BÖLÜM YİRMİ DOKUZ

1.5K 102 48
                                    

Deniz kalktığında saat sekize geliyordu. Tam hızlıca hareket edecek iken artık tek olmadığını hatırladı. Yavaş bir şekilde sağına döndü. Kızı bir kolunu esir almış yastık gibi kullanıyordu.

Ördüğü saçından bir kısmı çakmış ve suratına yapışmıştı. Düzenli bir şekilde nefes alıp vermesinden uykusunun rahat olduğu anlaşılıyordu. Kızının bu haline bakıp gülümsedi ve uykusunu bölmeyecek kadar hafif bir buse kondurdu çocuğun yanağına.

Akşam telefonuma hiç bakmadığı için yavaşça eline alıp ne var ne yok diye kontrol etti.

Mehmet beyden yani babasından mesaj vardı. Bir tek albay biliyordu ekipten ama babası da biliyordu bir evlat edineceğini. Hatta ilk samimi sohbeti olmuştu. Babasının arkasında duracağını öğrendikten sonra bu yola baş koymuştu kız.

Mehmet Baba
Kızım sonuçlar nasıl? 
21.13

                                                                 Siz
                                          Artık ben de bir 
                                anneyim Mehmet bey
                                                          08.12

Mehmet Baba
Başından beri
Başarabileceğini biliyordum
Güzel kızım. Tebrik ederim.
08.13

                                                                   Siz
                                             En başından beri hiç sorgulamadan beni desteklediğiniz ve arkamda durduğunuz için çok teşekkür      ederim. İyi ki varsınız.
                                                           08.13

Mehmet Baba
Sen de iyi ki varsın kızım.
08.14

Mesajı kapatıp başka bir bildirim var mı diye baktı. Grup sohbeti hariç başka berhangi bir bildirimi yoktu.

İlk defa başka bir bildirim yok diye mutlu olmuştu.

Kızının kafasını nazikçe kolundan çekip bayıla bayıla aldırdığı kedili yastığa koydu.

Sessiz adımlar ile kızı için ayırdığı odaya girdi. Bir on onbeş yıl sonra kendi odasına çıkabilirdi. Eğer isterse. İstemezse de burayı sadece çalışma odasına dönüştürebilirdi.

Odadan çıkıp ses çıkarmayacak bir şekilde kapısını kapattı. Dün yemek alışverişi de yapmıştı.

Asel ıspanaklı omlete bayılırdı. Bundan dolayı önce ıspanaklı güzelce yıkadı ve ardından minik minik doğrayıp gerekli aşamalardan geçirdi. Dün aldığı kurbağa şeklindeki tavaya karışımı döktü ve pişirdi. Beş tane omlet çıkmıştı. Hepsi de kurbağa şeklindeydi.

Yaz olduğu için portakal vesaire bulamamıştı. Bundan dolayı da vişne suyu çıkarttı. Birkaç gün önce kendisi yapmıştı.

Yeşil cam bardağa dikkatli bir şekilde koydu meyve suyunu ve ardından da kıvrımlı cam pipeti bardağa yerleştirdi.

Masaya yetişemez diye daha uzun bir sandalye almıştı ufak kıza.

Yeni aldığı peynirleri suya yatırdı. Ardından salatalık ve domatesleri hazırladı. Onları da kesip masaya yerleştirdikten sonra ısladığı peynirler de kesip masaya yerleştirdi.

Asel yeşil zeytin severdi bundan dolayı bütün çeşitinden  azar azar almıştı. Bunları da kahvaltılıkların arasına yerleştirdi.

Reçelleri ve geriye kalan malzemeleri de yerleştirip gurur ile hazırladığı masaya baktı.

Dolunayın UğultusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin