Merhabalar!
Günde 2 bölüm yayınlıyorum. Lütfen önceki bölümü okuyup okumadığınızdan emin olunuzz.!
*Taehyung'dan
Sabah kalktığımızda çok mutluyduk. Her şey normal ve gerektiğinden fazla güzel geçiyordu çünkü sabah kendi isteğimle uyanmıştım.
Demek isterdim.
Ama annem, beni sabahın 7sinde kaldırmıştı. Jungkook'umu da öyle...
Aşağıya lanetler ederek indiğimde direkt kahvaltı masasına oturtulmuş daha sonra ise bavul hazırlamak için odama fırlatılmıştım.
Şu son 1 saatte, yani kalktığımdan beri her şey çok hızlı olmuştu ve ben yetişemiyordum.
Yatağımın üzerindeki bavulla bakıştığım dakikalar içerisindeyken Jungkook yanıma gelmiş ve bana az önceki olduğu gibi "sence bununla terler miyim?" Diye sormuştu. Ben de şokla kafamı hayır anlamında sağa sola salladığımda "tamam" değip gitmişti.
Ve bu, son 10 dakikada tekrarlanan 20. olaydı.
Artık kendime geldiğimde dolabımı açmış ve yatağımın üzerinde bomboş duran bavulun içerisine bir şeyler koymaya başlamıştım.
Sonunda banyodan da alacaklarım bittiğinde banyodan çıkarken Jungkook'umun bağdaş kurarak yatağımda otururken bana baktığını gördüm.
"Bebeğim? Ne arıyorsun burada?"
"Teyung~"
Tamam, kesin bir şey isteyecekti.
"Kabul."
"Bekle- daha söylemedim bile!"
"Bebeğim sen benden bir şey isteyeceksin, ve ben kabul etmeyecek miyim? Lütfen güldürme beni. Her ne istiyorsan kabul ediyorum tamam mı?"
Yanaklarından tutarken başını hafifçe sallayarak söylediğim şey sonrasında dudaklarına minik bir öpücük kondurmuştum.
"Tamam hyung! O zaman gideyim ben. Akşam tekrar gelirim"
"Tamam güzelim. Git bakalım"
Sekerek odasına gitmişti. Ben de arkasından vücuduna bakıp, onu bitirmemek için kendimi tutmuştum...
Sonunda bavul gibi toplanma faslımız bittiğinde akşam giderken giyeceklerimi de zorla kapattığım bavulumun üzerine güzelce katlayıp koydum.
Odadan çıktığımda kapımın önünde ellerini arkasında birleştirerek bana bakan bir tavşan tabii ki de beklemiyordum.
Tekrar dudaklarını dudaklarımla birleştirdikten sonra birlikte aşağıya indik.
"Bitti mi lan toplanman, bücür?"
"Ya sus ya. Hem benimkisi bitti bitmesine, sen bitirdin mi bakalım?"
"Senden daha iyi toplandığıma yemin bile edebilirim."
"Haha buna çok güldüm. Güzel espiriydi."
"Bana bak-"
"Hey hey hey! Noluyor burada? Akşam gidene kadar en ufak bir atışma dahi istemiyorum. Duydunuz mu beni? Birbirinizi Jeju adasında yersiniz artık!"
"Çok güzel yiyeceğim baba-"
"Bir şey mi dedin oğlum?"
"Sen ne dersen o dedim baba."
"Güzel. Geçin gitmeden yemek yiyelim de acıkmayın"
Masaya geçip de yemek için oturduğumuzda annem bizi ufak bir süzmeden geçirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
이복 형제 |+18|
Fanfiction"Yıldızlara dokunalım mı Teyung?" "Dokunalım Jungkook.." Jungkook yalnız bir çocuktur. Taehyung ise, kendi dertleri arasında aile evinde üniversite sınavına hazırlanmaya çalışan bir gençtir. Jungkook sonunda Kim ailesi tarafından evlat edilinir ve...