🐥MinMin🐥

5.1K 492 385
                                    

Ay bi ara bölüm daha o zamannn😌😌
Dün gece uyumadan bunu kurguladım
Hep derdim en soft ficim Love serisidir ama galiba bu yaa 🥺🥺

Yine tatlılıktan sırıtacağımız bir bölüm olur inş

Aşırı uzun bölüm oldu normalde 150 oy 200 yorum diyecektim ama bölümün hakkı 160 oy 250 yorum falandır ben size söyleyeyim.

"Maliyet hesabı yapmamız gerektiği çok açık. Şimdiki durumda, bir günde çıkan hatalı ve hatasız ürün sayısı ve oranını, ayrıca da çalışanların bize getirdiği maliyeti belirmeliyiz. Ardından aynı bölüme makine koyarsak oluşacak oranları ve maliyeti de belirlemeli, ona göre karar vermeliyiz."

Elindeki uzun çubukla beyaz tahtanın önündeki Jungkook iş arkadaşlarına fabrikada çıkan sorun hakkında önerisini sunmuştu.

Yeni problemleri, paketleme kısmında çalışan işçilerdi. İnsan eliyle yapılan paketlemede bir sürü sorun çıkıyor, bu da müşteri bazında markalarını düşürüyordu.

"Hak veriyorum. Gelen geri dönüşlerin bir kısmında paketlemede saç çıktığını, bazılarında fazla sıkmaktan parmak izi oluştuğunu da gördüm. Bunlar için ayrıca KKY uygulamak da şart. Aşama kontrolleri dışında final kontrol de yapılırsa çok iyi olur."

Toplantıyı not alan stajyere baktı Jungkook. "Bunları yazmayı unutma. Notlarına bizim de ihtiyacımız olacak."

Başını hızla salladı hevesli beta.

"Her neyse, eğer başka öneri yoksa toplantıyı sonlandıralım." Jungkook'un son önerisi de herkes tarafından kabul gördüğünden toplantı sonlandı. Toplantı odasından çıkan mühendisler üçer üçer bölündükleri odalara gittiler.

Markanın orta büyüklükteki şirketinde, beyin takımı olarak bulunuyordu bu sefer. Fabrika gezileri çoktan bitmiş, şimdi ise problem çözümleri üzerine kafa yoruyorlardı.

Masasına oturan Jungkook ERP sistemi açtı öncelikle. Bu sistemde ihtiyacı olan bilgilerin bir çoğu bulunuyordu. Çalışma arkadaşları olan evli çift, Hoseok ve Yoongi, de aynı şekilde sistem üzerine çalışıyordu.

Bu firmanın en kötü özelliği "Aile" şirketi olmasıydı. İsteseler dahi hakettikleri konuma gelemeyeceklerini bilen torpilsiz çalışanların düşük verimi, 'Biz yaparız yiğenim'cilerle çalıştıkları için asla düzgün olmayan hammadde akışını düzenlemeleri için toplam altı Endüstri Mühendisi işe almışlardı. O kadar çok yerde hata vardı ki, nereden başlayacaklarına bile emin değildiler.

"Siktiğimin firmasının ortaçağdan kalma beyniyle kuran sahiplerinin ağzına ettiğimin torunları-" Omega olsa da ağzının ayarı olmayan Yoongi aklına gelebilecek her türlü küfrü dile getiriyordu, ta ki alfanın telefonu çalana kadar.

Jimin'den itibaren telefonunu sesliye alan Jungkook aceleyle ekrana baktı. Minmin'i arıyordu.

"Alo, Kook?" Duyduğu ilk kelimeden itibaren gerginliği geçen alfa rahat bir tavırla koltuğuna yaslandı, yüzünde yumuşak bir tebessümle cevap verdi.

"Efendim Min?"

"Şey diyecektim ben... Ne için aramıştım ki?"

"Bilmem, onu sen söyleyeceksin."

"Şey... Hah hatırladım! Evi azıcık toparlayayım dedim de, birkaç kağıt buldum. Üstünde çizimler falan var. Belki ihtiyacın vardır da unutmuşsundur dedim. Hani şey... Eğer öyleyse getirebilirim yani. Hem öğle yemeğine de az kaldı, azıcık beklerdim seni, beraber yerdik diye şey ettim..." Alfanın sessiz kalmasıyla panikleyen Jimin devam etti. "Ama yani lazımsa diye yani. Değilse gelmem. Hani unutmuşsan diye. İnsanlık yapayım dedim öyle. Gerek yoksa söyle yani."

It's Ours Now -JiKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin