*Yazardan
Jungkook giyinmişti. Özetlemek gerekirse siyah, arkasında yazıları olan bir oversize sweat giymiş, altına ise kahverengi bir bol keten eşofman giymişti. Ve yine kalın taban ayakkabıları...
Her zamankisi gibi çilekli lip balmını sürmüş ve son olarak zımbalı siyah şapkasını takarak odadan çıkmıştığında Taehyung'un da hazır olduğunu gördü.
Hayır dedi, "Taehyung bu kadar güzel dışarı çıkmamalı."
Ve Hayır dedi, "Jungkook bu kadar güzel dışarı çıkamaz..."
Giydiği beyaz desenli tişört ve onu da içine soktuğu gri bol keten eşofmanı... üzerine giydiği açık kahverengi trençkot ile daha da güzeldi....
"Ç-çıkalım?"
"Ç-çıkalım bakalım..."
Aşağıya indiklerinde Taehyung annesine seslendi.
"Anne biz çıkıyoruz!"
"Tamam bebeklerim kendinize iyi bakın. Taehyung, Jungkook sana emanet dikkat edin"
"Anne dağa çıkmayacağız. Lütfen..."
*Jungkook'dan
Bayan Kim, ilk beni olmak üzere ikimizi de yanaklarımızdan öptüğünde vedalaşıp evden ayrılmıştık.
Bugün galiba bana çok sürprizlerle doluydu. Çünkü ilk sürprizimi Taehyung ile özel dışarı çıkacağımızda öğrenmiştim. Ikincisini ise Taehyung araba kullanabildiğinde...
"Bi dakika ya? Şimdi sen araba kullanabiliyor musun? Hani ehliyet?!"
"Jungkook acaba sormasan mı?"
"Tamam ama nereye gittiğimizi söyle."
"Yemek yemeye gidiyoruz"
"Sağol ya çok açıklayıcıydı cidden."
*yazardan
Taehyung güldüğünde Jungkook cama dönmüştü.
"Jungkook"
"Hm?"
"Ne yiyelim?"
"Hm... bilmem. Aklında bir şeyler var mı?"
"Açıkçası hamburger diye düşünmüştüm ama pizza da yiyebiliriz?"
"Pizza yiyelim!"
"Tamamdır"
Taehyung kıkırdamıştı.
Kısa bir süre sonra şehrin ortasındaki restorana geldiklerinde arabadan inmişlerdi.
"Taehyung hyung... burası cidden güzelmiş"
"Değil mi? Özellikle neon ışıklar."
"Hyung zaten burayı güzel yapan şey Neon ışıkları."
Taehyung gülmüş ve küçüğünün saçlarını karıştırmıştı.
Birlikte eğlenceli bir yemek yeme serüvenleri olmuştu.
Daha sonrasında arabaya binmiş ve bir eğlence merkezine gitmişlerdi (magic world gibi düşünün. Büyük oyuncaklar falan var) çarpışan arabalara binmelerine rağmen hiç birbirlerine çarpmamışlardı... boşu boşuna bilet harcamışlar gibi olmuşlardı. Motor yarışında Jungkook Taehyung'u yenmişti. Ama araba yarışında ise Taehyung Jungkook'u yenmişti. Fakat Jungkook "benimkisinin direksiyonu dönmüyordu ki!" Diye bahane uydurmuştu...
Daha sonra sinemaya girmişlerdi. Bir patlamıs mısırı paylaşmışlardı ve bu ikisinin de ellerinin birbirine defalarca değmesine sebep olduğu için ikisini de gizlice mutlu etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
이복 형제 |+18|
Fanfiction"Yıldızlara dokunalım mı Teyung?" "Dokunalım Jungkook.." Jungkook yalnız bir çocuktur. Taehyung ise, kendi dertleri arasında aile evinde üniversite sınavına hazırlanmaya çalışan bir gençtir. Jungkook sonunda Kim ailesi tarafından evlat edilinir ve...