[37] Benim için gevşe

16.1K 1.1K 1.5K
                                    

İyi okumalar 🔥
#jisungundagötüvardır
_________

Minho ayağıyla kapıyı iterek açarken kucağındaki bedeni de sıkıca tutuyordu. Jisung, Minho'nun göğsüne abandığı için, Alfa kucağındaki küçük bedenin kasıldığını hissediyordu. Ama omegasına hayır diyecek güç de bulamıyordu kendinde.

Jisung, başını Minho'nun göğsünden kaldırıp dolu gözlerle alfasına bakmıştı. Kasıklarındaki ağrı dinmek bilmiyordu ve her geçen saniye daha çok istiyordu alfasını.

Minho dolgun dudakları, kendi dudakları arasına alıp sakin bir şekilde öpüyor bir taraftan da yatağa doğru adımlıyordu.

Omega sırtının yatakla buluştuğunu hissettiğinde daha çok kasmıştı bedenini, istemeden de olsa tırnaklarıyla alfa'nın omuzlarına baskı yapmaya başlamıştı.

M: "Emin misin?"

J: "L-lütfen"

Jisung, kesik nefesleriyle konuştuğunda Minho küçük bedenin gerildiğini anlıyordu. Bunun üzerine alfa Jisung'un incecik belinde duran ellerini hareketlendirip, omega'nın belini yavaşça okşayıp tişörtünün altına sızmıştı. Jisung, tenine değen soğuk eller yüzünden gözlerini sıkıca kapattı, çok hassastı.

Minho, küçüğünün rahatlaması için pürüzsüz sırtında ellerini gezdirmişti. Anın verdiği duyguyla Jisung derin soluklar bırakarak alnını geniş omuzlara yaslamıştı. Omega kaskatı kesilen vücudunu rahatlatmak için geniş omuzları elleriyle sıkıştırdığında büyük eller aşağıya doğru inmiş ve dolgun kalçaları okşamıştı. İşte o an Jisung nefesini tuttu.

Büyük olanın elleri yavaşça eşofman ve boxer'in lastiğinin içine sızarken küçük olan gözlerini patlatacak şekilde sıkıca kapatıp inlemişti. Minho'nun elini çıplak kalçasında hisseden Jisung tuttuğu nefesini sesli bir şekilde bırakmıştı. Alfa, omegasını dokunuşlarına alıştırmak için kalçasını okşuyor, durmadan yumuşacık saçlara kokulu öpücükler bırakıyordu.

Minho işaret parmağı ile küçüğünün istekle kasılan deliğine dokunduğunda, Jisung başını biraz daha bastırmıştı yasladığı omuza ve hızlı soluklar almaya başlamıştı.

Jisung, kalçasında hissettiği temasla odaya en yüksek inlemesini bırakmış ve kalçasını istemsizce kemikli parmağa doğru itmişti.

İkisi de nefes nefeselerdi ve daha fazlası için yanıp tutuşuyorlardı. Alfa tekrar, omegasınım deliğine dokunduğunda, omega daha fazlasını ister gibi kendini parmaklara doğru ittirmişti.

J: "Minho.."

Küçük olan bilinçsizce ağlamaklı sesiyle mırıldandı. Anın verdiği duyguyla dünyadan kopmuş gibiydi.

M: "Güzelim"

Alfa hırıltılı ses tonuyla konuşurken işaret ve orta parmağını yaladıktan sonra tekrar kasılıp, gevşeyen deliği okşamaya başlamıştı. Omega bu sefer dayanamamış ve odaya tiz bir çığlık bırakmıştı. Aynı zamanda da Minho'nun elini tutmuştu kendi eliyle, kalçasındaki baskıyı arttıtmak için ama büyük olan buna izin vermemişti. Hızlı davranmak istemiyordu, tek amacı küçüğünün alışmasıydı.

Jisung'un gözleri dolmuştu, bütün vücudu alev alev yanıyordu, hızlı aldığı soluklar bile kendine yetmiyordu. Minho diğer eliyle küçük çeneyi kavramış ve dudaklarını birleştirmişti, böylece Jisung'un inlemeleri dudakları arasında kaybolmuştu.

Minho dudaklarını ayırıp kokulu boyuna inmiş, ıslak öpücükleri üzerine beyaz tende iz bırakmak için emmeye başlamıştı. Bunun üzerine altındaki bedenin inlemeleri de artmıştı. Küçük bedenin kendini tamamen bıraktığını anladığında Minho doğrulmuş ve üzerindeki tişörtü çıkarıp odanın bir kenarına fırlatmış ardından Jisung'un üzerine eğilmişti.

Angel (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin