Ay bu şapşik yazarınız bir özel bölüm daha şey etti. Hadi 10K yorum atın sldösşödşs.
Bölümü beğenmeyeceksiniz ya da ne bileyim bölümde eksiklik yanlışlık varmış gibi hissediyorum. Çok gerginim 🥺
Angel'e verdiğiniz değer beni çok mutlu ediyor. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim ama belirtmek istediğim bir konu var. İlk bölümde Hyunjin Felix'e asla cinsel yönden bakmıyor. Yani bunu açıklamak zorunda kalmam ne kadar komik. Sizin anlamanız gerekir ki yeni doğan bir bebeğe zaten cinsel istek beslenmez. Ve saf sevgiyi bile sadece sikiş olarak bilmeniz de what a shame yani. Sadece söylemeyi çok istiyorum o bölümler sadece aralarındaki bağ ile ilgilidir.
Lütfen bölümü tadını çıkararak okuyun 🤍🖤
Ve Lütfen beni sadece Angel için değil, beni ben olduğum için sevin 🥺
Sevgililer gününüz boş geçmesin bu bölüm benden size hediye 🥺🐥🥟
İyi okumalar 🦋 (🔥)
________F: "Şimdi diyelim ki ben 100 kiloyum"
H: "Hmmm"
Felix, başını Hyunjin'in göğsüne yaslamış göbüşünün izin verdiği kadar deltasına sokulmuştu. Hyunjin ise bir yandan sarı, yumuşak tutamları okşarken diğer yandan eşinin sorduğu 250318. Soruyu cevaplıyordu.
F: "Ama öyle böyle değil Hyunjin 200 kilo gibi 100 kiloyum. Yine de beni sever miydin?"
Delta, başını yana çevirmiş gammasının uykuya direnen bayık gözlerine bakmıştı. Felix'in alnına düşen saçlarını geriye doğru itmiş ve eşinin alnına yumuşak bir öpücük bırakmıştı.
H: "Tabii severdim meleğim"
Felix, hamileliğinin altıncı ayındaydı ve duygularını en karmaşık halde yaşıyordu. Hyunjin ise bebeğini mutlu etmek için elinden gelenin en iyisini yapıyordu.
H: "Uyuyalım artık bebeğim senin de uykun var"
Gamma başını yasladığı göğüsten kaldırmış ve yataktan destek alarak doğrulmuştu. Karnı ağırlık yaptığı için bir yere tutunmadan oturur pozisyona gelemiyordu.
F: "Hyunjin bu çok önemli ama"
Delta da eşi gibi yatakta oturur vaziyet almış ve eliyle yuvarlak göbeği okşamaya başlamıştı.
H: "Sor bakalım"
F: "Eğer ben seni ölümlü yapacak kişi olmasaydım, senin ruh eşin olmasaydım yine de sever miydin beni?"
Hyunjin bakışlarını okşadığı göbekten çekmiş ve Felix'in gözlerine dikmişti.
H: "Ben dünyanın neresinde olursam olayım, ister ölümlü ister ölümsüz, ister canlı, ister cansız bu çillere gördüğüm ilk yerde aşık olurdum"
Delta, sıcak dudaklarını küçük çillerin üzerinde gezdirmiş ve küçük öpcükler kondurmuştu eşinin yüzüne.
H: "Ama biraz daha uyumazsak, uykusuzluktan bayılacağım Lix"
Felix, aldığı cevaptan memnun olmuştu ama uyuma fikrini sevmiyordu. Dudaklarını büzerek yatakta geri geri gitti ve sırtını yatağın başlığına yasladı.
F: "Tamam sen uyu"
Gamma, kollarını göğsünde birleştirmiş ve yüzünü diğer tarafa dönmüştü delta ile gözgöze gelmesin diye.
Hyunjin, Felix'in yanına yaklaşarak uzun parmaklarıyla küçük çeneyi kavradı ve Felix'in yüzünü kendisine doğru çevirdi.
H: "Bir sorun mu var küçüğüm?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
General FictionDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...