↬Special Part, Five

1.9K 179 54
                                    

"Ağlama ama bak gelecek az sonra ailen."

Yeonhwa, kucağındaki ağlayan minik bedeni sakinleştirmeye çalışırken kendisinin giderek strese girdiğini hissetmişti. İki babası da bir işten dolayı evde değillerdi, ablası ise eşini almak için dışarı çıkmıştı.

Ve kesinlikle Yeonhwa ile minik bir bebeği aynı yerde bırakmak iyi bir fikir değildi. Kendisi daha yeni 22 yaşına girmişken ona bir bebek emanet edip çıkmışlardı.

Bu, onun için büyük bir sorundu.

Telefonu çaldığı zaman bebeği bir kolunda dikkatlice tutmaya devam ederken arayan kişiye bakmış ve gülümseyerek açmıştı telefonu.

"Aşkım." demişti diğer taraftaki kişi, kalın olmasına rağmen sesi oldukça yumuşak çıkmıştı. "Ne yaptın diye merak etmiştim ama sanırım cevabımı aldım."

"Jinnie, susturamıyorum. Bu minik şey susmuyor."

Jinhyuk, sevgilisinin dediği şeyle birlikte kıkırdamış ve bir süre hem onun hem de bebeğin sevimli atışmasını dinlemişti. Yeonhwa yeğenine susmasını söyledikçe bebek dsha çok ağlamaya başlıyordu ve bu Jinhyuk için bir eğlence olmuştu.

"Ne yapacağım ben? Sen niye susuyorsun?" diye söylenmeye başlamıştı Yeonhwa. Telefonu duyabileceği bir şekilde koymuş ve yeğeni ile ilgilenmeye devam etmişti. "Bir de bizim de çocuğumuz olsun diyorsun. Gel de yarım et bana."

"Eğer kapıyı açarsan yardım edeceğim zaten, Yeonnie."

Yeonhwa duydukları ile gülümsemiş, telefonu kapatıp kucağındaki bebekle kapıya doğru ilerlemişti. Kapıyı açtığı zaman gördüğü oğlan kalbinin hızlı atmasına sebep olmuştu bile.

Jinhyuk ise ilk önce sevgilisinin alnından öpmüş, ardından onun kucağındaki bebeği alarak hafifçe sırtına vurmaya başlamıştı. Yeonhwa ise sevgilisi gelene kadar bebeğin gazı olabileceğini düşünmemişti bile.

"Onu doyurduktan sonra bunu yapman gerekiyor, yoksa huysuzlanıp ağlaması normal."

"Ben nereden bilebilirim ki? Ablam yapmam gerekenler arasında bunu yazmamış."

Jinhyuk duyduklarına inanamazken sorgulamaktan vazgeçmiş ve kucağındaki sakinleşmiş bebekle içeri geçmişti. Yeonhwa da onu takip ederken çalan kapı ile söylenerek geri dönmüştü.

Kapıda gördüğü iki babası ile bir süre olduğu yerde kalmıştı Yeonhwa. Çünkü biliyordu ki Minho eğer Jinhyuk'u burada görürse olacak olan şeyler iyiye işaret değildi.

Ablasının aksine Yeonhwa'nın ilişki hayatı pek iyi gitmemişti. İlk ilişkisinde yaşadıkları ve Jinhyuk'un Hwang Hyunjin'in oğlu olduğu düşünülünce babasının bu tepkileri normaldi.

Bir umut beklemişti Yeonhwa, bir umut babasının ilişkisine artık onay vermesini beklemişti.

"Bebeğim, içeri geçmemize izin vermeyecek misin?"

Jisung'ın yumuşak sesini duymasıyla kendisine gelmişti Yeonhwa. En sonunda ise durumu kabul etmiş ve kenara geçerek iki babasının da içeri girmesine izin vermişti.

Jisung ise oğlunu en iyi tanıyan kişiydi belki de, bakışlarındaki endişe ve korku sayesinde sevgilisinin burada olduğunu anlamıştı. O yüzden eşinin elini tutmuş, saçma bir şey yapmasına engel olmaya karar vermişti.

Tabii, Lee Minho kıskanç ve korumacı bir babaydı. İçeride gördüğü çocuk ise bu tarafını ortays çıkarmaya yetiyordu.

"Bunun burada ne işi var?"

"Size de merhaba, Bay Lee."

Karşısındaki oğlandan aldığı cevap ile kaşlarını çatmıştı Minho. Sadece sakin bir şekilde eve gelmek ve minik prensesini sevmek istiyordu.

"Baban gibi canın peçete mi-"

"Minho." demişti Jisung uyarmak için. Minho ise eşinin sesini duyunca durmuş ve sadece dik dik karşısındaki çocuğa bakmaya başlamıştı. "Onun adına tekrar senden özür dilerim, Jinhyuk."

"Sorun değil, Jisung hyung."

Yeonhwa ise arada kalmış bir şekilde onlara bakmaya devam etmişti. En sonunda ise ailesinin yanına geçmektense sevgilisinin yanına geçmiş, kucağındaki minik bedeni kendi kucağına almıştı.

Jinhyuk ise gördüğü görüntüyle gülümsemeye başlamıştı. Belki de Yeonhwa ile çıkmak hayatında verdiği en doğru karar olmuştu, her ne kadar Yeonhwa ona kesin bir şey söylemese bile.

"Sadece, Haeyun'u susturamamıştım. O ara Jinnie aradı, ben de yardım istedim."

"Nasıl susturamadın ya?" demişti Minho oğluna inanamaz bir şekilde bakarken. "Yujin ne yapman gerektiğini ve ne yapmaman gerektiğini sana söylemedi mi?"

"Yapmam gerekenler arasında gaz çıkarmak yoktu."

Jisung, eşi ve oğlu arasında geçen konuşmaya inanmaz bir şekilde bakarken ister istemez endişelenmeye başlamıştı. Zamanında iyi ki Yujin'e bakıcılık yapmaya başladığını düşünmüştü. Eğer bu iş Minho'ya kalsaydı... Ne olacağını o da bilmiyordu.

••••••

Bebek bakmaya çalışan Yeonhwa ve ona çok aşık olan Hwang Jinhyuk

New character unlocked bu arada, ve bu kısım part 1 gibiydi. Part 2'de kıskanç-korumacı baba Minho ve destekleyen baba Jisung görebiliriz

Yujinimiz minicikti, ilk önce abla oldu sonra anne 😔😔

Sizleri seviyorum, kendinize çok çok dikkat edin <3

Dad •MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin