2 - Jungkook'un Günlüğü

708 65 9
                                    

10.04.2023

Merhaba günlük!

Bugün Caps Lock açık değil. Çünkü bir şeye sevinmek, heyecanlanmak istemiyorum. Neye heyecanlansam ya da sevinsem ya olmuyor, ya da bir şekilde işler tersine dönüyor ve ben üzülüyorum. O yüzden şimdi elimden geldiğince normalce sana olanları anlatacağım.

Ben şu anda Kim ailesiyle arabadayım! Arabaları çok güzel ve geniş. Bir insan arabalarına bakarak bile zengin olduklarını anlayabilir. Bay Kim şu anda karşımda oturuyor ve tahminimce telefonundaki maillere bakıyordur. Bayan Kim ise benim oturduğum koltuğun diğer köşesine oturuyor. Maalesef ki oğulları gelmemiş :( ama sorun değil! Evde tanışırız!

Evet şimdi arabayı kim kullanıyor diyorsundur. Dedim ya, Bay Kim çok zengin diye. Özel şoför'ü var! Ki bence çok havalı.

Bayan Kim'in boynundaki, kulaklarındaki ve yüzüklerindeki inciler, sorduğumda aldığım cevaba göre gerçekmiş... bu beni çok şaşırttı.

Beni bir diğer şaşırtan şey ise beni almaya geldiklerinde beni gördükleri anda bana sarılmaları oldu. Çünkü o an, ciddi anlamda ilk defa birisi bana sarıldı. Hayatımda ilk defa sarılmak denen duygunun ne olduğunu tattım..

Mesela ben anneme hiç sarılmadım. Kendisini görmedim bile. O yüzden bir anne nedir, napar, çocuk ile nasıl bir ilişkisi vardır bilmem. Ama eğer Bayan Kim benim annem olacaksa, bana hep sarılmasını dilerdim. Çünkü bilmiyorum, her çocuğun annesine ya da babasına sarıldığında içinde, tam da burada. Yani kalbinde bir acı ya da sızı mı olur? Yoksa bir tek bende mi oluyor? Bunu da bilmiyorum ki... ama bildiğim bir şey varsa, Bayan Kim çok güzel kokuyor. Ve yumuşacık!

Bay Kim bana biraz sert birisi gibi geldi. Arabaya bindiğimizden beri telefonuna çatık kaşlarla bakıyor ve sinirli olduğunu ben de, Bayan Kim de anlayabiliyoruz çünkü az önce ağzından anlamını bilmediğim bir kelime kaçtı ve sonra Bayan Kim bana baktı ve gülümseyip saçlarımı okşadı.

Mesela saçlarımdaki hissettiğim o eller beni hiç bu kadar mutlu hissettirmemişti... kendimi bir kedi gibi hissediyorum...

Neyse günlük! Biz şimdi geldik ve benim arabadan inmem gerek! Yarın her şeyi anlatırım!

이복 형제 |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin