveter tarzı bir ceket giyindi.

 Altına hafif geniş bir pantolon ve onun üstüne de süveter tarzı bir ceket giyindi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Arkadaşlar taslak olarak şöyle bir şey düşünebilirsiniz. İsterseniz bunu aldığım Instagram hesabını da söyleyebilirim.)

Ardından masanın karşısına geçip zaten dalgalı olan kısa saçlarını düzeltti ve tanınmamak amacıyla yarasının üstünü kapattı. Gri lenslerini takınca da hazırdı.

Derince bir nefes verdi. Büyük çantasına ruhsatlı tabancası da dahil olmak üzere birkaç eşya ekledi.

Uzun çizmelerini giyindi ve klasik model arabasına bindi. Bu gün bu işi bitirecekti.

♟️♟️♟️

''Hoş geldin Yankı.'' Dedi kapıdaki adam. Buradaki herkes birbirine lakabı ile hitap ederdi. Aksi taktirde bu saygısızlık olarak düşünülür ve saygısızlık yapılan   kişinin rütbesini göre cezalar ağırlaştırılır ya da tam tersi olarak hafifletilirdi.

Evet belki çok üst rütbeli olmaya bilirdi ama yine de hatrı sayılır bir rütbeye sahipti.

Mekana girer girmez kasvetli hava etrafını sarmıştı. Gölge lakabı ile anılan adamı gördü. Bu adamı sağ salim üstlerine teslim etmesi gerekiyordu.

Bu adamla tanışıyordu ve göreve başladığından beri birçok kez bu adam ile işbirliği yapmıştı.

Mekan girişindeki adamlar birden gözünün önünde canlandı. İstemsizce sırıttı.

Fırat albayın görevlendireceği askerler bunlardı. Mekana hızla göz gezdirdi. İçeride de birçok asker vardı.

Gölge ile göz göze gelince önce baş selamı verdi ve ardından kafası ile dışarıyı işaret etti.

Gölge çok güvendiği bu kişinin teklifine karşı hiç güvensizlik sezmeksizin baş salladı ve dışarıya çıktı.

Gölgenin çıktığını gören genç kız etrafta şüpheli var mı diye hızla göz gezdirdi ve elini çantasına attı.

Silahını bulunca dışarıya çıktı. Gölge dışarıda arkası dönük bir biçimde kızı bekliyordu. Bunu görünce sırıttı. Ardından elindeki silahın kabzasıyla adamın omurilik soğanına sertçe vurdu.

Adam darbeyi aldıktan sonra elini ensesine attı ve ardından arkasına dönmeye çalıştı.

Fakat dönemeden yere yığıldı. Genç kız bunu görünce gururla telefonunu çıkarttı.

''Deniz Tuna Sarbey görev başarı ile tamamlanmıştır Komutanım.'' Dedi Deniz gurur ile.

''Aferin kızım on dakika sonra helikopter orada olacak.'' Dedi Fırat Albay. Bu kız yine onu hayal kırıklığına uğratmamıştı.
Masasındaki kutuya baktı Fırat albay. Bu kutu Deniz'i bekliyordu.

''SAĞOL Komutanım.'' Dedi genç kız ve telefonu kapattı.

Tam tamına 8 dakika 36 saniye sonra helikopter bulunduğu yerin az ötesine inmişti.

Baygın adamı ilk önce sürüyerek helikopterin yanına götürdü ardından helikopterin içine doğru fırlattı.

Kendisi de helikoptere binince yan cepteki plastik kelepçeler  ile adamı bağladı.

Hasret bitiyordu. Helikopterin camından  aşağıya bakıp güldü ve gülümsemesini kaybetmeden başını arkasına doğru attı.

♟️♟️♟️

Helikopterden hızla indi genç kız. İlk önce bayrağa baktı ardından karşısında duran ve kendinden çok daha rütbeli olan komutanlarına baktı.

İlk önce gözlerini büyüttü ve ardından toparlanıp tekmil verdi.

''KIDEMLİ ÜSTEGMEN DENİZ TUNA SARBEY GÖREV BAŞARI İLE TAMAMLANMIŞTIR KOMUTANIM. '' Dedi ve komutandan rahat sesini duymayı bekledi. Fakat bunun yerine sinirli bir bağırış duydu.

''ASKER SEN BİZİMLE DALGA MI GEÇİYORSUN DOĞRU TEKMİL VER.'' Dedi karşısındaki komutan. Kızın kaşları çatıldı. Doğru tekmil vermişti. Belki de heyecandan öyle sanıyordu. Bunun üzerine tekrar bağırdı.

'' ÜSTEĞMEN DENİZ TUNA SARBEY GÖREV BAŞARI İLE TAMAMLANMIŞTIR KOMUTANIM. '' Dedi fakat bunun üzerine onu şok edecek bir cevap aldı.

''NE ÜSTEĞMENİ YÜZBAŞI NE ÜSTEĞMENİ. DOĞRU DÜZGÜN TEKMİL İSTERİM YÜZBAŞIM.'' dedi karşısındaki komutan gülümseyerek. Bunu duyan Deniz'in kaşlarını havalandı. Gururla tekmili tekrarladı.

''YÜZBAŞI DENİZ TUNA SARBEY GÖREV BAŞARI İLE TAMAMLANMIŞTIR KOMUTANIM '' dedi ve bunun üzerine rahat sesi duyuldu.

''DELİ KIZ ODAMA.'' Diye bağırdı Fırat albay. Bunun üzerine hızla baş selamı verip odasına geçti.

♟️♟️♟️

''Sana güveneceğini biliyordum beni hayal kırıklığına uğratmadığın için teşekkür ederim kızım.'' Dedi Fırat albay.

Bunun üzerine Deniz gülümseyerek
''Ne demek görevimiz Komutanım. Asıl bu görevde siz bana güvendiğiniz için teşekkür ederim.'' Dedi Deniz.

Ardından Fırat albayın gülümseyen yüzü soldu.

''Kızım yüzündeki yaraya müdahale isters-'' Bunun ne kadar yanlış olduğunu bilse bile hızla sözünü kesti genç kız.

''Teşekkürler albayım ama o benim kimliğimi ifade ediyor.'' Dedi.

Bunu duyan Fırat albay gülümseyerek başını salladı.

''Hadi yemekhaneye.'' Dedi ve odadan çıktı albay.

♟️♟️♟️

Yemekhaneye girecek iken  kapıdaki asker albayın geldiğini görür görmez albayın geldiğini sesli bir şekilde ifade etti. Bunun üzerine tüm askerler ayaklanıp kapıya döndüler fakat gördükleri tek kişi albay değildi.

___________________________________________

GUZZULAAAAAAR. NAPİSEYİZ. UMARIM İYİSİİZDİR. YEP YENİ BİR BÖLÜMÖNEN GARŞINIZDAYIM. BÖLÜMÜ BEĞENİRSENİZ YILDIZ BUTONUNA BASMAYI YORUM YAPMAYI VE ÇOK SEVİLDİĞİNİZİ UNUTMAN. ÖPÜLÜŸNÜZZZ.

Dolunayın UğultusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin