BÖLÜM YİRMİ BİR

5.7K 324 115
                                    

''Komutanım dikkat''
''KOMUTANIM BOMBA''
''KOMUTANIM SES VERİN''
''ASKER SES VER''
''ASKER BU BİR EMİRDİR.''

''KADIN ASKER.. AĞIR YARALI..''
''SON BİR KEZ DAHA! ''
''SON İKİ ÜÇ''
''TEKRAR''
''HAYIR ÖLEMEZSİN''

Sıçrayarak uyandı genç kız. Bu kabuslar bir türlü peşini bırakmıyordu. Göreve başlayalı tam 348 gün 16 saat olmuştu. Gerektiği kiloya ulaşmış ve vücudu çok daha irileşmişti.

Eski haliyle bile göz korkutan kadın şimdi çok daha güçlü ve korkunç görünüyordu. Düşmanı tek bir bakışı ile bile titretecek cinsten bir korkuya neden oluyordu.

Yerinden kalkıp aynaya yaklaştı. Sol yanağındaki derin yaraya baktı. Göreve başladıktan 46 gün sonra almıştı bu yarayı.

Ardından gözleri uzamış olan saçlarına kaydı. Uzun saçları her zaman fazladan bir iş olarak görmüştü.

Lavabonun kenarındaki makası aldı ve uzamış olan saçlarını kesti. Ona göre uzun saçlar daha uzun süre banyo ve daha uzun süre banyo boşa vakit gibi bir şeydi.

Gözlerinin içi iyiden iyiye sararmış. Gözaltı torbaları belirginleşmişti. Şu sıralar fazla sigara içiyordu.

Aynada kendine son kez bakıp duşa girdi. Vücuduna doğru akan suyun aldığı yolu izledi. Görevi ne zaman tamamlanacak bilmiyordu ve bazen yorulduğunu hissediyordu.

Ardından kendine kızıp bu görevi vatan için yaptığını tekrar ve tekrar hatırlatıyordu. Bunun üzerine daha da hırslanıp güçleniyordu.

♟️♟️♟️

Beyaz bluz ve siyah pantolonunun üzerine siyah düz deri ceketini giyindi.

Ardından ayna karşısına geçip gri lensleri taktı gözüne.

Yüzündeki yaraya bakıp sertçe nefes verdi. Yarayı asla kapatmıyordu çünkü kendi kimliğini temsil ettiğini düşünüyordu.

Tabancasını beline yerleştirip ayakkabılarını giydi.

Dışarıda oynayan kızını görünce içten bir şekilde gülümsedi.

Yavaşça yanına ilerledi ve ellerini iki defa bacaklarına vurdu.

''Pascal buraya gel.'' Dedi köpeğe doğru.

Sahibinin sesini duyan köpek kulaklarını kaldırdı ve havlamaya sahibinin üzerine atladı.

Bunu bekleyen kız gülümsedi ve köpeğini sevdi. Ardından gülümsemesi soldu. Artık gitmesi gerekiyordu.

Son bir kez köpeğinin kafasını okşadı ve ayağa kalktı.

♟️♟️♟️

Arabasını kenara park edip cafeye doğru ilerledi genç kız.

Ani bir kararla kahvaltı yapmaya buraya gelmişti. Uzun süredir buraya gelmiyordu.

''Ne alırsınız?'' Diye sordu garson genç kıza hitaben. Genç kız kafasını kaldırıp sipariş verecek iken kızın suratındaki kocaman yarayı gören garson geriledi.

''Kahvaltı lütfen? '' Dedi buna alışmış olan kız. Garson hızlıca kafasını salladı ve uzaklaştı.

Yaklaşık on yedi dakika sonra kahvaltısı gelmişti.

İlk önce yumurtasını yedi. Bu sırada telefondaki adama cevap yetiştirmeye çalışıyordu.

''Aldığınız koordinatları bana at Derman.'' Dedi son olarak ve telefonu kapattı.

Yemeğinin üzerine üçüncü bardak çayını da içecek iken telefonuna gelen mesaj ile bardağı tekrar masaya bıraktı.

Uzun süredir yer altında sanki onlardan biriymiş gibi iş yapıyordu. Herkese yardımcı olması sayesinde birçok mafya babasının güvenini kazanmıştı. Oysa ilk sorgulamalar gereken şeydi neden onlara bu kadar çabuk güvenip yardım ettiği. Bu detayı atlamıştı hepsi çünkü işlerine yarıyordu.

İstediği koordinatlar gelmişti. Kazanmışlıkla sırıttı  ve çayının yanına keyif sigarası yaktı.

İlk önce derin bir nefes çekti sigaradan.  Yorgunluğunun zafere varmasına ramak kalmıştı. Tam çayını yudumlayacaktı ki duyduğu ses ile bardağını serçe masasına bıraktı. Altı tane iri adam bir kızı tehdit ediyordu.

Hızlı bir şekilde ayağa kalkıp kızın saçını tutan adamın kolunu büktü. Bu hareketiyle birlikte ortalık karışmıştı.

Ellerini çırpıp tam dışarıya çıkacakken gördüğü yüzler ile duraksadı ve kafasını hızlıca eğdi.

Oysaki gözünün önünde olan şeylerden haberi dahi yoktu.

___________________________________________

BEBELAKLARIM NÖRÜYONUUUUZZZZZ.

UMARIM IYİSİYİZDİİR. YAP YANİ NİR BOLÜMÜNEN KARŞINIZDA DURMAKTA DIRRUM. BOLÜMÜ BEĞENİRSENİZ YOLDIZ BUTONUNA BASMAYI YORUM YAPMAYI VE ÇOK SEVİLDİĞİNİZİ UNUTMANNN. SEVİLİİNİİZZ. 

Dolunayın UğultusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin