İyi Okumalar 🦋
__________Hyunjin ve Felix, merkeze doğru adımlamayı bırakıp sarayın önünde beklediklerinden beri herkes dikkatle onları izliyordu. Chan ise onları duyamayacak kadar arkadaydı ve o da ne olduğunu merak ediyordu.
J: "Çişleri mi geldi acaba neden durdular ki"
Jisung merakla konuştuğunda minho hemen ağzını eliyle tıkamış ve Jisung'u çekerek yanına oturtmuştu.
Changbin, Jeongin, Jisung, Minho ve Seungmin töreni izlemek için sarayın balkonunda onlar için özel ayrılmış yerde oturuyorlardı. Her ne kadar Jisung duvardan manzaranın daha güzel olduğunu söylese de...
Chan arkadan, kral ve eşine yaklaşarak fısıldadı
C: "Efendim merkeze kadar yürümelisiniz"
Delta, alfanın dediklerinden sonra kendine gelmiş ve sert bakışlarını Japonya kralından çekerek Felix'e taraf gülümsemişti.
H: "Hadi bebeğim gidelim"
Gamma dolu gözlerle delta'ya baktığında Hyunjin Felix'in korktuğunu bir kez daha anlamıştı. Tekrar Hyunjin'in onu bırakacağından korkuyordu ve bu yüzden de delta'nın elini var gücüyle sıkıyordu, hiç bırakmamak adına.
H: "Kimse alamaz seni benden. Oraya gidince, o tâcı senin başına taktığım andan beri Kore krallığının ikinci kralı olacaksın bebeğim. Sadece biraz daha dayan. O zaman bırak seni benden almayı yanına bile yaklaşamayacaklar."
Felix, derin bir nefes almış ve minik başını onaylar anlamda sallamıştı.
İkili merkezde, Felix'in tâcının sunak üzerinde durduğu yerde adımlarını durdurmuştu. Hyunjin elini gamma'nınn küçük elinden uzaklaştırmış ve süslü tâcı eline almıştı.
İlk güzelliğiyle parlayan eşine sonra da kalabalıkta onları izleyen halkına ve farklı ülkelerden gelen krallara taraf bakmıştı.
H: "Sevgili Kore Krallığı, ben, kralınız Hwang Hyunjin, bugün burada mutluluk ve gururla eşim Hwang Felix'i aynı zamanda yeni kralınızı sizlere tanıtmaktan şeref duyarım"
Hyunjin hala üzerinde Felix'in amcasının piç bakışlarını hissediyordu ama oraya dikkat etmemeye çalışıyordu.
Bu yüzden sözünü bitirmiş ve gülümseyerek heycandan yanakları kızarmış gammasına taraf dönmüştü. Elinde tuttuğu göz kamaştırıcı tâcı ise dikkatle eşinin başına takmıştı.
Hwang Lee Felix... Japonya krallığının varisi olduğunu bilmiyordu ama şimdi Kore kralı olmuştu...
Hyunjin eşinin elini tutmuş ve tekrar onları izleyen halka taraf dönmüştü. İkilinin arkasında siyah askeri giyimiyle duran Chan ise olacaklardan habersizdi.
Alfa, güneş ışığı gözünü rahatsız ediyor diye cebinde duran gözlüğü almış ve takmıştı. Gözlüğün siyah camları sayesinde ise keskin nişancı'nın Felix'in üzerine yansıttığı kırmızı silah lazeri görmüştü.
Chan telaşla etrafa bakmış ve keskin nişancının yerini tespit etmeye çalışmıştı ama anlaşılan iyi saklanmıştı. Silah lazeri tam gamma'nın alnına geldiğinde alfa beklemeden öne atlamış ve Felix'i kendine doğru çekmişti.
Bu sırada Hyunjin ve Felix'in elleri birleşik olduğu için, alfa, gamma'yı kendisine doğru çektiğinde delta da afallamıştı ve böylece ateş edilen kurşun delta'nın sol omzuna isabet etmişti.
Kralın omzunun kırmızıya boyandığını gören halk bağırıp çağırmaya, en önde oturan krallar telaşlanmaya, olanları balkondan izleyenler ise endişelenmeye çoktan başlamıştı. Mimiksiz bir biçimde oturan tek kişi vardı. Japonya kralı Lee Seojun...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
Ficción GeneralDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...