4 - Taehyung'un Günlüğü

531 62 27
                                    

11.04.2023

Merhaba Günlük;

Bu günlük işi bana her zaman saçma ve çocuksu gelmiştir. Çocuklarını dinlemek istemeyen ailelerin ya da çocuklarının gizlilerini bu yolla öğrenmek isteyen ailelerin çocuklarını yönlendirdiği bir yol olarak görmüştüm. Ve günlük işi hiçbir zaman elimi asla sürmeyeceğim bir şeydi benim için.

Her zaman şöyle bir söz vardır bilir misin; insan nefret ettiğine dönüşür, ya da şeydi galiba "iğrenme o çeşmeden gün gelir su içersin." İçtim.... içiyorum... öyle bir su içiyorum ki bu çeşmeden, hiçbir su bi kadar tatlı değildi günlük...

Günlük, galiba sana bir isim vermem gerek.

Sana Jungkook ismini koyuyorum.

Çünkü, sen ve Jungkook benim her zaman kaçacağım noktam olacak galiba...

Ama biliyor musun Jungkook, o kaçış noktam o kadar güzel ki...

Jungkook sen çok güzelsin. Aklımın alamayacağı bir güzelliğe sahipsin.

Jungkook sen çok... sen çok... Jungkook sen nesin? Daha bir günlüksün ama ben... ben sende kayboldum galiba. Bu kadar güzel olmanı sindiremiyorum. Anlamlaştıramıyorum?

Jungkook sana, hayran olduğun kelime haznem yetmiyor.

Jungkook... biliyor musun? Sen gelmeden önceki 1 haftamı canice planlar kurarak geçirdim. İnanır mısın, sınav sikimde bile değildi. Tek düşündüğüm evime gelecek olan, benim bu iğrenç çöplüğümde benimle batacak olan o çocuğu hayatından bezdirmek için kurduğum akıl almaz planlardı. O çocuğa bu eve geldiğine pişman edecektim. Çünkü kimse benim kardeşim olamazdı. Kimse benim annemi ve babamı sahiplemezdi. Bilmiyorum belki de onları kıskandım. Evet, ailemi görmediğim birisine karşı kıskandım. Ve bu 1 haftada ailemi bırakıp başka bir ülkeye okumaya gitmeyi bile düşündüm.

Jungkook... sen çok güzelsin. Sen, bunları hak edemeyecek kadar güzelsin... ben sana kıyamam. Bana korkuyla ama bu korkuyu istekle, heyecanla bastıran gözlerle baktın. Parıldayan kocaman gözlerle sen bana bakarken benim dünyam durdu.

Jungkook sen çok güzelsin. sen çok güzelsin ya! İNANMADIĞIM TANRI BENİ KAHRETSİN Kİ ÇOK GÜZELSİN!

Bugün bana oturma odasında öylece güldün ya Jungkook... benim yıllardır buzlaşmış kalbimi anında sımsıcak ettin. Jungkook sen nesin?

Daha bize bugün geldin... ama bu 1. Günümüzse eğer, ben sonraki günleri hayal dahi etmek istemiyorum.

Jungkook... ben ilerleyen günlerde, bu ilk gün olduğu gibi seni asla kardeşim olarak görmeyeceğim...

Jungkook. Sen çok güzel bir çocuksun...

이복 형제 |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin