Hadi yine sınır koydurtmayın bana
Vitanın finalinden uzun bölüm yazmışım bir hevesle
Sevindirin şu garibanıNot;
Kaizen: Japoncada kai (değişim) ve zen (daha iyi) sözcüklerinin birleşimidir. Birleştirilmiş haliyle "daha iyiye değişim" diğer bir ifadeyle "Sürekli iyileştirme" anlamına gelmektedir. [Bu tanım sayesinde yarım cevapladığım sorudan tam puan aldım]2.not; Jk'in fabrikadaki sorunlara bulduğu çözümler benim hocaya sunduğum ve "Hımmm evet güzel noktaya parmak bastın." dediği çözümler😌😌😌 Öhm sadece belirtmek istedim😌😌😌
Başarılı bir Endüstri Mühendisi olarak büyük bir şirketi Kaizen felsefesi üzerine hareket planlamasını yapmaktan sorumluydu Jungkook. Ne kadar kendini Seul koluna aldırmış olsa da artık gidemezdi, neyse ki patronu insaflı çıkmıştı da Busan'da devam etmesine izin vermişti.
Şimdi ise yeni açtıkları fabrikanın planını incelemek için ofise gitmiş, evinde ona tamamen yabancı olan omegayı yalnız bırakmıştı. İşe gitmeden önce kendine kahve hazırlamaya erinen Jungkook; yarım saat erken kalkarak omegaya güzel bir kahvaltı hazırlamış, nerede olduğunu belirten de bir not bırakmıştı.
O da neler olduğunu anlamlandıramıyordu. Alfası sanki eşini bulmuş gibi davranıyordu. Onunla ilgilenmek için can atıyor, bebeğin sağlığından endişe ediyor, tüm imkanlarını omegaya sunmak istiyordu. Üstelik tanışalı daha bir haftayı bile geçmemişti. Ne nasıl hissettiğini ne de bu kadar hislerine göre davranmasını anlamlandıramıyordu.
Yine de doğru yaptığını düşünüyordu içten içe. Pişman olacaksam da yaptığım bir şeyin pişmanlığını çekeyim en azından diyordu.
"Gürültü çıkartan makina üretim bandına bağlı mı yoksa daha sonrasında taşıma mı gerekiyor?" Fabrika sorumlusu hemen yanıtladı.
"Banttan bağımsız."
"Öyleyse çevresine duvar örüp ses yalıtımı yapabiliriz. Böylece yalnızca içerideki kişiler için ekstra önlem almamız gerekir. Merkezcil çözüm."
Fabrika sorumlusu hemen notunu aldıktan sonra devam etti Jungkook.
"Ayrıca kimyasal laboratuvar ve acil çıkış bu kadar yakın olmamalı. Fabrikada magnezyum da kullanılacak. Söndürmesi çok zor yangın çıkartabilir. İnsanların kaçacağı yerin de yanmasını istemeyiz. İkisinden birinin yerini değişin ya da diğer uca da acil çıkış ekleyin."
"Pekala, notlarımı aldım."
"Ben yine de planları yanıma alacağım. Üretim bandı üzerine çalışmam lazım. İletişimde kalalım."
Birbirlerini selamladıktan sonra aceleyle fabrikadan dışarı attı kendini Jungkook. Rezil kimyasal kokuyordu. Bunun için de çözüm bulması gerekiyordu.
Eli telefonuna gidip omegayı aramak istese de bunun mümkün olmadığını hatırlamıştı. Omeganın telefonu yoktu, e ev telefonu da kullanmıyordu. Aklının bir köşesine omegaya telefon alması gerektiğini yazmıştı.
Fabrikaların bulunduğu ıssız alandan çıkıp şehre girdiğinde gördüğü ışıltılı alışveriş merkeziyle bir anda oranın otoparkına doğru kırdı direksiyonu. Kendine bir yer bulduğunda ise arabadan inip ilk iş olarak teknoloji mağazasına girdi.
Gördüğü çeşit çeşit telefon modellerinden birini seçmek çok da zor olmamıştı. Kriterleri; iyi bir görünüş, güzel bir kamera kalitesiydi. Omega yavru için albüm yapabilir, albümdeki fotoğrafları ise bu telefonla çekebilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's Ours Now -JiKook ✓
FanficOmegaverse|mpreg Hiçliğin ortasındaki omega, istenmeyen bir bebekle, istenmediği bir yaşamı sürdürmek istemiyordu. Neyse ki hiç tanımadığı alfa, tüm düşüncelerini tersine çevirdi. Jikook #1 20/05/2023