18 - "Gidiyorsunuz"

339 35 8
                                    

*Yazardan

1 hafta geçmişti. Ve bu 1 haftada Bay ile Bayan Kim neden Jungkook ile Taehyung'un birbirlerine önceki haftaya göre (ki bu hafta boyunca durmadan samimilerdi ve dipdibelerdi. Adeta yapışık ikiz gibiydiler.) bir anda birbirlerinden nefret ettiklerini anlamamışlardı.

Daha kötüsüyse iki kardeşin arasını düzeltmek için bir planları vardı bile....

Jungkook ile Taehyung akşam yemeğinde ve yemekten sonra da son 1 haftada olduğu gibi atışmışlar, daha sonra odalarına bir hışımla kapanmışlardı.

Bayan Kim ile Bay Kim artık bu durumdan epeyce sıkılmışlar ve planlarını yarın öğleden sonra devreye sokacaklarına karar vermişlerdi.

Aslında Jungkook ile Taehyung'un arası iyiydi. Harikaydı hatta. Yani aralarındaki ilişkide değişen hiçbir şey olmamıştı. Sadece Jungkook, Taehyung ona ne zaman yaklaşsa bir şekilde bir yerlerden annesi ya da babası çıkıyor ve onları tam bir temasa girecekleri sırada yakalayacak gibi oluyorlardı.

Jungkook da bu önceki 1 haftada annesi ile babasının şüphelendiklerini sezmişti. Bir önlem almak için de Taehyung'a bu teklifi sunmuş, zor da olsa kabul ettirmişti.

Taehyung kabul etmek istememişti çünkü bu sefer temasları ve aralarındaki mesafe azalacaktı. Ama korunmak için mecburen kabul etti.

Ama galiba biraz aşırıya kaçmışlardı çünkü en ufak seyde bile birbirlerine bağırıyorlardi. Sonra da küsüyorlar ve odalarından hiç çıkmıyorlardı.

Hatta bu bir haftada öyle çok en ufak olayı bile abartmışlardı ki cidden kavga etmişlerdi. Sonra Jungkook'un tribi üzerine Taehyung özür dilemiş ve bebeğini annesi ya da babası yine bir yerlerden çıkana kadar sonsuz kere öpmüş, gönlünü almıştı.

Şimdi ise Taehyung ile Jungkook yataklarında uzanırken mesajlaşıyorlardı. Ta ki annesi gelene kadar.

"Jungkook bebeğim nasılsın?"

"Iyiyim annecim. Sen nasılsın?"

"Oy annem benim. Taehyung'a baktın mı hi-"

"Banane ya ondan! Ne hali varsa görsün."

"Bebeğim ne oldu size? Daha bir hafta öncesine kadar çok samimiydiniz. Birbirinizden zor ayırıyorduk sizi"

"Gıcık oluyorum ona"

"Yav-"

"Annecim biraz uyumak istiyorum."

"Bebeğim 2 dakika aşağıya inebilir misin?"

"Oturma odasına mı?"

"Hm hm. Geliyorum ben de şimdi. Sen babanın yanında bekleyebilir misin beni?"

"Peki anne"

Jungkook aşağıya indiğinde bayan Kim'in bu seferki istasyonu Taehyung'un odasıydı.

"Napıyorsun oğluşum?"

"Oturuyorum anne. Sen?"

"Hiç. Jungkook'a baktın m-"

"Bakmadım. Umrumda da değil"

"Ama çocuğum ne old-"

"Gıcığın önde gideni o. Nefret ediyorum o bücürden"

"Peki o zaman yani ne diyim. Neyse 2 dakika aşağıya inelim mi? Baban seni çağırıyor."

"Babam mı?"

"Hm. Bir şey konuşacakmıs"

"Tamam anne inelim"

Taehyung da aşağıya indiğinde Jungkook'un onlara baktığını gördü.

"Bunun ne isi var burda?"

"Jungkook'la düzgün konuş geç otur karşıma"

Taehyung babasının sözüyle hemen karşısına oturmuştu.

"Anlatın bana. Ne oluyor size?"

"Bir şey olduğu yok baba"

"Normaliz."

"Peki o zaman. Hayatım getirebilir misin?"

Bayan Kim cüzdanından çıkarttığı iki kağıt parçasından birisini Jungkook'a diğeriniyse Taehyung'a vermişti.

Jungkook ile Taehyung bunları incelediklerinde bilet olduklarını gördüler.

"B-baba?"

"Gidiyorsunuz."

"Nereye?!"

"1 hafta tatile gidiyorsunuz. Yalnızca ikiniz biraz baş başa vakit geçireceksiniz. Yarın saat 6da uçağınız var. Siktirin gidin. Sorunlarınızı çözmeden de gelmeyin eve falan. Kaybolun şimdi."

Jungkook ile Taehyung birbirine bakmış ve odalarına çıkmışlardı. Tabii bir konuşma yapmaları gerekiyordu.

Jungkook Taehyung'un odasına geldiğinde yatakta karşı karşıya oturdular.

"Teyung ne yapacağız?"

"Bilmiyorum güzelim. Galiba 1 hafta tatil yapıp geleceğiz?"

"Şaka mısın Teyung? Tamam abartmış olabiliriz ama böyle bir de tepki beklemiyordum."

"Açıkçası ben de..."

"Gideceğiz ha?"

"Galiba gideceğiz bebeğim..."

"Teyung şaka mısın?! Adada ne yapacağız biz!"

"Yüzeriz güzelim."

"Teyung.. Jeju Adasından bahsediyoruz. 1.2 saat uçuşumuz var diyoruz... ben uçamtan korkarım ya! YÜZME BİLMİYORUM BEN!"

"Bebeğim... yanında ben varım."

"Teyung sağol. Çok rahatlattı cidden. Hem nerede kalacağız biz orda? Ağlayacağım ya..."

Taehyung Jungkooka sıkıca sarılmış ve göğsüne yaslamıştı.

"Bebeğim otelde kalacağız kamp yapacak halimiz yok ya?"

Taehyung Jungkook'u kendisinden ayırdığında dudaklarından öpmüştü. Biraz da olsa rahatlayan Jungkook "tamam ya.. peki ben gideyim" demiş ve odasından çıkmıştı.

Bu gece neredeyse heyecandan uyuyamayan Jungkook'un, Taehyung'dan bir farkı yoktu.

Hatta gece 2 3 gibi birbirlerini aramışlar ve neredeyse 1 saat boyunca konuşmuşlardı. En sonunda Taehyung'un mayıştırıcı sesi yüzünden telefonun ucunda uyuya kalan Jungkook'un telefonunu kapatıp yorganını düzelten kişi tabii ki de Taehyung olmuştu. Çıkmadan bebeğinin yumuşak dudaklarını dudaklarında hissetmiş ve kapısını kapatıp uyumak için odasına gitmişti.

Iki beden de yarınki sürprizden habersiz huzurla uyumuşlardı.

이복 형제 |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin