BÖLÜM YİRMİ BEŞ

4.5K 271 27
                                    

''SÖYLE LAN İT KİM SANA EMİR VEREN'' Dedi Deniz suratı dağılmış üstü başı kan üstüne olan adama karşı.

Adam arsızca süzdü kızı. Ardından gözleri gözlerine tırmandı. İlk önce sırıttı sonra büyük bir kahkaha patlattı.

''NE GÜLÜYORSUN AVANAK HERİF!'' Dedi hırsını alamamanın vermiş olduğu sinirle.

''Komutanım Komutanım canım Komutanım.'' Dedi adam ağzını yayarak Deniz'e hitaben.

''İlk olarak şu arkanda ateş saçan gözlerle beni izleyen adam çıksın hele bi.'' Dedi tuvalet taşı sarısı dişlerini göstermekten hiç çekinmeyerek Asrın'a hitaben.

Deniz'in gözleri istemsizce Asrın'a döndü. Asrın hem çıkıp ne olduğunu öğrenmek hem de Deniz'i bu herif ile yan yana bırakmak istemiyordu. Bundan dolayı onay almayı bekleyen gözler ile Deniz'e baktı. Derin bir nefes verdi Deniz ve tamam anlamında gözünü kapatıp açtı.

Onayı alan Asrın hızla sorgu odasından çıktı ve kızı beklemeye başladı.

♟️♟️♟️

''Konuş.'' Dedi Deniz sakin ama ürkütücü olan sesinile adama karşı. Bunun üzerine adamın yüzündeki pis sırıtış kayboldu ve birden bire ciddiyete büründü.

''Ah komutan ah. Ele de hoş bir gızsın. Seni de zeki sanardık ama ne yapacaksın. Beşer şaşar.'' Dedi imalı bir şekilde adam.

İstemsizce kaşları çatıldı Deniz'in. Olay gittikçe karmaşık bir hal alıyordu ve kız bu durumdan hiçbir şey anlayamamıştı.

''Ne demek istiyorsun açıkça söyle.'' Dedi Deniz sabrının tükendiğini belirten bir ses ile dişlerinin arasından.

''Diyorum ki bana bu emri veren NİHAL SARBEY '' Dedi adam ve gülmeye başladı. Bunu duyan kız istemsizce iki adım geriye sendeledi. O pamuk gibi olan kadın teşkilatın başı çıkmıştı. Sürekli samimi olmasından bunu anlamalıydı.

Bozulmuş ifadesini hemen topladı ve
sandalyede aylak aylak gülen ucube adama baktı. 

Oturduğu sandalyeden kalktı ve hızla sandalyesine tekme attı.

Saçını karıştırdı ve hala gülen adamın yakasına yapıştı.

''Her şeyi teker teker söyleyeceksin LAN İT HERİF'' Dedi sonlara doğru yükselen sesi ile. Bunu üzerine adam gülmeyi durdurdu.

''Tamam olur.'' Dedi. Deniz adamın bu kadar çabuk kabullenmesine şaşırmıştı.

Hemen yakasını bıraktı ve adamın karşısına geçti.

''Konuş.'' Dedi hayal kırıklığı ve hırs dolu sesi ile.

''Şöyle ki senin karışman da başta olmak üzere her şey planlanmıştı. O ailede Nihal hanımın bir elemanı olarak büyutülüp onun için çalışacaktın. Ta ki sen asker olana kadar. Tüm planlar yarıda kesildi. Artık oklar senin lehine değil de aleyhine dönmüştü. Yani kendi kuyunu kendin kazmıştın. Senin asker olmanın üzerine o seni daha da yakınında tutmak istedi. Çünkü ciddi manada güçlü bir askerdin. Hakkını yiyemezdik. Belki de senden korktu bilemiyorum. Ardından sizi karıştırdığı gerçeğini ortaya attı. Yani istemsizce karıştığınız gerçeğini. DNA testi ile de seni onların tarafına çekti. Seni onların tarafına çekmesi sonucunda her türlü kazanacaktı.   Yakalansa da yakalanmasa da her türlü şekilde. Yakalansaydı birinci dereceden akraban olduğu için sen de soruşturma altına alınacaktın ve mesleğinden olacaktın, yakalanmasaydı da malesef ki senin için üzgün son. DNA testinin sonucunu öğrenmeden önce de Mert'i doldurmuştu o. Bir nevi kendi adamı yapmıştı bile. Mert de salak çocuğun teki olduğu için her kadının aynı olacağına inandırmıştı kendini. Sen öldü olarak göreve çıkartıldığında  da artık sıkılmıştım ve ben de bu oyuna bir son vermek istedim.'' Dedi adam sözünün son noktasına kadar ciddiyetle. Deniz adamın her sözünden sonra kalbinin daha da kırıldığını insanlara güvenmenin tam bir aptallıktan ibaret olduğunu bir kez daha anlamıştı.

''Tamam.'' Dedi Deniz ve derin bir nefes verdi. Sesi yorgun çıkıyordu.

''Mahkemeye çıkarsın oradan da karar ile müebbet falan yersin sanırım.'' Umudunu yitirmişlikle. Annesi bile sevmemişti onu. Annesinin bile sevmediği birini kim niye sevsindi ki?

Hemen odadan çıktı. Deniz'in odadan çıktığını gören Asrın yaslandıgı duvardan destek alarak kalktı ve denizin yanına gitti.

Fakat dalgın gözlerle yeri izleyen bir Deniz görmeyi elbette ki beklemiyordu.

''Konuşmadı mi?'' Dedi Asrın huzursuz çıkan sesi ile.

''Her şey anlattı ama...

___________________________________________

SELLAMMMM GUZZULAR. YEP YENI BIR BOLUMUNEN GARSINIZDAYIM. BOLUMU BEĞENİRSENİZ YORUM YAPMAYI YILDIZ BUTONUNA BASMAYI VE ÇOK SEVİLDİĞİNİZİ UNUTMANNN. ÖPÜLDÜYÜZZZ.

Dolunayın UğultusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin