.Unicode
အတန်းချိန်တချို့ပြီးလို့အတန်းဖြုတ်သွားတဲ့အခါဟိုဆော့သူ့အခန်းထဲကသူငယ်ချင်းတချို့နဲ့အတူထွက်လာသည်။ဂျီမင့်နဲ့အခန်းမတူတာကလည်းသူတို့နှစ်ယောက်ခဏခဏပြန်ပြောပြီးဝမ်းနည်းမိတဲ့အရာ...။ဂျီမင့်မှာသူငယ်ချင်းရယ်လို့အတိအလင်းချပြစရာဟိုဆော့တယောက်ပဲရှိပေမဲ့ကြုံတဲ့လူနဲ့ကျသလိုပေါင်းတတ်တဲ့ဟိုဆော့မှာတော့အပေါင်းအသင်းများသည်။ဒါပေမဲ့ဟိုဆော့အကုန်လုံးကိုပြောပြထားတာကတော့တယောက်ပဲရွေးရမယ်ဆိုဂျီမင့်ကိုပဲမတွန့်မဆုတ်ရွေးမှာလို့...။ကော်ရစ်တာတွင်အတန်းထဲကကောင်တွေနဲ့ပုခုံးဖက်ကာလျှောက်လာနေရင်းအပြင်ကသစ်သားခုံဝိုင်းမှာတယောက်တည်းစာထိုင်ဖတ်နေတဲ့ဂျီမင့်ကိုတွေ့သည်။ပတ်ခ်ဂျီမင်တို့ဟာလန်လန်ပြန်ပြန်အဝတ်အစားတွေနဲ့တွေ့လိုက်ရတာတပတ်တောင်မပြည့်ခဲ့။နောက်ဆုံးတော့လည်းသူ့ favorite ဖြစ်တဲ့hoodieထူကြီးတွေကိုပဲပြန်ဆွဲဝတ်တဲ့သူ...။ဂျီမင့်လှမ်းမြင်တာနဲ့ဟိုဆော့ခြေလှမ်းတွေဟာရပ်ပြီးသား။"ငါမလိုက်တော့ဘူးမင်းတို့နဲ့သွားကြတော့..."
"ချက်ချင်းကြီးဘာဖြစ်တာလဲ.."
"ငါဂျီမင့်ကိုတွေ့လို့..သူ့ဆီပဲသွားလိုက်တော့မယ်..."
"yar.yarr..အဲ့ဒီမင်းသူငယ်ချင်းကငါတို့ကျောင်းရဲ့Kingအသစ်တွဲသွားတဲ့ရည်းစားမလား..."
သွားမလို့ပြင်နေတဲ့ဟိုဆော့ကိုဆွဲထားပြီးမိန်းကလေးနှစ်ယောက်ပါပေမဲ့ဘေးပို့လိုက်ကာဟိုဆော့နားကပ်ကာစပ်ဖြဲဖြဲလုပ်လာတဲ့ကောင်တွေ။မပြောချင်ပေမဲ့ဒါကအကုန်သိနေတဲ့ကိစ္စမို့ဟိုဆော့မျက်နှာတည်ပြီးပြန်ပြောလိုက်သည်။
"ဟုတ်တယ်..."
"မင်းနဲ့အတော်ရင်းနှီးတယ်လို့ကြားတယ်...ငါတို့ကိုမိတ်ဆက်ပေးပါလား..ငါတို့လည်းခင်ချင်လို့..."
"ဟျောင့်တွေရှုပ်ရှုပ်ရှက်ရှက်တွေလာမလုပ်နဲ့..ငါ့သူငယ်ချင်းကရိုးရိုးအေးအေးလေး.."
"ငါတို့သိပါတယ်..ဒီတိုင်းခင်ချင်လို့ကို.သူ့ကြည့်ရတာအမြဲတယောက်တည်းမို့ပါ..မင်းသူငယ်ချင်းကလည်းငါတို့သူငယ်ချင်းပဲလေ..မင်းမိတ်ဆက်ပေးတော့သူလည်းသူငယ်ချင်းအဖွဲ့လိုက်ကဘယ်လောက်ပျော်စရာကောင်းလဲသိတာပေါ.."
ESTÁS LEYENDO
Fake Boyfriend👨❤️👨
Romanceမာနတွေစိန်စီထားတဲ့သူဋ္ဌေးသားလေးရယ်... သူ့ရဲ့ဟန်ဆောင်ရည်းစားခပ်တုံးတုံးလေးရယ်... Kim taehyung + Park jimin