Of arkadaşlarrrr kesin olarak finalimize son 4 bölüm kaldı bu yüzden feci feci feci zaman atlamaları yapıyorum mazur görün aşkolarım
Sınır 230 oy 300 yorum💞
(Bit Allah'ın cezası bölüm bitttt!)
"Annem şimdi mi çıkacak baba?"
"Yok kızım biraz daha bekleyeceğiz."
"Şimdi mi?"
"Şimdi değil balım, azıcık daha bekleyeceğiz."
"Mesela... Şimdi?"
"Dur bakalım senin kitabını getirmiş miyim yanımda..." Babasının evrak çantasına yöneldiğini gören omega hemen durdurmuştu onu.
"Tamam tamam sormayacağım daha. Çıkınca görürüz sonuçta değil mi?"
"Aferin aşkıma."
Jungkook sonunda sessizleşen kızıyla tekrar büyük sahneye odaklanabilmişti.
Koca sahne mavili beyazlı dekorlarla süslenmişti. Büyük bir yazıyla üniversitenin adı ve mezun olunan yıl yazıyordu. Ara ara sahne kenarında bekleyen birkaç cübbeli kişiyi de seçebilmişti gözleri. Eşi de onların arasındaydı.
Minik bebeği sonunda bitirmişti bölümünü. Minik ailelerinin ikinci mühendisi olarak bugün diplomasını alacak, kepini fırlatacaktı. Daha sabahki hazırlanış heyecanları geliyordu gözünün önüne, eşinin adeta elleri titriyordu!
Sonunda sahnede oradan oraya koşan kişiler sahne arkasına çekilmiş, tam ortadaki mikrofonun başına sunucu gelmişti."Üniversitemizin mezuniyet törenine katıldığınız için hepinize çok teşekkür ederim..."
Sunucunun uzun konuşmasını dinliyorken, alfanın gözleri sahnenin köşesinde gördüğü sarışını yakalamıştı bile. Biricik sevgilisinin yanakları çilek gibi kıpkırmızıydı, derin nefesler alıp veriyor, gözlerini seyircilerde gezdiriyordu.
Herkes oldukça sessizdi ve sunucuyu dinliyordu. Jungkook el sallayamazdı, yetişkin biri olarak çok göze batardı ama eşinin de gerginliğinin gitmesini istiyordu.
"Aşkım bak anne orada. Hadi el salla anneye de görsün bizi."
Minju heyecanla babasının gösterdiği yere baktı. Annesini gördüğünde ise aniden ayaklanıp el sallamaya başladı. "Anne bak buradayım!"
Jimin kendisini gösteren sevimli kızına el sallayıp artık rahatlamış bir şekilde tekrar içeri çekilse de tören olduğu gibi devam etmedi.
Sunucunun sözü küçük kızın seslenmesiyle kesilince seyirciler de onlara doğru dönmeye başlamıştı.
"Kusura bakmayın, çocuk işte."
Eh, sırf bu bahaneyi kullanabilmek için kızını öne sürmüştü ya.
Neyse ki planı tıkırında işlemiş, kimse çok sorgulamadan tören devam etmişti. Uzun uzun rektör konuşması, tanımadığı kişilerin onur konuşmaları, yine tanımadığı kişilerin diplomasını alıp poz vermesi... Hiçbiri otuzunu geçmesine rağmen cübbenin içinde hala minik bir civciv gibi görünen eşinden daha ilgi çekici değildi.
Adını duydukları an videoyu başlatan Jungkook arkasındakileri umursamadan ayaklanıp olabildiğince iyi bir açıyla çekmeye çalıştı minik sevgilisini. Beklemekten kabarmış sarı saçları, doğal allık gibi duran kızarık yanakları, ısırmaktan olduğunu tahmin ettiği kızarık ve normale göre çok daha dolgun durak dudakları... Eşi cennetten düşmüş melekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
It's Ours Now -JiKook ✓
Hayran KurguOmegaverse|mpreg Hiçliğin ortasındaki omega, istenmeyen bir bebekle, istenmediği bir yaşamı sürdürmek istemiyordu. Neyse ki hiç tanımadığı alfa, tüm düşüncelerini tersine çevirdi. Jikook #1 20/05/2023