Döndüm dolaştım yine kendimi burada buldum 🥺
Bir yıl olmuş..resmen bu kitabı yayınlayalı bir yıl olmuş. Ne zaman yazmaya başladım bilmiyoruma ama bu bebeği sizin gibi mükemmel okurlara sunalı bir yıl olmuş.
Sadece 300 okunma olduğunda nasıl sevindiğim günleri hatırladım...
O yüzden yine ve tekrarda üzerinden bir yıl geçmesine rağmen herekese İyi Okumalar 🦋
________
Hyunjin dakikalardır ağlayan kızını sakinleştirmek için kucağına almıştı tekrardan. Yenidoğan vitasını her kucağına aldığında sakinleşiyor, tam mışıl mışıl uyuduğunda yatağa bırakayım derken tekrar ağlamaya başlıyordu.
Delta, elinden geldiğince bebeğini sakinleştirmeye çalışıyordu. Çünkü Felix, ameliyattan yeni çıkmıştı ve baygın bir şekilde uyuyordu. Onu rahatsız etmek istemiyordu.
Babasının kucağında sakinleşen küçük vita tekrar uykuya teslim etmişti minik bedenini. Bu sefer uyumasına rağmen beşiğe bırakmamıştı kızını Hyunjin. Çünkü biliyordu bıraktığı an tekrar ağlayacağını.
Delta, kucağındaki küçük vitayı sallamayı durdurmuş ve burnunu minik bebeğinin boynuna yaklaştırmıştı. Yine değişik tatlı bir koku vardı. Tarif edilemeyecek kadar güzel. Adlandırılamayacak kadar eşsiz.
Sonra bakışları küçük buruna kaydı. Küçük kızı annesine fazlasıyla benziyordu. Hyunjin bir kucağında uyuyan bebeğe bir de yatakta uyuyan meleğine baktı. Uyuma şekilleri bile aynıydı.
İki beden de dudaklarını öne doğru büzerek, tombul yanaklarıyla uyuyorlardı. Delta ise bu görüntü karşısında kocaman gülümsedi. En güzel manzarası bu olmalıydı.
F: "Hyunjin.."
Hyunjin kısık da olsa kendi adını duyar duymaz tekrar yatakta yatan Felix'i kontrol etti. Gözleri açık değildi ama dudaklarından duyulmayacak kadar sessizlikte kelimeler çıkıyordu.
F: "Bebeğim?"
Felix, aniden gözlerini açmış ve elini içgüdüsel olarak karnına götürmüştü ve her zaman karşılaştığı şişlikle karşılaşamayınca telaşın verdiği etki ile tamamen ayılmıştı.
Hyunjin hemen kucağındaki miniğini beşiğine bırakmış ve yatağın kenarına oturmuştu. Felix, eşini gördüğünde dolu gözlerini ona doğru çevirmişti. Hyunjin'in yüzündeki gülümseme Felix'in içini rahatlatsa da, narkoz etkisinden yeni ayıldığı için olaylar yarım yamalaktı beyninde.
H: "Sakin ol meleğim bir şey yok"
Delta, gamma'nın karnında duran elini çekmiş ve kendi avuç içine alarak güven verici bir şekilde sıkmıştı. Gammasının hala tam ayılmadığını farkediyordu.
H: "Kızımızla tanışmak ister misin?"
Felix, gözünden düşen yaşlara inat gülümsemiş ve hızlı bir şekilde başını onaylar anlamda sallamıştı. Ki tam o sırada küçük vitanın kedi miyavlaması gibi olan ağlama sesi hastane odasını doldurmuştu.
Delta hemen ayağa kalkmış ve şimdiden yaramazlık yapan vitasını dikkatlice kollarına almıştı. Felix ise başını yana doğru çevirmiş bu eşsiz manzarasını dolu dolu olan gözleriyle izlemişti.. görüntü bulanık olsa da.
Kızını görmenin sevinci ile dikiş ağrılarını umursamayan Gamma yataktan destek alarak azıcık doğrulmuştu vitasını kucağına almak için.
....
IN: "Felix uyanmış olmalı hadi küçük prensesle tanışalım"
Jeongin saatini kontrol ettikten sonra salonda oturan herkes duysun diye yüksek sesle konuşmuştu. Diğerleri de heyecanlı ve endişeliydi o yüzden hep birlikte ziyaret etmeleri daha iyisiydi. Hem Jeongin, Felix'i ve küçük vitayı kontrol etmeliydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
Ficción GeneralDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...