Taehyung'dan
Bugün okula, sonunda başlıyorduk. Jungkook'un kahvaltısını hazırlamış ve son kez mükemmel soframa bakmıştım.
Kelimenin tam anlamıyla bu işi kapmıştım ya ben.
Belimdeki önlüğü çıkartıp orta tezgaha rastgele fırlatıp ellerimi üzerime silmiştim.
Odamıza girdiğimde Jungkook, yatakta benim tarafımda pikeye sarılmış bir şekilde uyuyordu.
O kadar tatlıydı ki... çok güzeldi...
Öpmeye doyamayacağım kadar tatlı, ama uyandırmaya kıyamayacağım kadar da masumdu...
Yatağımızın yanına çömelip kollarımı yataĝa yaslayarak tavşan dişlerine baktım.
Daha fazla dayanamadığımda parmağımı minik dişlerine sürtüp alt dudağıyla oynadım.
Ben Jungkook'un alt dudağı ile uğraşırken dudakları parmağımın etrafını sarmış ve ağzının içine çekerek bir emzik gibi emmişti...
Parmağımı bir şekilde ağzından çıkarmayı başardığımda ayağa kalkıp boğazımı temizlemiştim.
Fakat Jungkook hâlâ uyanmamıştı...
Dudaklarımı tavşan dişlerini gösteren dudaklarının tam ortasına bastırdığımda üst dudağım tavşan dişlerine değmişti. Halimden mutluca sesli bir şekilde ayrılmıştım dudaklarından.
Jungkook aniden kalkmış ve minik (!) Parmaklarını dudaklarına götürerek bana bakmıştı.
"B-beni ö-öptün. B-beni uyurken ö-öptün."
"Evet Jungkook. Artık kalkman gerek güzelim. Okula geç kal- Yeontan yapma evladım!"
Ben Jungkook'u uyandırmaya çalışırken Yeontan da bacaklarıma dokunarak zıplıyordu.
Onu kucağıma alıp burnunun ucundan öptüğümde yüzümü yaladı.
"Hadi Yeontan. Biraz da babayı uyandıralım."
Yeontan'ı Jungkook'un yüzüne sürttüğümde Jungkook kıkır kıkır gülmeye başlamıştı.
"T-teyung! T-teyung p-patisi a-ağzıma girdi!"
Bu sefer de gülen ben olmuştum. Jungkook'un yanına kendimi atıp başımı bağdaş kurduğu bacaklarına koymuş ve gülmeme devam etmiştim. Bu sırada ise Yeontan dili dışarda bana bakıyordu.
Jungkook'dan
Taehyung kucağında tuttuğu Yeontan ile bacaklarımda yatıyordu. Keşke sadece yatsaydı. Çünkü gülüyordu da... küçük dilini görmemi istermiş gibi gülüyordu..
Ve... Tanrım.. kahretsin ki çok güzeldi.
Ellerim yavaşça hâlâ gülmekte olan Taehyung'un yanaklarına gitmişti.
Gülmesi anında durmuş ve bana aşağıdan baktığında konumumuzun ters olmasını umursamadan dudaklarımı dudaklarına bastırmıştım.
Burnum, çenesine değerken düzensiz nefesleri de benim çeneme çarpıyordu.
Dudaklarımı dudaklarından ayırdığımda Taehyung ilk bana bakmıştı. Gözlerini sonuna kadar açmış sadece bakıyordu.
Sonra hızla kalkıp önümde oturup kucağındaki Yeontan ile bakışmıştı. Daha sonra hızla bana dönmüştü.
"J-Jungkook..."
"Efendim Teyung?"
Teyung kıpkızarık olmuştu. Yeontan hâlâ kucağındayken yüzümü elleri arasına almıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
이복 형제 |+18|
Fanfiction"Yıldızlara dokunalım mı Teyung?" "Dokunalım Jungkook.." Jungkook yalnız bir çocuktur. Taehyung ise, kendi dertleri arasında aile evinde üniversite sınavına hazırlanmaya çalışan bir gençtir. Jungkook sonunda Kim ailesi tarafından evlat edilinir ve...