[19] Küçük kurt

12.5K 1.5K 1.2K
                                    

İyi okumalar 🦋
________

H: "Tüm gün senden uzakta, seni ne kadar özlediğimi biliyor musun?"

Gamma, başını deltanın boynundan uzaklaştırmadan iki yana sallamıştı. Hyunjin ise sarı saçlara kondurduğu öpücüklere ara vermeden hızlı olmayan adımlarla yatağa doğru ilerliyordu.

H: "Başını kaldırmayacak mısın?"

Felix, tekrardan okyanus kokulu boyuna gömdüğü başını kaldırmadan iki yana sallamıştı.

H: "Tamam o zaman sessizce uyuyalım"

Hyunjin, Felix'in sırtında duran elini çekmeden diğer eliyle yatağın örtüsünü kaldırmış ve yatağa yattıktan sonra küçük gammasını da göğsüne yatırmıştı. Felix'in utandığını biliyordu ve küçüğünü daha fazla utandırmamak için sessizce uyumayı seçmişti.

Felix de hemen kollarını deltasına dolamış ve Hyunjin'in göğsünü yastık olarak kullanmaya başlamıştı.

F: "Hyunjin?"

Delta, başını yastıktan azıcık kaldırmış ve göğsünde uyuyan bebeğine bakmıştı.

H: "Efendim"

Felix de konuşmak için Hyunjin'in göğsünde duran başını yukarıya kaldırmış ve delta ile yüz yüze gelmişlerdi.

Gamma, Hyunjin'e olan bakışlarını kaçırırken aksine Hyunjin tam da Felix'in gözlerinin içine bakıyordu.

F: "Kalbim normalde pıt pıt atıyor ama senin yanındayken güm güm diye ses çıkarıyor"

Felix, kalbinin seslerini tam olarak anlatmak için dudaklarını büzerek tatlı tatlı sesler çıkarmıştı. Hyunjin ise kıvrılmış dudaklarıyla ve parlayan gözleriyle onu dikkatle dinliyordu.

H: "Bu seni rahatsız mı ediyor?"

Gamma hemen başını sallayarak, Delta'nın dediklerini reddetmişti.

F: "Hayır..Bu sadece"

Felix, başını tekrar Hyunjin'in göğsüne yaslamış ve kollarını daha sıkı dolamıştı Delta'ya.

F: "Sadece kalbim seni sevmek istiyor"

Gamma'nın mırıltı gibi çıkan sesini Delta, çok net anlamıştı. Hyunjin, dudaklarındaki gülğmsemeye engel olamazdı. Şu küçük sarı yumak koskoca delta'nın kalbini de güm güm diye attırıyordu.

H: "Seni seviyorum küçük kurdum"

Hyunjin, eğilmiş ve sarı, yumuşacık saçlara öpücük kondurmuştu. Delta göremiyordu ama Felix'de dudaklarını kıvırarak, küçük gözlerini kısarak gülümsüyordu.

...

Jisung, gece geç saatlere kadar Seungmin'in başında beklemişti uyanması için ama Seungmin uyanmadığından jisung hastaneyi birbirine katmıştı.

Arkadaşı uyanmadığı için ağlayarak doktorların ona yalan söylediğini sanmış ve arkadaşının durumunun ciddi olduğunu sanmıştı.

Doktorlar ne kadar tahlil sonuçlarıyla durumu anlatmaya çalışsalar da Jisung onlara inanmamış ve en sonunda Jisung'u uyuması için götürmeye gelen Minho, olaylara el atmıştı.

Zar zor da olsa Jisung'u ikna ederek uyumaya götürmüştü, Minho. İlk başta Seungmin uyanana kadar uyumayı reddetse de artık güçsüz düşen bedeni buna onay vermemişti.

Şimdi Omega, yatakta bebek gibi uyurken, Alfa da yatağın hemen yanındaki koltuğa uzanmış omega'yı izliyordu.

Özellikle de tombul yanaklarını. Uyuduğu için sanki daha fazla da tombullaşmıştı Jisung'un yanakları. Ve Minho o yanakları sadece bir kere ısırabikmek için her şeyini vermeye hazırdı.

Angel (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin