[29] Öp Beni

11.3K 1.3K 1.9K
                                    

İyi Okumalar 🦋
_______

Jeongin, Felix'e çorbasını içirirken çat diye Jisung dalmıştı odaya. Jisung'un enerji dolu yüzünü görmesi bile Felix'i gülümsetmek için yeterliydi.

Jisung çok tatlıydı. Dudakları minicikti gözleri çok güzeldi, yüzü pürüzsüzdü. En önemlisi de yanaklarıydı. Bence yanakları Jisung'un deposuydu.

Tüm enerjisini yanaklarında biriktiriyor sonra oradan harcıyordu hepsini. Yoksa yanakların bu kadar tombul olması mümkün değildi. Ya da sincaplar gibi ceviz mi taşıyordu yanaklarında?

J: "Benim adım ne?"

Omega, gamma'nın burnunun dibine girmiş ve işaret parmağıyla kendini göstererek konuşmuştu.

F: "J-jisung?"

Felix ne olduğunu anlayamamıştı ve kuşkuyla soruya cevap vermişti.

J: "Oh çok şükür hafıza kaybı yok"

Jisung'un tatlı iç geçirmesine Felix ve Jeongin sesli bir şekilde gülmüştü.

J: "Jeongin doktorum acaba bizim zavallı Seung ile Lixie'nin odasını birleştirebilir miyiz? Bakmam gereken iki tane hasta olunca hangisine yetişeceğimi şaşırıyorum"

Omega, sanki yılların yoegunuymuş gibi paytak adımlarla ilerlemiş ve bayılıyormuş gibi koltuğa atmıştı kendini.

IN: "Kralın buna izin vereceğini pek zannetmiyorum"

Jisung bir hışımla ayağa kalkmış ve sert adımlarla kapıya doğru ilerlemişti.

J: "Bu adam da fazla oldu ha. Ben konuşur hallederim"

Jeongin ve Felix, Jisung'un arkasından "hayır" diye bağırsa da omega durmamış ve kapıyı açarak dışarı çıkmıştı ama geri dönmesi üç saniye falan sürmüştü.

J: "Bu adama cin çıkarma büyüsü yapalım bi ara. Çok sinirli bakıyor. Bakışlarıyla beni dövdü. Altıma sıçacaktım zor attım kendimi içeri. Lix sen bu adamla ruh eşi olduğuna emin misin?"

Jisung nefes almadan konuşarak ilerlemiş ve kendini koltuğa tekrar atmıştı. Hala konuşmaya devam ediyordu.

J: "Anlamıyorum yani sen "mırrr", o "hırrr", sen "pırt", o "zart", sen papatya, o et yiyen bitki, sen melek, o zebani..."

Omega asla susmuyor nefes bile almadan örnekler veriyordu. Arada düşünüyor yeni örnekler bulup tekrar konuşuyordu.

F: "Bana hiç sinirli bakmaz ki o.."

Diye mırıldandığında, Jisung kendi dünyasında konuştuğu için duymamıştı ama Jeongin duymuştu. Omega, biraz hamilelik yüzünden biraz da Felix'e zarar geldiği için kızmıştı Hyunjin'e. Açıkcası o tokattan sonra hiç konuşmamışlardı.

Jeongin hala kızgındı deltaya ama Felix'i ondan ayıramazdı. Birbirleri için yaratılmışlardı ve her ne olursa olsun birbirlerine ihtiyaçları vardı.

Jisung'un durmayan konuşması artık sinek vızıltısına dönüşmüştü.

IN: "Hadi Jisung, Felix'in yürümesine yardım et. Bakalım kasları çalışıyor mu"

Omega, elinde bitmiş olan çorba kasesini kenara bırakmış ve ayağa kalkarak koltuğa oturmuştu. Jisung da hemen ayaklanmış ve yatakta oturan Felix'e doğru ilerlemişti.

İlk başlarda ayakta bile duramamıştı gamma ama Jeongin'in verdiği cesaret dolu konuşmalar ve Jisung'un kulağının dibinde "yaparsın" diye cırlaması sonucunda Felix, baya ilerleme sağlamıştı.

Angel (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin