"Baba!"
Küçük kız kapıdan içeri girdiği zaman direkt olarak babasına koşmuş, sıkı bir şekilde sarılmıştı babasına. Babası ise kendisine sıkı bir şekilde sarılan kızına karşılık vermiş, yanaklarından öpmeye başlamıştı kızını.
Birkaç gündür kızını görememişti ve onu özlemişti. Özlemini gidermek istese de şu anlık sadece küçük bedenin yanaklarını öpmekle yetinmişti.
Kızını kucağına aldığı zaman olduğu yerde doğrulmuş ve kapıda onlara gülümseyerek bakan annesine bakmıştı büyük olan. Annesini gülümserken gördüğünde o da gülümsemeye başlamıştı.
"İyi misin," demişti annesi, bir yandan oğluna yaklaşmış ve elini saçlarına koyarak hafif bir şekilde okşamaya başlamıştı elinin altında olan saçları. "Uzun zamandır görmemiştim seni, anneni içeri almayacak mısın?"
Büyük olan, bir süre durmuş ve düşünmüştü. Sonra ise tekrar gülümsemiş ve kapıdan çekilerek annesinin içeri geçmesi için yer açmıştı. Belki de küçük olan ile tanışması için doğru bir fırsattı. En azından bunun doğru bir fırsat olduğunu düşünüyordu.
Annesi içeri geçtikten sonra kapıyı kapatmış ve kızının montunu çıkarıp askılığa asmıştı. Aynı şekilde annesinin de montunu almış, astıktan sonra ikisi ile beraber salona doğru ilerlemeye başlamıştı.
Küçük kız ise, heyecanlı bir şekilde ona bakmaya devam edecek olan bedeni arıyordu etrafta. Heyecan duygusu gözlerine yansımaya başladığı zaman babasına dönmüştü. Tam konuşacağı sırada arkalarından bir ses gelmesi ile beraber üçü de arkasına dönmüştü.
Küçük olan, önündeki önlüğü çıkarmaya çalışarak salona gelmişti. Ama önlüğü çıkaramamış, bu yüzden de büyüğünden yardım istemeye gelmişti.
"Minho, önlüğü çıkaramıyorum çok sıkı bağlamışsın."
Salona geldiği zaman gördüğü bedenler ile beraber bir süre olduğu yerde durmuştu küçük olan. Şaşkın ve utanmış bir şekilde hem karşısındaki büyüğüne bakıyor hem de büyüğünün annesine bakıyordu. Sessiz bir şekilde yutkunmuş, tam özür dileyeceği sırada küçük kızın sesini duymuştu.
"Jisungie! Seni de çok özledim!"
Küçük kız, babasına dönmüş ve izin alır bir şekilde babasına bakmaya başlamıştı. Babası ise gülümsemiş, başını olumlu anlamda sallayarak küçük olana doğru yaklaşmaya başlamıştı. Küçük kızın karşısındaki bedenin kucağına gitmesini izlemişti bir süre.
Küçük olan ise gülümsemiş ve kucağına gelen minik bedeni dikkatli bir şekilde tutmaya başlamıştı. Kucağındaki bedenin yanaklarını öpmüş, ondan sonra da hafif dağılmış olan saçlarını düzeltmişti bir eli ile beraber. Bu hareketleri ile beraber küçük kız kıkırdamaya başlamıştı.
Büyük olan ise ilk olarak küçüğünün arkasına geçmiş, bağladığı önlüğü çözerek küçük olandan çıkarmıştı. Önlüğü bir kenara koymuş, ondan sonra da annesine doğru dönmüştü. Annesinin sorgulayan bakışları ile beraber bir elini yanındaki bedenin beline atmıştı.
"Anne, sizi tanıştırayım. Bu Han Jisung, bundan sonra bizimle kalmaya başlayacak, ve onu seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dad •Minsung
Fanfiction"Ben sadece... Kızım ile ilgilenmeni istiyorum." 『Lee Minho + Han Jisung』