11 - "Keşke hep öpmeme izin versen..."

398 40 5
                                    

*Jungkook'dan

Odamda, Bayan Ae-Cha ile oturmuş, 70 saattir (onun dediğine göre.) Çözemediğim soruyu çözmeye çalışıyordum. Çalışıyordum, çünkü Bayan Ae-Cha söylemleriyle bana hiç yardımcı olmuyordu.

"Of 70 saat oldu ve sen en basit soruyu çözemiyorsun bile. Üniversite sınavında ne yapacaksın cidden çok merak ediyorum"

"Bayan Ae-Cha-"

"Ha yani bir de sorun ne biliyor musun? Bu konuyu sana defalarca anlattım. Ama sen anlamamakta ısrarcısın galiba?"

"Bakın-"

"Bana laf yetiştireceğine soruyu çözsen diyorum"

"Peki Bayan Ae-Cha"

Derin bir nefes alıp soruya geri bakmıştım.

"Biraz mola verelim. Belki sana beyin de nakledilir"

Bayan Ae-Cha bana öğretmenliğe başlayalı 2 3 gün oluyordu ve daha bu zamandan bana berbat davranıyordu. Hayatımda matematikten hiç bu kadar nefret etmemiştim...

Geri geldiğinde oflayarak yanımdaki yerine oturdu.

"Bak. Sana son kez bu soruyu anlatacağım. Bir daha çözemezsen cidden hoş şeyler olmaz. Şükret ki ailen iyi bir para ödüyor da sana katlanıyorum. Bak şimdi beyinsiz çocuk..."

Bana hakaretler yağdıra yağdıra konuyu tekrar anlatmıştı. Bitirdiğinde ise alarmı çaldı ve güle oynaya - benim yanımdaki somurtkan yüzü bir anda gitmişti - aşağıya inmiş ve Bayan Kim'den parasını alarak evden çıkmıştı.

Moralimi çok bozmuştu. Bu... bu artık sabredebileceğim bir şey değildi çünkü durmadan beni aşağılıyordu. Bazense sevmek için elini omzuma koyuyor ama tırnaklarını hafiften geçiriyordu.

Bense kendimi yatağa atmış ve sinirlerimin boşalmasına izin vermiştim. Evet deli gibi ağlıyordum.... birisinin odama gelmemesini umarak ağlıyordum...

Derken odamın kapısı açıldı ve en gelmemesini umduğum kişi kapıyı hızla kapatarak yanıma koştu. Kim Taehyung...

Yanıma oturup beni kendisine çekti ve sıkıca sarıldı. Ve ben hâlâ kollarımı dizlerime sarmış ağlıyordum.

"Jungkook...? Güzelim ne oldu anlat bana."

"B-bir b-bir ş-şey o-ol-olmadı"

"Olmuş bebeğim.. anlat hadi ne oldu? Durduk yere ağlama bebegim anlat çözelim"

Bana bir bardak su vermiş ve sonra gözüme giren saçları eliyle yana ayırmıştı. Bana cidden çok güzel bakıyordu...

*Taehyung'dan

Merak ediyordum. Ve sadece bekliyordum. Ağzından Bayan Ae-Cha sözcüklerinin dökülmesini bekliyordum. O kadını belki o zaman öldürürdüm.

Jungkook... ağlarken bile güzel olman çok adaletsiz değil mi ama...?

"B-bayan A-ae-Cha... "

Bitti. Başımdan aşagı kaynar sular döküldüğünü anında hissetmiştim.

"B-beni a-aşağılıyor... k-kızıyor... b-bazen de s-sevmek a-adı altında o-omzuma t-tırnaklarını g-geçiriyor."

Ben... ben ya ben. Ben ona dokunmaya kıyamezken elalemin zillisi benim bebeğime zarar veriyordu...

"Anlat güzelim. Hiç bir şeyi atlamadan anlat bebeğim."

Onu kendime daha da çekmiş ve göğsüme yaslamıştım.

이복 형제 |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin