30 - Jungkook'un Günlüğü

195 18 3
                                    

Anlatıcak o kadar önemli olaylarım var ki günlük, tarihi şu anlık boş verelim.

Günlük ağlamak istiyorum.

Yemin ederim ağlamak istiyorum.

Ama mutluluktan.

Neden mi? Hadi olaylara geçelim.

Günlük, biz bugün Teyung ile (Taehyung'a artık Teyung diyorum çünkü böyle daha seviyor ve her dediğimde bana gözlerinde sevdiğim ama aynı zamanda korktuğum bir ifade ile bakıyor. Bu da içimi bi hoş ediyor. Durmadan ona "Teyung!" Diye seslenseydim eğer, işin sonu ne olurdu, öğrenmek bile istemiyorum, emin olabilirsin! Neyse çok uzattım.)

Günlük, biz bugün Teyung ile Busan'a gittik. Ama hiiiiç sevmedim. Biraz... eski gibi geldi. Güzeldi de biraz ama bilmiyorum. -kesinlikle Teyung var diye değil-

Neyse sonra biraz gezdik. Ama yorulunca da otele geçtik. Teyung beni yine yatakta gıdıklarken boynumdan bir sürü öptü! Sonra da boynumda soluklanıp uyudu.. biliuor musun günlük? Her öyle yattığında boynumda, minik minik nefesleri boynuma çarpıyor ve ben uyuyamıyorum. Tam da kalbimin üzerinde yatıyor bir de. Heyecanlanmamaya da çalışıyorum ama olmuyor...

Sonra günlük yemek yemek için aşağıya indik. Bir anda yemeğini bırakıp bana baktı ve "çok tatlı yiyorsun Jungkook sana yedirebilir miyim?" Dedi ve çubuklarımı ellerimden alarak bana yedirdi.. günlük ben orada da bittim. Bana yemeğini değil de beni yemek ister gibi baktı. Günlük ben de onu yemek istiyorum ama utanırım ben. Söyleyemem ki günlük... günlük yemeği minik minik kesip ağzıma verdi... günlük AAAAAAAAAAAA

Sonra günlük, pasta yemeye gittik. Biliyo musun günlük? Pastayı da bana kendisi yedirdi.

Böyle çatalla yine minik minik ağzıma verdi.

Günlük benim ağzım kocaman ve ben ufak lokmalar değil, kocaman böyle ağzımı dolduracak büyüklükte yemek istiyordum.

Ama bunu ona söyleyince de bana "sen benim bebeğimsin. Miniğimsin Jungkook." Dedi. Ufak lokmalar yemeyi kabul ettim.

Sonraa günlüükk odaya çıktııkk veee yattık! Bu sefer de ben göğsüne yattım. Kulağımın altında atan kalbi bana yaşam vermişti sanki... sanki o an, o kalbi kalbimde atıyordu.. ritimlerimiz karışmış gibiydi birbirine.

Günlük ben çok fena aşık oldum ya.

Şimdi de günlük Japonya'ya geçiyoruz. Ikide bir telefonuma bakmaya çalışarak ne yaptığımı soruyor "kiminle yazışıyorsun sen?" Diye de sesinde korktuğunu belli eden tonu ile kiminle yazıştığımı soruyor ve cidden telefonuma bakmak yerine yola baksa daha iyi olabilir tamam mı!?

Of günlük bilerek yanağımı öpüyor ki telefonuma bakabilir! GÜNLÜK YANAĞIMI ISIRDI YARDIM ET!

Benimkisi de istek sanki edebileceksin de?

Neyse gitmem gerek şimdi Teyung'un tribini çekeceğim....

이복 형제 |+18|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin