41 - Final

258 12 8
                                    

Eceazracelik💜💜💜

Taehyung'dan

"Sayın Jeon Jungkook, Kim Taehyung'u hastalıkta ve sağlıkta, kötü-"

"EVETTT!"

"Siz sayın Kim Taehyung, Jeon Jungkook'u eşiniz olarak kabul ediyor musunuz? "

"Sonsuza kadar evet!"

Nikah memuru evlilik cüzdanını Jungkook'a verdiğinde Jungkook cüzdanı büyük bir hırs ve heyecanla kapmıştı.

"Eşinizi öpe-"

On saattir bu anı bekliyorum zaten yaşlı moruk!

Jungkook'un dudaklarını dudaklarım ile kapattığımda saniyeler sonra ayrılmıştım.

Bu ânı, anne babamın da görmesini, en çok da amcamın görmesini dilerdim...

4 yıl önce

Biz o gün Jungkook ile bir takım işler peşindeyken bizi arayan kişi, Amcam'ın sağ koluymuş...

O gece amcam fenalaşarak hastaneye kaldırılmıştı...

Ve biz o sırada kendi zevkimize düşüp amcamı hiçe saymıştık...

Ertesi gün hastaneye gittiğimizde amcam komaya girmişti...

Evdeyken aniden nefes alamamış ve kalp krizi geçirmişti.

Biz Jungkook ile camın ardından amcama bakarken, aniden amcamın nabız sayarındaki minik tepecikler (jungkook'un deyimiyle) düz bir çizgi olmuştu...

Ve o gün benim için bir travmaydı..

Duvarın yanına yere çökmüş oturuyordum.. Jungkook hâlâ 'Namjoon Amcasına' bakıyor ve gözünü ondan ayırmıyordu. Resmen camın içinden odaya düşecekmiş gibi ağlarken amcamı seyrediyordu.

Hareketsiz yatan amcamı...

Ben ise dizlerime başımı koymuş sessizce ağlıyordum...

Jin hyung'u bekliyordum ama daha 7 saati vardı... ve Jungkook olmasaydı kelimenin tam anlamıyla yalnızdım..

Derken Jungkook bana seslenmişti.

"T-teyung..?"

Hâlâ cama bakıyor ve kıpırdamıyordu.

"E-efendim?"

"B-bu m-minik t-tepeciklerin d-düz ç-çizgi olması n-normal d-değil mi? S-sadece b-bayıldı a-amcam d-değil mi T-Teyung? Ç-çünkü a-az ö-önce g-gözlerini a-açtı."

Beynimde yankılanan "düz çizgi" ve "gözlerini açtı" kavramları beynimi zonklatırken hızla ayağa kalkmış ve kaygan zemin ile sendelesem de cama koşmuştum.

Durmuştu...

Titreyen sesim ile tüm gücümle bağırmıştım.

"A-AMCAAA!!"

Bağırışım ile doktorlae geldiğinde direkt odaya girmişlerdi.

Ben ise kasılmıştım... vücudum öyle çok gerilmişti ki kaskatı kesilmiş ve geriye doğru düşmüştüm...

Yerde öylece titriyordum. Jungkook'un bağırışı kulaklarımı delip geçerken kıyamadığım göz yaşları benim yüzümden akıp yüzüme damlıyordu.

Ve sonrası karanlık....

Uyandığımda Jungkook başımda elimi tutarak ağlıyordu.

Bie yataktaydım, ve kolumda serum vardı.

이복 형제 |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin