31 - Jungkook'un Günlüğü

184 18 1
                                    

Günlük tarihi şu anlık boş vermemiz gerek.

Günlük bir şeyler oluyor.

Sana geçen gün söylemeyi unuttum ama o gün arabada giderken Teyung bana onunla yaşamak isteyip istemeyeceğimi sordu. Ben de kısaca kesmek gerekirse, istediğimi söylemiştim.

Ama günlük olaylar çok büyüdü...

Biz Japonya'ya gittik. Gezdik yedik içtik bolca öpüştük ve artık Teyung'un kararı ile eve geri geldik.

Ama evde durum vasattı...

Annemle babam, Teyung'a kızgın ve tripliydi. Iki taraf da birbiri ile konuşmuyor ve yüzlerine bile bakmıyorlar. Ve ben mesele ne bilmiyorum bile!

Teyung'a defalarca sormama rağmen beni her kuytu ve köşede kıstırmış 'boşvermemi' söyleyerek öpmüştü.

Ben de kanmıştım...

Günlük galiba olaylar daha farklı.

Ve daha sonrasında biz Teyung'la bi karar almış ve annemle babama ayrı eve çıkmak istediğimizi, Teyung'un üniversitesini Paris'teki bir okulda okumak istediğini ve benim de oradaki bir liseye gitmek istediğimi söylediğimizde ikisi de delirmişti.

Bize bir anda bağırmışlar ve kızmışlardı..

Ve daha sonrasında kavga büyümüş ve Teyung'da kendisi ile beni savunmaya başlamıştı.

Sonra annesi aklımı çok karıştıran o soru olan "Daha sorumuza bile cevap vermemişken onu da alıp başka ülkeye mi gitmeyi düşündün?!" Diye bağırmış ve Teyung'a tokat atmıştı...

Ve şu anda da Teyung odasında ağlıyordu. Annesi ile babası hâlâ aşağıda bu konu üzerine kendileri arasında tartışıyordu.

Ben de odamda oturmuş sana yazıyordum... birazdan onun yanına gideceğim ve cidden Teyung ağlarken ben burada oturabilir miyim sence?

Off günlük olaylar çok fena.

Teyung'un odasından sesler geliyor. Gitmem gerek!

이복 형제 |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin