İyi Okumalar 🦋
Gönül isterdi ki 31. Bölüm haşmetli sex bölümü olsun ama....
________Felix, gözlerini kırpıştırarak açar açmaz Hyunjin'in yüzüyle karşılaşmıştı. Gözleri kapalıykan kediye benziyor diye içinden geçirmişti gamma.
Hyunjin, yüzü Felix'e dönük bir şekilde, elini gamma'nın beline dolayarak derin bir uykudaydı. Bu sefer ilk uyanan gamma olmuştu. Böylece mükemmel yüzü aklına kazıyana kadar süzebilirdi Felix.
H: "Çok güzel bakıyorsun küçük kurt, dayanamam ki ama ben"
Delta, aniden gözlerini açıp konuştuğunda dalıp giden gamma irkilmişti. Bu adam neden uyumuyordu?
F: "N-neden uyumuyorsun?"
Hyunjin yüzünü küçük buruna yaklaştırmış ve minik bir öpücük kondurmuştu.
H: "Uyuyordum bebeğim sen uyandığında uyandım"
Felix, Hyunjin'in bedenine biraz daha sokulmuş ve yüzünü okyanus kokulu boyuna gömmüştü. Delta da, gamma'nın ince belinde olan kollarını daha da sıkılaştırmıştı.
Hyunjin, tatlı kokulu saçları her öptüğünde, Felix biraz daha sokuluyordu deltasına.
İkisi de huzurun kollarına bırakmıştı kendilerini. Delta, sıcacık yatakta, kollarında küçüğüyle saatlerce böyle kalabilirdi ama bugün için başka planları vardı.
Hyunjin diğer elini Felix'in kalçasına atmış ve doğrularak kucağında gamma ile ayağa kalkmıştı. Üstünde pijamalarının olduğunu farkettiğinde derin bir iç çekmişti. Böyle mutfağa inemezdi.
Küçük bedeni tekrar yatağa bırakmıştı. Felix ise ne olduğunu anlayamadan oturur pozisyonda, ayakta duran deltayı izliyordu.
H: "Üstümü değiştireyim kahvaltıya inelim."
Gamma anladım anlamında başını salladığında yumuşak sarı saçları da yüzüne dağılmıştı.
Hyunjin, dolaba yaklaştığında pijamasının tişötünü çıkarmış ve siyah bir tişört alarak üstüne geçirmişti. Pijamanın eşofmanını çıkardığında onu izleyen gamma yatakta hareketlenerek yüzünü ve bedenini yatağın başlığına doğru çevirmişti deltayı görmemek için.
Delta, siyah bir eşofman giyindikten sonra bebeğine taraf dönmüştü ama Felix'in ona arkası dönük bir şekilde oturduğunu gördüğünde dudaklarını kıvırarak gülümsemişti. Sesli gülmemek için kendini zor tutuyordu.
Hyunjin ses çıkarmamaya özen gösterek atmıştı adımlarını ve arkadan gamma'ya sarılmıştı.
H: "Neden arkanı döndün?"
Felix beklenmedik temasla irkilse de hemen kendini toparlamıştı.
F: "Üstünü değiştiriyordun ya ondan"
Bu sefer Hyunjin yüzünü Felix'in boynuna gömmüş ve sesli bir şekilde öpmüştü.
H: "Her şeyi çoktan görmedin mi zaten"
Gamma, kızarmış yanaklarına aldırmadan dirseğiyle ona arkadan sarılan delta'yı ittirmeye çalışıyordu ama bu yeterli değildi. Heycandan daha da kızarıyordu giderek. O geceyi düşünmeden edemiyordu ve bu daha fazla utandırıyordu onu.
Hyunjin, bebeğinin kızaran yanaklarını da öptükten sonra kucağına almıştı.
H: "Hemen kahvaltı edelim yoksa seni yiyeceğim"
Felix ise hemen kızarmış yüzünü saklamak için Hyunjin'in boynuna gömülmüştü.
Çok geçmeden ikili onlar için hazırlanmış kahvaltı masasının başına geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
Fiction généraleDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...