35. Bölüm.

19.7K 1.2K 189
                                    

Hoş geldiniz kuzular,

Nasılsınız efenim, ben biraz yorgunum.

Evet çok uzatmayacağım sonda yazdığım notlar kurgu içeriğiyle ilgili okursanız kurgu hakkında bilgilenirsiniz okumazsanız aklınızda soru işareti kalabilir.

Oy sınırı 650

Keyifli okumalar dilerim. 🌸

●●●
"Ben galiba gebeyim."

"Ne?"

Az önceki sevişmenin etkisiyle beyni uyuşmuş adam kadının sözlerini idrak edememiş bir süre anlamsızca karısına bakmıştı. Ne demişti karısı?

"Gebe olabilirim."

Tekrarlayan kadının yüzüne alık alık bakan adam onun ardından tekrarladı. "Gebe mi?" Kaşlarını çattı anlamak istercesine. "Gebe!" Bastırırcasına söylemesi Feride'yi tedirgin etti. Avurt içlerin ısırmaya başlamıştı stresle. "Sen gebesin." Adamın yüzünde söylediği cümleyle şaşkın bir ifade oluştu. "Feride sen gebesin!" Gözleri açılan adamın ağzından çıkan kelimeler içinde bir heyecan oluştururken güldü kendini sabırla bekleyen kıza karşı. Bir kere daha yüksek sesle söyledi. "Feride sen gebesin!" Kahkaha attı. "Gebesin!" Kocasına gülerek bakan kız onu omuzlarından tutup bağırmasıyla elini adamın ağzına bastırdı.

"Ali kurbanın olayım sessiz ol milleti başımıza mı toplayacaksın?" Kızın içindeki tedirginlik hissi dağılırken adamın bağırmasıyla birlikte telaş almıştı. Şimdi üryan bir şekilde merekte kocasıyla yakalansa kudurmuşa çıkardı adları.

Kadının elini öpüp yana indiren adam kahkaha atıp kadına sıkıca sarıldı. İçi öyle bir coşkuyla doldu ki buradan çayırlara doğru karısını kucağına alıp koşardı. "Feride'm sen gebesin!"

"Ali vallahi toplayacaksın başımıza ahaliyi. Cıbıl cıbılız birde tavşan gibi kalacağız ortada." Adamın kolunu dürten kadın adamın mutluluğuna sevinememişti bile. Tek derdi yakalanmadan buradan çıkmak olmuştu.

"Herif gebe olduğum belli değil daha dur!" Diye sinirle söylendi Feride. Nereden şimdi söylemişti? Şimdi yığılacaktı önce babasıgil sonra bütün köylü.

Kadının lafıyla durgunluktan adam. "Nasıl belli değil?"

Kızgınlıkla kocasından ayrıldı kadın. Şimdi yakalanacaklardı. Kucağından kalkacağı sırada Ali onu tutup oturtturunca adama baktı sinirle. "Baniye nene dedi Ali oldu mu?"

Kızın kaşlarına elini atan adam yavaş yavaş kaşlarını okşadı. "Oldu Feride'm. Baniye nene doğru diyor mudur peki?"

Düşündü Feride. "Anneme gebe dedi Gülfem doğdu. Asya'nın annesine Gebe dediğinde Kerim oldu ama kadın ihtiyarlandı Ali belki doğru değildir." Belini tatlı tatlı okşayan ele çok takılmamaya çalışıp kocasının yüzüne odaklanmaya çalıştı.

"Tamam Feride'm sakin olalım. Bir hafta sonra gideceğiz zaten baktırırız. Sakin olalım. Telaş edecek heyecanlanmak bir şey yok." Kaşlarını kaldırıp kocasının yüzüne inanmazca baktı bir süre kadın. Adamın omuzlarına ellerini koyup adamın yanağını öptü sesli bir şekilde. "Sen çok mu istiyorsun?"

"Nasıl istemeyeyim Feride'm? İkimizden birer can. Düşündükçe kalbim çıkacak gibi oluyor."

"Ya gebe değilsem." Eli adamın yanağına doğru çıkıp yanağını sevmeye başlamıştı.

"Değilsen dünyanın sonu değil yavrum. Çok şükür körpe karım var. İllaki olur." Kalçasının adam tarafından sıkılmasıyla beklemediği için irkildi kadın. "Sende ihtiyarsın o zaman Ali."

Kayıp YazmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin