Merhaba Jungkook
Jungkook? Sana daha önce çok güzelsin diyen oldu mu?
Eğer olmadıysa sana ilk ben diyeceğim Jungkook. Sadece biraz... özgüvensizim o kadar. Ama diyeceğim merak etme.
Jungkook.... sen gözlerinin ne kadar güzel olduğunu biliyor musun?
Jungkook.... sen gözlerindeki galaksinin farkında mısın?
Jungkook... senin gözlerin mi gülüyor yoksa gözlerin sadece bana mı gülüyor senin? Jungkook ben seni... ben seni çözemiyorum bana yardım et.
Jungkook senin dudakların mı çok pembe yoksa çilekli lip balmından mı öyle güzeller?
Jungkook senin burnun cidden de niye bu kadar minik? Jungkook bir gün burnunu sıkarsam kızma bana tamam mı?
Jungkook.... senin saçların... bir pamuk tarlasından daha yumuşak.
Jungkook... senin saçların bir sümbül bahçesinden daha güzel kokuyor...Jungkook eğer utangaç birisi olduğunu bilmeseydim sana her zaman sarılır, artık bağımlı olduğum kokunu içime çekerdim...
Jungkook.... Jungkook.... Jungkook? ismin çok mu güzel yoksa bana mı öyle geliyor?
Jungkook minicik ama yumuşacık ellerin var....
Jungkook seni hep yanımda tutmak istiyorum...
Jungkook sen... sen çok... tarif edemiyorum seni. Seni sevmeyi sevmiyorum. Seni sevebilmek... bana yasakmış gibi geliyor. Jungkook.. seni...
Jungkook kendi güzelliğinin farkına varmanı dilerdim.
Jungkook... keşke tüm korkularını öldürebilseydim.
Keşke sana zarar veren her şeyi yok edebilseydim...
Jungkook... ismimi çok mu seviyorsun? Yoksa sen beni delirtmek mi istiyorsun Jungkook?
Durmadan o minik sesinle bana, sesini daha da minik yapmaya çalışarak "Taehyung Hyung" diyorsun ve ben... ben kendime hakim olamıyorum. Seni böyle alıp alıp içime sokmak istiyorum. Sonra kalbime koymak, seni kalbimde saklamak istiyorum.
Jungkook bu şu ana kadar hiç birisine karşı böyle hissetmemiştim.
Jungkook sen nesin...
İnsan olamayacak kadar güzelsin orası kesin.
Jungkook bir erkek güzel olmaz ki.
Bir erkek yakışıklı olur.Jungkook... sen bu dünyada gördüğüm en güzelsin... sen benim güzelimsin Jungkook... sen benim hayatımda gördügüm tek kayan yıldızıma harcadığım en güzel dileğimsin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
이복 형제 |+18|
Fanfiction"Yıldızlara dokunalım mı Teyung?" "Dokunalım Jungkook.." Jungkook yalnız bir çocuktur. Taehyung ise, kendi dertleri arasında aile evinde üniversite sınavına hazırlanmaya çalışan bir gençtir. Jungkook sonunda Kim ailesi tarafından evlat edilinir ve...