İyi okumakar 🦋
______H: "Bu ne?"
C: "O bir Dil koparıcı majesteleri. Kurbanın dilini tek bir hamlede sorunsuz şekilde kesmek için tasarlanmış."
Hyunjin sanki aletlerin ne işe yaradığını bilmiyormuş gibi tek tek eline alarak Chan'a gösteriyor ve ne işe yaradığını soruyordu. Chan ise en ice detayına kadar zevk alarak anlatıyordu.
Karanlık ve nem zindanda dizleri üstünde vücudu titreyerek onları izliyordu, Hyunjin'in gammasına dokunan şerefsiz. Duyduğu her kelimede daha fazla atıyordu kalbi.
H: "Hmm peki ya bu ne?"
C: "O benim Favorim, majesteleri. Adı kafir çatalı"
H: "Sevdim bunu ne işe yarıyor ki acaba?"
C: "Tasma gibi olan kısmı insanın boğazına bağlanıyor. Üst kısmı çeneye alt kısmı da boyuna yaslanıyor. Böylece kurban kafasını asla indiremiyor. İndirirse çatal boynunu keser ve beynini dağıtır"
(İnternetten bakın çok hassas fotolar olduğu için buraya koymadım. Sonra zart zurt konuşacaksınız)
Hyunjin gülümsemesini daha da büyüterek elindeki aletle dizleri üstünde durmuş adama baktı.
H: "Bunu kullanalım"
C: "Siz nasıl isterseniz majesteleri"
Chan memnun bir şekilde hemen aleti eline almış ve adamın boynuna bağlamıştı. Elleri ve ayakları bağlı olduğu için ve "biraz" korktuğu için hareket bile edememişti adam.
Şimdi başı olabildiğince yukarıya bakıyordu ve boyun, çene kısmında bıçaklar duruyordu. Başını indirdiği an kanlar içinde ölecekti.
H: "Şimdi oyun oynayacağız. Ben sorucam sen cevaplayacaksın"
Adam kıpırdamadan yutkunmuştu. Zaten boynundaki bıçak yüzünden istese de kıpırdayamazdı.
H: "Kül olmuş bir evden nasıl sağ çıktı?"
"Hiç o evde değildi ki"
Adam boynundaki bıçak yüzünden hırıltılı ses tonuyla cevaplamıştı, Hyunjini.
Hyunjin ağır adımlarla adamın arkasına geçmiş ve ellerini saçına geçirerek sertçe çekmişti.
H: "Sorularıma tam cevap ver"
"Evi yakmadan önce babası onu evden çıkardı. Eğer onu öldü bilirsen, babasının kendini feda etmesine gerek kalmayacaktı. Ama senin canavar olduğunu, onu acımasızca öldüreceğini bilmiyordu."
Delta yeşil gözlerini ortaya çıkarmış ve adamın başına baskı uygulayarak bıçağın etine geçmesini sağlamıştı.
H: "Benimle konuşurken kelimelerine dikkat edeceksin. Onu neden benden sakladın?"
"Bir canavarın elinde büyüyeceğine, evde sonsuza dek tutsak olarak büyümsei daha iyiydi."
Hyunjin gözlerini kapatmış, derin bir nefes almıştı. Ama almak istediği bebeksi koku yerine paslı demir kokusu aldığında burnunu kırıştırmıştı.
Sakin olmalıydı, onu şimdi öldüremezdi. İleride işine yarayabilirdi. Ya da başka sorular sorması gerekebilirdi. O yüzden ona bu hediyeyi vererek hemen öldürmeyecekti.
H: "Çıkar boynundakini. At en karanlık zindana. Sadece su ve kuru ekmek verin."
C: "Tamamdır majesteleri"
Hyunjin zindanın kapısına doğru yürürken, Chan da adamın boynundani bıçağı çıkarmıştı. Boynunda ölüm tehlikesinin olmaması adama rahatlık vermiş olmalıydı ki sesini yükselterek konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
General FictionDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...