9 - Jungkook'un Günlüğü

364 44 2
                                    

Merhaba günlük.

Günlük.... Şüphesiz o gece uyuduğum uyku hayatımın en güzel uykusuydu...

O sabah uyandığımda yerimde hafiften kıpraşmıştım. Başımı kaldırıp göğsüne yattığım bedenin yüzüne baktım.

Çok güzeldi... günlük o çok güzeldi.... kirpikleri çok güzeldi. Ben bu sabah Taehyung'u kirpiklerinden öpmek istedim...

Günlük saçları... saçları günlük! Çok güzel... yumuşacık biliyor musun? O kadar yumuşak ki....

Bilmiyorum günlük... galiba ona kapılmaktan korkuyorum.

Günlük kolunun üzerine yattım. Aslında sert ve yapılı gözükse de bir yastık kadar yumuşacık kolu var.

Günlük kokusu.... kokusu çok güzel... nerede olsa onu kokusundan tanıyacak kadar özel bir kokuya sahip benim için....

Özellikle boynu günlük. Günlük boynu çok güzel kokuyordu. Normal mi günlük? Onun boynunun bu kadar güzel kokması normal mi lütfen söyle bana.

Dudakları günlük. Acaba onları öpmek nasıl bir duygudur? Özellikle onlarla uyanmak günlük... biliyorsan bana anlatır mısın?

Günlük gözleri... bir insanın gözlerine aşık olursanız ondan vazgeçmeyeceğiniz söylenir. İstemiyorum günlük. Ondan vazgeçmek de istemiyorum, korkmak da istemiyorum...

Burnu günlük. Burnunun ucunda minik bir ben var biliyor musun? Bir ben de burnun ucunda olur mu deme günlük. Tanrı şahidim olsun ki ne de güzel yerini biliyormuş o ben...

Elleri günlük.... yumuşacık elleri... sana her dokunduğunda dokunduğu yerinin yanması hissini bilir misin?

O elleri en çok da saçlarımdayken seviyorum...

Sesi günlük. Zaten kalın olan sesi bir de uykulu olduğunda ne de güzel sesleniyor ismimi biliyor musun?

Kolları günlük... beni bazen öyle güzel sarıyor ki ben varolduğumu unutuyorum.

Yanakları günlük.... o gece yanağını saçıma dayamıştı. Hissettim günlük... yanağının saçıma dayanmasıyla gözünün altındaki potlaşan eti hissettim. Ve ben oraya çok dokunmak, sıkmak, öpmek, belki de ısırmak istedim.. yapamadım günlük...

Bakışları günlük... bazen o kadar derine bakıyor ki günlük kahverengi gözlerinde batıyorum. Öyle batıyorum ki günlük bat bat bat bat... sonu hiiiiiiç gelmiyor!

Bazen günlük öyle bir bakıyor ki bana, bakışlarındaki seslenişlerini duyuyorum günlük. Ama ses çok, anlayamıyorum.... bilmiyorum günlük. Beni sevdiğini biliyorum ama hangi anlamda anlayamıyorum...

Ama günlük....

Eğer diğer anlamdaysa günlük.... ve söylemeye korkuyorsa günlük.... ben bunu anladığım zaman durmam.... duramam ki günlük. Frenleri patlamış bir araba yokuşta durabilir mi günlük? Duramaz. Benden de durmamı beklemesin o zaman günlük! Sen de bekleme!

Ve biliyor musun günlük?
Şu 1 buçuk haftada....
Ben onda daha da kayboldum günlük.
Ben Kim Taehyung'da yok oldum...
Ben var oldum oldum oldum:
Kim Taehyung'da tükendim...
Ama günlük,
Hiç bu kadar güzel tükenmemiştim..

이복 형제 |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin