İyi Okumalar 🦋
_____________J: "KRALIMM"
Felix, bağırma sesi duyduğunda irkilmiş ve kendini Hyunjin'in dudaklarından ayırmıştı. Delta ne olduğunu anlamak için kapıya doğru bakarken içeri bağırarak nefes nefese Jisung girmişti.
J: "Kralımmm, kralımm, krallık krallık olalı böyle kral görmemişti."
Hyunjin ve Felix ne olduğunu anlamaya çalışıyordu ama Jisung yemek odasında debelenerek konuşuyordu asla yerinde durmuyordu.
J: "Gönderin beni kralım, vatan hizmetimi yapayım gönderin beni asker olayım. Atomlarıma ayırın beni kralım."
Jisung aniden odada dolanmayı bırakmış ve bir şey hatırlamış gibi parmağını yukarı kaldırmış, tekrar heycanla konuşmaya devam etmişti.
J: "Atom bombası olayım. Kendi kendime enerji de üretirim"
M: "Jis!"
Hyunjin artık harekete geçip odadan kovacaktı ki bu sefer bağırarak Minho dalmıştı içeri. Bir tarafta Jisung'un debelendiğini diğer tarafta da Felix'i Hyunjin'in kucağında gördüğünde alt dudağını ısırmış ve hafif gülümsemişti.
M: "Özür dilerim hemen hallediyordum"
Alfa, krala taraf konuşmuş ve kafasını duvara çarpan Jisung'a taraf adımlayıp, bacaklarından tutarak omegayı omzuna almıştı.
Hyunjin ve Felix ise hala ağzı açık bir şekilde olanları kavramaya çalışıyordu.
Minho omzunda durmadan kıpırdayan küçük omegayı zorlukla bahçeye çıkarmış ve çimlerin üstüne bırakmıştı.
Omega hemen ayağa kalkmış ve kırmızı yanaklarıyla zorlukla da olsa Alfa'nın gözlerine bakmıştı.
J: "Siz kimsiniz bayım? Tanıyor muyum?"
Minho derin bir iç çekmiş ve ince beli kavrayarak omega'yı kendine doğru çekmişti. Hemen ardından da dudaklarını dolgun dudaklarla birleştirmişti.
M: "Senin bu tükenmeyen enerjini ne yapıcaz?"
Alfa, dudaklardan azıcık uzaklaşarak konuşmuştu. Her konuştuğunda nefesi omega'nın dudaklarına çarpıyordu ve böylece Jisung kalbine veda edeli çok olmuştu.
J: "Enerji- beni.. bok"
Minho, kaşlarını çattığında, omega eliyle ağzını kapatmıştı.
J: "Yani demek istedim ki, hiç osurmanın dozunu kaçırıp altına sıçtın mı?"
Alfa, gülümseyerek tekrar dudaklarını dolgun dudaklarla birleştirmiş ve uzun bir şekilde öpmüştü. Omega'nın nefessiz kaldığını gördüğünde geri çekilmişti.
M: "Sakinleşene kadar seni öpeceğim"
Jisung, nefes nefese alt dudağını ısırdığında artık sıcaktan bayılacaktı. Ama şu an bayılmanın sırası değildi. Bunu başka zamana erteleme karar aldı...
Omega, dudaklarına küçük bir gülümseme kondurmuş ve yaklaşarak alfa'nın yanağına sesli bir öpücük bırakmıştı.
Minho ise hemen uzun süredir yapmak istediği şeyi yapmış ve tombul yanağı dişleri arasına alarak hafif bir şekilde ısırmıştı.
J: "Ahhh.. ne yapıyorsun"
M: "Hayalimi gerçekleştiriyorum"
Alfa, dişleri arasında olan yanağı bırakmış ve konuştuktan sonra hemen diğer yanağı da ısırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
Fiksi UmumDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...