Özel Bölüm 🦋

15.2K 1.1K 4.9K
                                    

Canım "Angel" bebeğimi nasıl özlemişim aga be 😭😭😭😭
İyi okumalar 🦋
____________

F: "Hyunjin! Çantam nerede? Nereye bıraktın?"

Delta, yatakta dağınık saçlarıyla oturmuş gammasının yanına adımlamış ve minik ellerini tutmuştu.

H: "Bak hemen odanın kapısının önünde endişelenme"

Hyunjin, parmağıyla kapının hemen önünde duran çantayı işaret ettiğinde Felix de oraya doğru bakmış ve derin bir nefes almıştı.

Normal doğum riskli olduğu için yarın ameliyata gidecekti ve en az Felix kadar Hyunjin de telaşlıydı. Bu gece ikisi de rahat uyuyacakmış gibi gözükmüyorlardı.

Delta, gammasının kocaman olmuş karnını tişörtün üstünden ufak ufak okşamış ve küçük bir öpücük bırakmıştı.

H: "Endişelenme ben yanındayım, hadi uyuyalım artık hmm?"

Felix başını onaylar anlamda salladıktan sonra eşinin kolları arasına girerek kendini yatağa bırakmıştı.

Henüz ikisi de derin uykuya dalamadan Felix'in sızlanmaları geceyi bölmüştü. Son zamanlarda ufak ufak sancıları oluyordu ama bu hiç de "ufak" sancı gibi değildi. Sanki kalbi parçalanıyormuş gibi hissediyordu.

Vücudu o kadar ağırlaşmıştı ki yanındaki eşini dürtecek kadar hareket bile edemiyordu. En sonunda daha fazla dayanamayıp herkesi ayağa kaldıracak çığlığını atmıştı küçük beden.

Endişe ve kalp çarpıntısıyla uyanan delta yatakta kıvranan eşini gördüğünde dünyası başına yıkılmıştı. Doğuma daha vardı ve yarın ameliyat için gelmesini söylemişti doktorlar...

F: "H-hyun.."

H: "Sakin ol bebeğim bir şey yok hemen hastaneye gidelim"

Hyunjin, sarı, yumuşak saçları okşayarak ortamı yumuşatmaya çalışmıştı... ama sadece çalışmıştı.. sancıdan kıvranan biri saçları okşanarak sakinleştirilemez dimi?

Delta, eşini kucağına almak için yorganı kaldırdığında, işte o zaman tekrar dünyası başına yıkılmıştı, bembeyaz çarşafı kanlar içinde gördüğünde.

Zaten sancı yüzünden bilincini açık tutamayan küçük beden de karşılaştığı manzarayla şoka uğramıştı resmen.

Bu sefer gözyaşlarına boğulan Hyunjin hemen Felix'i kollarına almış ve hızlı bir şekilde hastaneye doğru fırlamıştı.

Koskoca saray içinde kucağındaki bedenle saniyeler içinde hastane kısmına varmış ve Felix için özel olarak uyanık olan doktorların odasına dalmış, kucağındaki kanlar içindeki bedenle...

Sonraki olaylar ise hızlı gerçekleşmişti, küçüğünü kolları arasından almış, baygın bedeni sedyeye yatırmış ve kapalı kapılar ardına götürmüşlerdi..

Şimdi delta saatlerdir eşinin kanına bulanmış eline bakıyordu, etraf kulağını delecek bir sessiliğe sahipti, duvarlar ise onu boğmak için üzerine geliyordu.

Neden kimse yoktu yanında? Neden yalnızdı? Neden boşlukta hissediyordu? Neden ağlayamıyordu? Neden odadan miniğinin ağlama sesi gelmiyordu?

Neden? Neden odadan üstü beyaz çarşafla örtülü cansız beden çıkıyordu?

"Ölüm saati 03.41"

Neden konuşan doktorun yüzü siyahtı?

Hyunjin, sanki dakikalardır suyun altında nefessiz kalmış gibi derin bir nefes alarak rüyasından pardon kabustan uyanmıştı. Ani hareketi ise göğsünde yatan sarışını da uyandırmıştı.

Angel (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin