↬Fourth

13.2K 1.5K 642
                                    

"Jisungie beni yakalayamaz!"

Babası işe gittikten sonra ikili mutfağı toplamış, temizlik işi bittikten sonra oyun oynamaya başlamışlardı. Beraber geçirdikleri ilk günde minik kız büyüğünden onu yakalamasını, eğer yakalarsa uyuyacağını söylemişti.

Ve şu an saat öğlene gelmişti. Uyku vakti de yaklaşıyordu ve ona iyi bakacağına dair babasına bir söz vermişti. O sözde durması gerekiyordu.

"Geliyorum minik prenses," demişti gülerek Jisung. Önünde daha hızlı bir şekilde koşmaya başlayan minik beden ile o da adımlarını daha büyük atmaya başlamıştı.

Küçük kız salondaki koltukların üstüne çıkmış, biraz dinlenirken büyüğünü izlemeye başlamıştı. Büyüğü ise koltuğun üzerinde olan küçük bedeni o kaçmadan önce yakalamış ve kucağına almıştı. 

Minik beden yakalandığını belli eder bir şekilde ellerini kaldırdığı vakit ikisi de gülmeye başlamıştı.

"Ama haksızlık!" dedi Yujin, başını kucağında olduğu bedenin omzuna koyarken. İlk önce esnemiş, sonra ise konuşmaya devam etmişti. "Jisungie beni dinlenirken yakaladı ama!"

"Sonuç olarak yakaladım minik prenses. Şimdi söz verdiğin gibi uyuman gerekiyor."

Kucağındaki beden ile onun odasına gideceği zaman mızmızlandığını duymuş, durup başını kucağındaki bedene çevirmişti. Küçük kız yalvarır bir şekilde kendisine baktığı zaman, sevimli bir ses tonu ile konuşmuştu.

Ve bu sevimliliğe karşı koyamayacağını anlayan Jisung, nefes alıp vermiş ve tekrar salona dönmüştü.

"Yujin çizgi film izlemek istiyor."

Salona geldikten sonra kumandayı almış ve tekli koltuklardan birine oturmuştu kucağındaki beden ile beraber. Küçük kız televizyon açıldıktan sonra istediği çizgi filmi söylemişti büyüğüne. Çizgi filmi açtıktan sonra ise dikkatli bir şekilde izlemeye başlamıştı ikisi de.

Çizgi filmin sonlarına doğru büyük olan bakışlarını televizyondan çekmiş ve kucağında olan bedene sabitlemişti. Sakin ve huzurlu bir şekilde uyuduğunu gördüğünde ise gülümsemiş, onu uyandırmayacak bir şekilde ayağa kalkarak odasına doğru ilerlemeye başlamıştı.

Küçük kızı yatağına yatırdıktan sonra üstünü örtmüş, kapıyı yarım açık bırakarak odasından çıkmıştı. Tekrar salona geldiğinde televizyonu kapatmış ve etrafa bakınmaya başlamıştı.

Oyun oynarken odayı biraz dağıtmışlardı ve hazır minik beden uyurken bu odayı toplama gereği duymuştu.

Odayı toplamaya başlamıştı yavaş bir şekilde. Kısa sürede toplamış, eşyaları eski yerlerine koyduktan sonra kendisini koltuklardan birine bırakmıştı. Bir süre etrafa bakınırken, kendisinin de gözleri yavaş bir şekilde kapanmaya başlamıştı.

Dad •MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin