11.04.2023
Merhaba günlük.
Bugün biraz mutluyum. Biraz ama. Çünkü... neyse en başından başlasak iyi olur.
Dün sana yazmam bittikten sonra Bay Kim'in benim için açtığı arabanın kapısına bakıp teşekkür ettim ve arabadan indim. Elini omzuma koyup beni devasa boydaki 2 katlı beyaz eve, pardon. Villaya doğru yönlendirdi.
Kapıyı çok tatlı bir hizmetli açtı ve bana çok içten gülümsedi. Daha sonra ben evde ayakkabı ile gezildiğini görünce içeri girdim.
Bayan Kim de girdiğinde kapıyı kapattılar ama ev çok güzeldi... ev cidden çok güzeldi günlük. Yani bu eve ev deniyorsa... insanlar cidden kulübede yaşıyordu ya da bu insanlar buraya ev diyecek kadar delirmişlerdi
Ben evi incelerken Bayan Kim büyük bir heyecanla beni odama çıkartmak istedi. Utandığım için beni sürüklemesine izin verdim.
Az yüksek olan merdivenlerden çıktıgımızda koridordaki soldan 2. Kapıyı bana açtı. Dikkatimi çeken bir şey varsa, o da benim odamın kapısının karşısındaki beyaz kapı üzerine renkli ahşap harflerle "TAEHYUNG" Yazılmış olmasıydı. Daha çok dikkatimi çeken bir diğer şey ise tam da "TAEHYUNG" Yazısının altındaki asılmış kağıtta "ODAMA GİRME BÜCÜR" Yazdığıydı. Bu evde bir çocuk daha mı vardı yoksa o... hayır canım? Bana yazılmış olamazdı dimi?
İşte ben de böyle düşünmüştüm! AMA BANAYMIŞ! Zaten benim gibi çirkin ve cılız bir çocuğu kim sever ki?
Hâlâ da anlamıyorum. Neden Bay ile Bayan Kim beni seçti ki? Onca güzel çocuk varken neden ben!
Neyse... daha sonra ilk Bayan Kim olmak üzere bana hazırlanan odaya girdik.
Oda çok güzeldi... ve çok büyüktü günlük! ÇOK FAZLA BÜYÜKTÜ! Bunu anlayabiliyor musun??
Odamın, beyaz duvarları var. Ahşap zemine sahip. Beyaz bir de dolabım var. Beyaz bir şifoniyerim. Baş ucumda duran beyaz bir komidinim de var. Üzerinde minik papatyalar olan bir gece lambam var. Gece lambamın önündeyse bir hilal şeklinde biblom var ve hilal şekildeki o biblonun üzerinde minik bir pembe tavşan uyuyor...
Beyaz bir çalışma masam da var. Fıstık yeşili sandalyesi olan. Raflarında bir sürü 10. Sınıf test kitapları, konu anlatım kifapları var... anladığım kadarıyla, Kim ailesi disipline önem veren bir aile. Neyse ki ders çalışmayı seven birisiyim...
Turuncu yuvarlak yumuşak tüylü, güneş şekline sahip bir halım var yerde. Yatağımın üzerindeki nevresim takımları çilekli! Ve ben çileğe bayılırım...
Yatağımın hemen yanında, komidinimin önünde beyaz dikdörtgen ama minik çilek desenleri olan bir de kilimim var. O da yumuşacık....
Ve tüm bunların haricinde kapıdan girdiğinde tüm odaya bakan, hemen solda bir kitap okuma alanım var.
İçinde türlere göre ayrılmış küçük olmasa da yine de minik bir kitaplık ve yanındaki, duvara dayalı duran mavi ile mor renkli armutla arasında bir de uzun büyük laleli lamba da var.
Ve en önemlisi ise! En çok sevdiğim şey ise -çilek desenli kilim haricinde- penceremin önünde bir mermer var. O mermerin üzerinde ise beyaz, kırmızı, mavi renginde minderler var. Orada yağmurlu günlerde çok güzel kitap okuyabilirim....!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
이복 형제 |+18|
Fanfiction"Yıldızlara dokunalım mı Teyung?" "Dokunalım Jungkook.." Jungkook yalnız bir çocuktur. Taehyung ise, kendi dertleri arasında aile evinde üniversite sınavına hazırlanmaya çalışan bir gençtir. Jungkook sonunda Kim ailesi tarafından evlat edilinir ve...