Jungkook'dan
Taehyung ve Namjoon amca ile galeriye girmiştim. Bir çok modern araba ile karşılaştığımda hepsi resmen parlıyordu..
"Evet çocuklarım, hangi arabayı fiyatına dahi bakmadan secin ve bana gösterin. Ben biraz oturup çay içiyor olacağım."
"Peki amca."
Tae beni belimden tutup yönlendirdiğinde beraber galeriyi geziyorduk.
"Bebeğim beğendiğin biri olursa göstermeye çekinme tamam mı?"
"Tamam Teyung ama ortak seçelim"
"Tamam güzelim."
Tae ile bir arabaya kitlendiğimizde yerimizde öylece birbirimize baktık.
Namjoon amca yanımıza geldiğinde aramızda durmuş ve ellerini omuzlarımıza koymuştu.
"Ciddi misiniz? Cidden de g 63'ü mü seçtiniz? Ben sizden amg gt 63'ü seçmenizi beklerdim. Baktınız mı ona da?"
Amg gt 63 ün yanına gittiğimizde ağzım bir karış açık kalmıştı.
"Teyung..."
"A-amca bu olsun."
"Tamamdır hadi alalım!"
Taehyung'dan
Amcam bize bir de siyah amg gt 63 hediye etmiş ve anahtarlardan birini Jungkook'a daha sonra ise bana vermişti.
"Hayırlı olsun çocuklar! Hadi bir şeye ihtiyacınız olursa beni aramaktan çekinmeyin! Görüşürüz~"
Amcam arabasına binip bizi 2 anahtar ve bir de kocaman araba ile yalnız bıraktığınde Jungkook ile birbirimize baktık.
"Ne yani şimdi bu araba bizim mi?"
"Öyle görünüyor bebeğim... eve gidelim mi yoksa-"
"Yok Teyung eve gidelim."
"Tamam atla o zaman."
Mis gibi yeni kokan arabaya bindiğimizde birbirimize bakmış ve gülümsemiştim. Gaza basıp eve sürdüğĵmde yağ gibi kayan tekerlekler içimi daha da kıpır kıpır etmişti.
"Teyung bu araba bir harika!"
"Sorma güzelim, asfaltta yağ gibi kayıyoruz~"
"Teyung? Bizim şimdie evimiz var ya, ben... şey.-"
"Söyle güzelim çekinme."
"B-ben bir köpeğimiz olsun istiyorum."
"Ben de bebeğimiz"
Fısıldayarak söylediğim şeyi duymamıştı... duymasını yine de isterdim.
"Ne?"
"Yok bir şey güzelim. Ne diyordun?"
"Boş ver de... Teyung? B-ben e-elbiselerimi b-bulamadım b-biliyor musun?"
Ne yani... giymek için aramış mıydı? O güzel fiziğini tekrar mı-
"Bebeğim eve gidince bakarız olur mu?"
"O-olur Teyung."
Eve geldiğimizde yemek yapmıştım. Yemek faslımız bittiğinde Jungkook'a baktım ve ona elimi uzattım.
"Gel bakalım şu elbiselerin neredeymiş?"
Jungkook utansa da elimi tutmuş ve onu odamıza götürmeme izin vermişti.
Dolaptaki her yeri aradığımda sonunda iki takımını da bulmuş ve yatağa bırakmıştım.
"T-teyung h-hangisini giyeyim?"
"Siyah olanları Jungkook. Geçen seferki gibi."
Jungkook'dan
Taehyung odadan çıktığında elime fileli, ultra kısa olan eteği almıştım. Elim eşofmanımın beline gittiğinde yavaşça dizlerimden, baksırım ile düşmesine izin verdim. Siyah eteği giyip yukarı çektiğimde etek öyle kısaydı ki, kalçalarımın başladığı yerden başlıyordu ve popomun gözükmesi için bir zahmete girmeme gerek yoktu. Dursam bile ufaktan gözüküyorlardı.
V yaka kazak gibi cropu da giydiğimde aynadan kendime baktım.
Bembeyaz tenim, siyah ile daha da cezbediciydi ve Taehyung'un dayanabilme durumunu düşünemiyordum bile..
Derken kapı açıldı ve Taehyung bana baktı. Yanıma yanaşıp beni belimden çektiğinde bedenlerimiz birbirine yapışmıştı.
"Jungkook... öyle güzelsin ki, ben senin süt beyazına mor karıştırmak istiyorum."
Daha ben konuşamadan beni hırsla öpmeye başlamıştı. (Smutumsu bişiler oluyor ama hadi hayırlısı) elleri zaten kısa olan eteğimin altından içeriye sızdığında baksırımın olmadığını hissetmesi ile zaten hızlı öpüşü daha da hızlanmış ve ufak ufak da ısırmaya başlamıştı dudağımı. Alt taraftaki eli, kalçamı avuçları arasına alırken ellerim omuzlarına tutundu. Beni kucağına aldığında yavaşça yatağa doğru ilerledi. Dudaklarımızı ayırmadan yatağa yatırdığında beni, üzerime çıkmış ve öpmeye devam etmişti.
Elleri crobumun içinden sızıp göğsümün iki yanında, kollarımın altında sabitlendiğinde kasıklarımın biraz gerisinde, çıplak bacaklarım üzerine oturmuş ve beni kendinden ayırmıştı. Üzerimden çekilmeden nefesini ıslak dudaklarıma vererek konuştuğunda, birbirine değen alt tarafım yanmaya başlamıştı.
"Bu gece, ortada bir kıyafet kalmayacak güzelim..."
ARKADAŞLAR HİÇ SMUT YAZMA HAVAMDA DEĞİLİM LAN! AAAAA
Sakinm yarın bir smut bölümü geliyoğh!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
이복 형제 |+18|
Fanfiction"Yıldızlara dokunalım mı Teyung?" "Dokunalım Jungkook.." Jungkook yalnız bir çocuktur. Taehyung ise, kendi dertleri arasında aile evinde üniversite sınavına hazırlanmaya çalışan bir gençtir. Jungkook sonunda Kim ailesi tarafından evlat edilinir ve...