Herkes okumaya başlamadan Teaser'i bir kere izlerse stream da kasmış oluruz 🥰
İyi okumalar 🦋
_________Hyunjin, son dokunuşlarını yaptığı resmi daha net görmek için elindeki fırçayı masaya bırakmış ve bir adım uzaklaşarak resime bakmıştı.
Şu ana kadar yaptığı en harika resim olabilirdi. Çünkü bu resime gammasının da katkısı vardı. 19 yıldır içinde biriktirdiği huzursuzluğu resimlere döken delta gitmişti ve yerine içindeki kelebekleri göstermek isteyen delta gelmişti sanki.
Hyunjin ıslak mendil alarak eline bulanmış boyaları temizlemiş ve koltukta melek gibi uyuyan gammasına bakmıştı. Resmi bitireyim derken saat 12 olmuştu bile.
Delta, Felix'in uyuduğu koltuğa yaklaşmış ve diz çökerek, gammanın yüzünü daha dikkatli izlemişti.
Çilleri... kusursuz ve güzeldi. Dudakları kalemle çizilmiş gibiydi. Küçük burnu.. o küçük burun delta'nın zayıf noktasıydı işte. Keşke bir kerecik öpebilseydi.
H: "Felix"
Hyunjin, Felix'i uyandımak için seslenmişti ama küçük beden rahatını bozmadan uyumaya devam ediyordu.
H: "Felix, uyan hadi burada uyuyamazsın"
H: "Felix?"
Birkaç kez daha seslendikten sonra Felix mırıldanarak bir şeyler söylemişti. Ama sessiz olduğu için anlaşılmıyordu.
H: "Kalk ve odana git hadi"
Gerçekten bu kadar derin mi uyuyordu? Hyunjin'in kalın sesine rağmen hala tık bile yoktu Felix'de.
H: "Uyanmazsan kucağıma almak zorunda kalıcam"
H: "Felix?"
F: "Hm"
Felix, tekrar mırıldanmış ama asla gözlerini açmamıştı.
H: "Tamam o zaman kucağıma alıyorum"
Hyunjin, cümlesini bitirdikten sonra birkaç kez daha seslenmişti ama gammanın uyanma niyeti olmadığından onu kucağına almaya karar vermişti.
Bir elini Felix'in dizlerinin altına, diğer elini de sırtına atıp küçük bedeni kucağına aldı, Hyunjin.
Yavaş ve dikkatli adımlarla yürüyerek gamma için hazırlattığı odaya girmiş ve Felix'i yatağa bırakmıştı. Yatağın önünde diz çökerek karanlıkta bile mükemmel gözüken yüzü biraz daha incelemişti.
Uyuyan gammayı rahatsız etmemek için daha fazla orada durmamış ve gitmek için ayağa kalkmıştı, Delta. Tam ilerleyecekti ki içini 19 yıl önce hissettiği bir hiss kaplamıştı.
Yine ne zaman olmuştu, nasıl olmuştu bilmiyordu ama gammanın küçük elleri, deltanın işaret parmağını sıkıca kavramıştı.
Hyunjin, ilk başta gülümsemiş, sonda hemencecik solmuştu gülümsemesi.
Eğer 19 yıl önce Felix onun elini tuttuğunda gitmeseydi. O gün onu o evde yalnız bırakmasaydı bugün başına bunlar gelmiş olmayacaktı. Bu sefer girtmeyecekti. Küçük el, deltanın parmağını bırakana kadar delta, gammanın başında bekleyecekti.
Hyunjin tekrar diz çökmüş ve başını yatağın kenarına yaslamıştı. Ne de olsa ölümsüz bedeninin uykuya ihtiyacı yoktu. Tüm geceyi gammasını izleyerek geçirebilirdi.
F: "Bu yatak sen kokmuyor"
Felix mırıldanarak konuşmuş ve Hyunjinin dikkatini daha fazla çekmişti kendisine. Gamma derin uykuda olduğu için bilinçaltını kontrol edemiyordu ve aklından geçen her şeyi rüyasında söylüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
General FictionDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...