🐥Kurallar🐥

5.8K 573 510
                                    

Şimdi anladığım kadarıyla baya umutlusunuz. Ne yalan söyleyeyim ben de umutluyum. En azından yazarken sanki karakterler kendi kişiliklerini oluşturuyormuş gibi hissediyorum teklemeden kelimeler çıkıyor. Bu yüzden yazımı rahat bi fic olacak gibi

Ayrıca oy-yorum konusunda da ilk iki bölümde çok mutlu ettiniz beni. Sanki sınır koymasam da hiç esirgemeden güzel güzel atarmışsınız gibime geliyor. E o zaman bi deneyeyim. Güveniyorum size🥺

Jungkook dairesinin şifresini girdikten hemen sonra önce omeganın girmesi için geri çekildi. Jimin onun bu davranışlarını hala garipsese de duygusuz yüzünden hiçbir şey okunmuyordu.

Ayakkabılarını sakince çıkartıp içeri geçti. O sırada kapının biraz ilerisindeki bavullar gözüne çarpmıştı.

"Bavullar? Bir yere mi gidecektin?"

Geldiği an kapı ağzına bıraktığı bavulları görünce bir an panikledi alfa. 'Eğer seni bulmasaydım şimdi başka bir şehirdeydim.' diyemezdi.

"Geldim... Yani... Kendime yaşanacak bir yer arıyordum Jimin. Burası çok uygun gibi geldi."

"Tabi uygun olur. Şu apartmana bakar mısın? Ömrümü çalışmakla geçirsem yine de böyle bir yerde oturamam."

Alfa gülümseyerek başını iki yana salladı. "E şimdi geldin ya?"

"Temelli gelmedim? Doğrusu neden geldim ben de bilmiyorum. Neden buraya getirdin beni?"

Omeganın aklında dolanan soruların patlak verdiğini fark eden Jungkook hiçbirine cevap vermedi. Kapıyı kapattıktan hemen sonra renklerine göre kategorize ettiği, içini de ona göre doldurduğu valizleri açtı.

İlk işi beyaz olan, spor ve uyku kıyafeti valizini açmak oldu. İkişer takım çıkarttıktan sonra banyo malzemelerinin bulunduğu mavi valizi açtı. Oradan da şampuan, duş jeli, açılmamış lif ve havlu çıkarttı.

Önce pijama takımlarından birini düzenle üst üste dizdi, sonra onların üstüne de aynı düzenle banyo malzemelerini ekledi.

"Çok büyük olaylar yaşadın Jimin. İstersen önce yıkan, kıyafetlerimin hepsi tertemiz ama yarın istersen yeni kıyafetler de alabiliriz. Banyo hemen koridorun ucu."

Alfa güler yüzle hazırladıklarını uzatsa da Jimin almadı.

"Eğer niyetinde tecavüz falan varsa şimdiden söyleyeyim boynunu çok rahat kırabileceğim teknikler biliyorum."

"Hayır... Jimin, hayır. Sadece rahatlarsın diye söyledim."

"Uykum da gayet hafif, herhangi bir hareketinde anında kalkarım ayağa. Ben uyarımı yapayım da..."

Tek kaşı kalkık omega sert hareketle alfanın elindekileri alıp banyoya ilerledi. "Kapıyı kilitliyorum ve kulaklarım da çok keskindir! Açmaya kalkarsan hemen duyarım!" Koridorda ona bağıran omegaya aynı ses tonunda karşılık verdi Jungkook.

"Anlaşıldı!"

Yüzünde garip bir tebessümle mutfağa gitti alfa. Neden gülümsediğini de bilmiyordu. Belki evinde bir başka feromonun dolaşmasıydı onu güldüren, belki de omeganın haşin tavırları. Her iki ihtimalin de omega oluşu, en azından kaynağını kesinleştiriyordu.

Gelmeden önce marketten aldıklarını poşetinden çıkarttı alfa. Yumurtalar, sebze ve meyveler, içecekler, birkaç hazır hamur işi...

Hepsini itinayla evde bıraktığı, üstlerinde isim etiketi olan saklama kaplarına yerleştirdi tek tek. Şimdi her şey olması gereken düzende olduğuna göre yemek yapmaya başlayabilirdi.

It's Ours Now -JiKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin