Hellooo guysss
Öhm öhm öhm hamiş Jiminli son üç bölüm diyelim mi o zaman???
İş başvurusunda bulundum iki yere. Eğer kabul edilirsem belki azıcık bölüm sıklığı azalabilir ama bişey olmaz canımmm
Yine oy 160 yorum 250yi geçmeyi mümkünse katlamayı falan da unutmuyoruz
Küçük klinik odasını dolduran sert ve hızlı ses, yalnızca çiftin gözlerini doldurup imkanı varmış gibi biraz daha heyecanlanmalarını sağlıyordu.
"Evet... Minik yavrunuzun kendisi gibi kalp gelişimi de oldukça sağlıklı. Ve müjdemi de isterim, ellerini artık çekti."
Çiftin gözleri önce birbirlerini ardından doktoru buldu. Sonunda, sonunda yavrunun cinsiyeti çıkmıştı ortaya.
Normal şartlarda dördüncü ayda öğrenilebiliyordu cinsiyet. Oysa şimdiye kadar rahat durmayan yavrusu ya bacaklarını kendine çekiyor ya eliyle kapatıyor ya da arkasını dönüyordu. Doktor Namjoon ileyken bile kendini göstermemiş, yeni doktorları Seokjin'i de birkaç seans uğraştırsa da sonunda göstermişti. Artık altı ayın ortasında göstermişti kendini.
"Merak etmeyin, zarfa yazacağız. Hatta durun, Woojin, gel bakalım, kendin bak ve gördüğün cinsiyeti yaz."
Woojin ise doktorları Seokjin'in biricik evladıydı. O da babasıyla aynı mesleği devam ettirmiş şimdi ise babasının yanında stajdaydı.
Jungkook ikisi arasındaki iletişimi gördükçe içten içe eriyordu. O da kendi yavrusuyla böyle olabilirdi. Minik bebeği büyüyünce o da stajını yanında yapabilirdi. Beraber hem eğlenir hem de öğrenirlerdi.
"Bay Kim, doğru mudur?" Woojin zarfa yazdığı kelimeyi babasına gösterdiğinde ensesine hafif bir şaplak aldı.
"Sence?" Yaptığı hata ile başını sallayıp başka bir zarfa doğru olanı yazdı.
Eh, Jungkook yavrusuna parmağının ucunu bile değdiremezdi ki.
Yavaş yavaş yaklaşmaya çalıştı monitöre. Pek bir şey anladığı söylenemezdi. Gördüğü her normalden daha koyu olan alana dikkat kesiliyor, bir şeyler anlamaya çalışıyordu.
"Ya, Jungkook! Doktor bey uzaklaştırın şunu lütfen! Bakma ya, ikimize de sürpriz olsun!"
Jungkook sevgilisinin elini çekiştirmesine zar zor kayıtsız kalabilmiş, parmağıyla ekranda küçük bir uzantı göstermişti.
"Acaba bu tahmin ettiğim şey mi?"
"O bacağı." En azından şansını denemişti.
Tekrar minik sevgilisinin yanına dönmeden önce bir peçete aldı, doktor aleti şişkin karından çektikten sonra peçeteyle güzelce sildi.
"Gel hadi."
"Sen çok hainsin Jungkook. Yarına zaten öğreneceğiz. Neden hile yapmaya çalışıyorsun?"
Dudağı büzük Jimin öylesine tatlı tatlı trip atıyordu ki, Jungkook gerçekten ne yapacağını şaşırıyordu. Mesela şimdi bir yanı yanaklarını ısırmak isterken diğer yanı da tüm yüzü öpücüklere boğmak istiyordu.
Yine de bulundukları ortam ikisini de uygunsuz kılıyordu. Bu yüzden kendi içinde kendini sakinleştirip minik bir özürden sonra sevgilisiyle birlikte doktor masasının önündeki koltuklara oturdu.
"Evet... sonunda yavrunun birincil cinsiyetini öğrendik, ikincisi ne kadar kendini az çok belli etse de öğrenmek isteyip istemediğiniz hakkında bir bilgim yok. Tabi tamamen kesin bir şey de söyleyemeyeceğimden doğumu beklemek daha mantıklı. Tabi size kalmış, tahminimi açıklamamı isterseniz-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's Ours Now -JiKook ✓
FanficOmegaverse|mpreg Hiçliğin ortasındaki omega, istenmeyen bir bebekle, istenmediği bir yaşamı sürdürmek istemiyordu. Neyse ki hiç tanımadığı alfa, tüm düşüncelerini tersine çevirdi. Jikook #1 20/05/2023