🐥Su🐥

5.5K 469 332
                                    

Smut bölümler nerede???
Demeyelim aşkolar demeyelim, inanın kaç haftadır düşündüğümü size anlatamam bile ama içim hiç rahat değildi. Zaten yanlış hatırlamıyorsam bendeki smut bölümlerin genel olarak hikaye gidişatına pek de bir etkisi olmuyor o yüzden 👉🏻👈🏻
Beni böyle sevin sevecekseniz lütfenn💞

Ayrıca doğum deneyimimin Keeping Up With The Kardashian's Kortney'nin doğumundan ibaret olduğunu unutmayın aşkolar

Sınır 170 oy 250 yorum ama yorumu daha da yükseltmeyi unutmuyoruz değil mi???

Jimin huzurla sallanan sandalyede sallanırken hem görüntülü aramada açık duran sevgilisiyle sohbet ediyor hem de önündeki kıyafet yığınından aldıklarını katlayıp yanındaki komidinin üstüne diziyordu.

"Aşkım istiyorsan şimdi bırak onları da dinlen biraz. Bak ne zamandır oradasın."

"Ama Kookie, Ttalgi doğdu doğacak haldeyken kuruldu odasının eşyaları. O varken hiç yerleştiremeyiz. Şimdi bitireyim, sonra dinleneceğim. Belki bitki çayı falan içerim."

"Evde olsam şimdi getirmiştim yanına." Jimin eşinin büzülmüş dudaklarına kıkırdarken arkadan bir ses geldi.

"Cidden sen gitsene eve ya, sabahtan beri zaten telefonda konuşmaktan başka bir şey yapmıyorsun." Tüm gün alfanın telefonda konuşmasından bunalan Yoongi sonunda isyan bayrağını çekmişti. Neyse ki alfadan savunma gecikmemişti.

"Ya, eşim doğurursa ne yapacağım? Eve dönene kadar kapanmayacak telefon."

"Onu diyorum ya, ne diye evde yalnız bırakıyorsun? İzninden kullansana."

"Babalık izniyle yıllık iznimi birleştirip uzun süre gelmemeyi düşünüyorum. Yavru varken bana daha çok ihtiyacı olacak, şimdiden alamam izin."

Jimin hararetle savunma yapan eşini izlerken gözleri dolmadan edememişti. Tanrı resmen bir anda Jimin'i sevdiği kul ilan etmiş gibiydi Jungkook'u ona vererek, başka açıklaması olamazdı.

"Aşkım teşekkür ederim ama Yoongi hyung haklı. Siz orada çalışmaya çalışırken  ben azıcık ortamı bozuyor gibiyim. Hem bebek monitörü bilgisayarına bağlı değil mi? Bari kenardan sadece onu aç, böyle görüntülü konuşmada sürekli konuşuyoruz çünkü."

"Öncelikle hiçbir ortamı bozmuyorsun-"

"Jim sorun sen değilsin, senin tatlı sesini seviyoruz. Sıkıntı seninkinin gözümüzün önünde yaptığı aegyolar. Neredeyse otuz olacak, kusturacak bizi!"

Yoongi asla lafını esirgemiyordu. Eh, onu da öyle seviyorlardı.

"Tamam hyung tamam, anladım ben. Kıskanıyorsun alfamı da söyleyemiyorsun, anladım." Jimin oyuncu bir tavırla kıkır kıkır söylemişti. Tabi, onun oyunculuğunun farkında olan Yoongi de devam ettirmişti.

"Tabi tabi çok kıskanıyorum. Hadi beni bu kıskançlıktan kurtarmak için kapatın telefonu. Mesai saatinin bitmesine kaldı bir iki saat zaten."

Neyse ki omeganın isteğini daha fazla geri çeviremeyen ikili kapatmıştı aramayı. Tabi, kapattıkları an Jungkook bebek monitörünü açmış, huzurla bebeklerinin eşyalarını katlayan sevgilisini izlemeye başlamıştı. Olası herhangi bir durumda hemen haberdar olabilmek istiyordu. Dışarıdan gören biri için ürkünç olduğunun farkındaydı. Odadaki güvenlik kamerasından bir omeganın bebek kıyafeti katlayışını izliyordu. Neyse ki bunları umursamayacak kadar tedbirli bir babaydı.

O sırada Jimin ise sevgilisinin onu izlediğini bildiğinden kameraya arada bir el sallıyordu.

Saatlerce oturduğu yerden kalkmadı Jimin. Minik minik kıyafetleri katlarken içi huzur doluyordu resmen. Şimdi iki parmağının zar zor sığdığı eldivene yavrusunun tüm eli girecekti. Avucunun anca kapladığı üste yavrusunun tüm gövdesi girecekti. Gözleri bile doluyordu arada.

It's Ours Now -JiKook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin