[23] Mühürlenmek İstiyorum

15.2K 1.4K 1.8K
                                    

Viyuu viyuu sikiş sokuş alert ⚠️
Okumaya başlamadan önce haşmetli bir şarkı sözü bırakın...
İyi okumalar 😋🔥
________

H: "Son defa söylüyorum Felix. İstersen odana gidersin."

Delta Felix'in duvara yaslı olan bedenine biraz daha yaklaşmış ve başını eğerek dudaklarını birbirine değdirmişti.

H: "Ha ben kalıcam dersen. Olacaklardan ben sorumlu değilim"

Hyunjin'in kalın ve boğuk bir şekilde dile getirdiği sözlere karşılık Felix, istemsizce bacaklarını birbirine bastırıyordu. İki taraf da çok etkileniyordu ve daha bir şey yaşanmamıştı bile.

F: "Gitmeyeceğim"

Gamma, kısık sesiyle konuştuğunda, delta başlaması gerektiğini bildiren komutu aldığını anlamıştı. Bu yüzden de Hyunjin bir anda Felix'in dudaklarına asılmış, anında küçük kollar da karşılık vermek istercesine Hyunjin'in boynuna dolanmıştı.

Büyük olan, küçük olanın kalçalarını sıkarak kucağına almıştı ki yine anında bacaklar beline dolanmıştı. Diğer eli destek amaçlı ıslak duvar üzerinde duran Hyunjin, büyük ve kemikli parmakları çoktan Felix'in tişörtünden içeri sızmıştı bile. Ve o parmaklar asla rahat durmuyordu.

Delta, şimdiden kendisine ait izler bırakmaya çalışırcasına beyaz teni okşuyor, sıkıyor, tırnaklarını çıldırtacak yavaşlıkta üstünde gezdiriyordu.

Felix'in ayakları Hyunjin'in kalçasına çapraz bir şekilde dolanmıştı ve gamma, delta'nın vücudu çıplak olduğu için kendi giyinik olmasına rağmen tüm sertliği hissediyordu.

İki taraf da yanıyordu ve bu yangının kolay kolay sönmeyeceği öpüşmenin giderek sertleşmesinden anlaşılıyordu.

Hyunjin, ustalıkla dilini de işin içine kattığında Felix, kalçasını sıkan eller yüzünden delta'nın dudaklarına doğru inlemişti.

Büyük olan, küçüğünün nefessiz kaldığını anladığında istemeden de olsa geriye çekilmiş ve nefes nefese kızarmış yanaklarla onu izleyen küçüğünü izlemişti.

Böyle masum bakışlı, kedi gibi bakışların altında hala onunla sevişmek isteğinin olduğuna inanamıyordu. Bu ise deltayı daha çok çıldırtıyordu.

Bu sefer Felix'in çenesine kapanan dudaklar, ıslak bir yol çizerek boynuna ulaşmıştı. Gamma, boynunu yana doğru eğerek delta için rahat bir alan yaratmış ve küçük inlemelerine kaldığı yerden devam etmişti.

Boynunda hissettiği küçük ısırıklar Felix'i daha zor duruma sokmuştu. İstemeden de olsa delta'nın kucağında havalanmış ve kendini çıplak vücuda daha fazla bastırmıştı. Bu ise Hyunjin'in, Felix'in boynunda olan dudaklarından derin bir inleme çıkmasını sağlamıştı. Delta başını onu çıldırtan boyundan uzaklaştırmış ve küçüğünün tatlı yüzüne tekrar bakmıştı.

H: "Sen beni delirtmek mi istiyorsun küçük kurt"

Büyük olan, kızarmış dudaklara sesli ve kısa bir öpücük kondurduktan sonra küçük olanı kucağından indirmişti. Felix ise yanlış bir şey mi yaptım diye Hyunjin'in gözlerine bakıyordu. Ama görebildiği tek şey delirmiş bir deltaydı.

H: "Emin misin?"

Islak zemin yüzünden ayakları islanan küçük beden düşünme gereksiniminde bile bulunmadan başını onaylar anlamda sallamıştı. Buraya kadar gelmişti ve hissettiği zevkin doruklara ulaşmasını istiyordu. Bunu Hyunjin'le yaşamak istiyordu.

Delta aldığı onaydan sonra elini tekrar gamma'nın tişörtünden içeri daldırmış ve pürüzsüz vücudu okşamaya başlamıştı. Felix, gözlerini kapatmış içinden kendine nefes almayı unutmaması için emirler veriyordu.

Angel (Omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin