İkinci bölümde de belirtmiştim. Krallık ama Modern olanından.
İyi okumalar 🦋
_______M: "Gece ben uyuduktan sonra sen uyumadın dimi?"
Minho, Jisung'un başında dikilmiş, omeganın kolundaki serumun bitmesini bekliyordu. Ama Jisung, kolunda serum olmasına rağmen yerinde duramıyordu.
Yatağa uzanıyor, sıkıldığı için oturuyordu, oturduğu için beli ağrıyordu ayağa kalktığında da Minho öldürücü bakışlar atıyordu sonra tekrar yatıyordu, yattığı için sıkılıyor oturuyordu, oturduğu için beli ağrıyordu... yaklaşık yarım saattir bu döngü tekrar ediyordu.
J: "Uyumadım tabi. Canımı seviyorum ben"
M: "Nereden geliyor bu kadar enerji. Yaklaşık 24 saattir uyumuyorsun ama götünde kurt varmış gibi yerinde de durmuyorsun."
J: "Sana ne benim götümden"
Kaşlarını birleştirip bağırarak konuşan omega'nın tatlılığına dayanamayan alfa dudaklarını kıvırarak gülmüştü.
M: "Sadece merak ettim. Tükenmez bir enerjiye sahipsin"
Jisung, tekrar oturur pozisyona gelmiş ve kolundaki serumla oynayarak alçak ses tonuyla konuşmaya başlamıştı.
J: "Çocuklukta geçirdiğim travma yüzünden böyleymişim. Yani doktorlar öyle diyor."
M: "Nasıl yani?"
Jisung elleriyle oynamayı bırakmış ve başını kaldırarak onu dikkatle izleyen alfaya bakmıştı. Gözleri kesiştiğinde ise hemen bakışlarını tekrar aşağı indirmişti.
J: "Bilinçaltım yaşadığım olayları unutmak için sürekli enerji depoluyormuş. Yani nasıl anlatsam. Sanki şey gibi sürekli beni bir şeylerle meşgul ediyor, eğer sürekli hareket halinde olmazsam, ya da bir şeylerle uğraşmazsam anksiyete bozukluğu oluyor. Bu yüzden uyurken bile sık sık uyanırım. Ve öyle kolay kolay da yorulmam."
Minho, dikkatle Jisung'u dinlemiş ve anladığını belirtmek için yavaştan başını sallamıştı.
Bu zamana kadar bir çok kişi sormuştu Jisung'a bu soruları herkese olmasa da çoğu kişiye anlatmıştı ama bu konuşmanın sonunda hepsi "travman ne" diye sormuştu.
Böylece Jisung bu soruyu Minho'dan da beklediği için başını kaldırmış ve bu sefer gözlerini kaçırmadan alfa'nın koyu gözlerine dikkatle bakmıştı.
Omega ne kadar beklese de düşündüğü soruyu almamıştı alfadan.
J: "Sormayacak mısın?"
M: "Neyi?"
J: "Travmamın ne olduğunu"
Minho, eliyle çenesini okşamış ve düşğnüyormuş gibi yapmıştı, kısa bir süre sonra ise dudaklarını kıvırarak konuşmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel (Omegaverse)
General FictionDelta Kral Hwang Hyunjin, babasından ona miras kalan ölümsüz hayatını, ruh eşini bularak normal hale getirmek istiyordu... SemeHyun UkeLix HyunLix MinSung ChanMin #1 hyunlix {25.05.2023} #1 straykids {12.07.23} #1 leefelix {22.07.23} #1 kimseungmin...