Günde 2 bölüm atıyorum. Önceki bölümü okuyup okumadığınıza emin olunuz.
*Yazardan
Jungkook son 1 saattir Taehyung'dan köşe bucak kaçıyordu. Anneleri gelmişti ve anneleri ile babaları salonda otururken Taehyung da yanlarında oturuyor, sohbetlerine katılıyordu. Jungkook'sa Taehyung'un yanında oturuyordu ve Taehyung kendisine yaklaştıkça Jungkook milim milim uzaklaşıyordu. Ama Taehyung vazgeçer mi? Geçmediğindendi inatla yaklaşması.
"Ş-şey. B-ben m-müsaadenizi istiyeyim."
"Nereye oğlum?"
"O-odamda birazcık yalnız kalmak istiyordum da."
"Ah harika. Ben de senle odama gideyim Gguk. "
"Peki madem. Akşam yemeğine sizi çağırırız"
Merdivenlerden koşarak çıkmıştı Jungkook. Taehyung ise artık bu işe bir son vermek istedi ve yatağında, yorganının altına gizlenen Jungkook'un odasına daldı.
"Jungkook."
"...."
"Jungkook kalkar mısın?"
Jungkook'dan hiçbir tepki alamayınca üzerindeki yorganı bir çırpıca açtı.
"Ggukkie neden böyle davranıyorsun?"
"N-nasıl?"
"Benden resmen kaçıyorsun güzelim."
"Y-yo. S-sana öyle gelmiştir"
"Bebeğim gözlerime bak"
Jungkook aksine kafasını dönünce Taehyung onu çenesinden tutup kendisine çevirdi ve göz göze geldiklerinde dudaklarına minik bir öpücük koyup çekilince göz temasını tekrar kurdu.
"Bebeğim bir şey yapmadık neden utanıyorsun?"
"B-bilmiyorum..."
"Miniğim sadece ihtiyacın vardı ben de seni rahatlattı-"
"SUS TAMAM TEYUNG DETAYA GİRME"
"Ama güzelim ellerim altındaki görüntün çok güzeldi... terden alnına yap-"
"ÇIK ODAMDAN"
"ㅋㅋㅋㅋ bebeğim şaka yap-"
"KİM TAEHYUNG ODAMDAN ÇIKIN"
"Peki öyle olsun Kim Jungkook"
Taehyung odadan çıktığında yüzünü yastığa gömüp boğukça çığlık atmış ve yatakta tepinmişti fazla tozuttuğu içinse sonrasında fazla sevimlice hapşırdı.
Bunu odasından duyan Taehyung kalbini tutmuş ve yüzünü bururşturarak sırıtırken "ahh"lamıştı.
*Jungkook'dan
Annem odama geldiğinde tuvalete girip işimi hallettim. Daha sonrasında ise saçlarımı düzeltip aşağıya indim.
Normal geçen yemekten sonra mutfakta kendime ayırdığım tatlımı çekmeceden kaşıkla almış ve yukarıya çıkmıştım.
Odamda mutlulukla tatlımı yerken bir anda kapım hızla açılmış ve Taehyung bana yiyecek gibi bakmıştı. Ben korkudan ağzımdaki tatlıyı yutamazken hızla kapıyı kapatmış ve resmen koşarak yanıma geldiğinde direkt dudaklarıma yapışmıştı. Ve böylelikle ağzımdaki yutamadığım tatlıyı da kendi ağzına almış oldu.. (🤢🫠)
Benden ayrıldığında hiçbir şey demeden yine aynı hızla geldiği gibi gitmişti. Bense arkasından şokla bakmıştım çünkü her şey çok hızlı olmuştu..?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
이복 형제 |+18|
Fanfiction"Yıldızlara dokunalım mı Teyung?" "Dokunalım Jungkook.." Jungkook yalnız bir çocuktur. Taehyung ise, kendi dertleri arasında aile evinde üniversite sınavına hazırlanmaya çalışan bir gençtir. Jungkook sonunda Kim ailesi tarafından evlat edilinir ve...