İyi okumalar 🦋
________Felix, boş odada gözünü gezdirirken düşündü. Buraya gelirken tek amacı Hyunjin ile konuşmaktı ama şimdi ne diyecekti bilmiyordu. Ağzını açıp tek kelime bile edemeyecek gibi hissediyordu.
Üstelik neredeydi bu delta. Neden odasında değildi?
Gamma, aniden banyo'nun hafif aralık kapısından içeri soktu bakışlarını. Hyunjin'in çıplak bedeniyle karşılaştığı için birkaç adım geriye gitmişti gamma.
Delat, arkası dönük bir şekilde duş alıyordu ve Felix, bunun yanlış olduğunu bildiği taktirde bakışlarını aralık kapıdan çekmiyor, çekemiyordu.
Siyah saçlarındaki suyu savurarak, üstündeki köpüklerden arınıyordu delta. Su damlaları özenle dokunuyordu Hyunjin'in vücuduna. Bu görüntü Feli'in minik kalbi için fazlaydı. Çok fazlaydı. Ve sanırım küçük gamma nefes alamıyordu.
Hyunjin, burnuna dolan tanıdık kokuyla duraksadı ve telaşla arkasını döndü. Aralık kapıdan sarı saçlı küçüğünü, yanakları kızarmış bir şekilde gördüğünde şaşırmıştı.
H: "Felix"
Hızlı hareketiyle askıda duran beyaz havluya uzanmış ve havluyu alarak beline sarmıştı. Endişeli adımlarla kapıya yaklaştıktan sonra aralık olan kapıyı biraz daha açmış ve elini kapının kolundan çekmeden öylece durmuştu.
H: "Jisungların yanında değil miydin? Bir şey mi oldu yoksa?"
Felix, Hyunjin'in saçlarından damlayan, su damlacıklarına bakıyordu dikkatle.
F: "H-hayır bir şey olmadı."
Gamma telaşla ellerini havada sallamıştı. Gerçi buraya neden gelmişti? Ne konuşacaktı Hyunjin'le? Unutmuştu...
Delta biraz daha öne eğilmiş ve gamma'nın kızarmış yüzüne yakından bakmıştı. Şimdi Hyunjin'in saçındaki damlalar Felix'in yüzüne damlıyordu.
F: "Ben sadece seninle konuşmak istemiştim"
H: "Tamam. Sen şimdi odana git ben de giyinip gelicem."
Hyunjin, yarı çıplaklığı yüzünden sırf Felix rahatsız olmasın diye kapıyı kapatacakken elinin üstüne konan küçük el buna izin vermemişti.
F: "S-sen. Sen lanetli misin?"
Delta aldığı sorunun şokunu atlatamadan gamma konuşmasına devam ediyordu. Ve o kadar gergindi ki istemeden Hyunjin'in elinin üstünde duran elini sıkıyordu.
F: "Beni bırakacak mısın. Üstündeki büyüden kurtulduktan sonra artık beni sevmeyecek misin?"
H: "Fe-"
F: "İstemiyorum. Ben sensiz kalmak istemiyorum"
Felix, ağlamasa bile dolan gözleri ve titreyen sesi durumunu net olarak açıklıyordu.
Hyunjin, küçüğünden duyduğu sevgi dolu sözcükler yüzünden hemen kollarının arasına almak sıkıca sarılmak istiyordu ama bulunduğu durum buna izin vermiyordu.
H: "Bebeğim bana biraz süre ver. Bunları konuşalım. Ama şu an odana git"
F: "Gitmek istemiyorum"
Felix, Hyunjin'in elinin üstünde duran elini biraz daha sıktı...
F: "Gitmem"
H: "Neden Felix. Bir şey mi oldu seni sarayda rahatsız eden biri mi var?"
Gamam yine yumuşak sarı saçlarını savurarak başını iki yana sallamıştı.
F: "Seni istiyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
Narrativa generaleDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...