Harmincegy (+18)

192 21 2
                                    


Hikaru szemszöge


"– Oké, életem, nem fogok túllőni a célon. – Hajolt a fülemhez pár szóra, s végig puszilgatta mögötte a bőrt – Szégyen vagy sem, bevallom nem tudnék neked úgy ártani mint az elején, hogy sírva könyörögj, de mindent megteszek, hogy engem élvezz! Tehát bármi gond van szólsz! Értetted? – A vérem felpezsdült a szavak hallatán. Nem túlzás, ha azt mondom tűkön ültem, de azt hiszem tartozok annyival neki, hogy tisztázzam, kicsit félreért. Itt egyáltalán nem arról van szó, hogy mindenáron igénylem a fájdalmat. Szeretem ha erősen tart, amikor órákig csak rám figyel és már-már kínozva kényeztet, ha kíván, ha tőlem borul el az elméje, és a tudatot, hogy én vagyok az aki megőrjíti. Még ha az egómat nem is kell félteni, ez részemről nem a fájdalomról szól.

Mindemellett tény, hogy jólesik a fűnek is a téli hideg hótakaró után az enyhülés, mikor fellélegezhet tavasszal. Rám hasonlóképpen hatottak a szeretkezéseink, de az újratalálkozás eufóriája szintúgy hatásos. És a tudat, hogy nem akarja elvenni a kedvem a csiklandozással, iszonyatosan boldog, heves bólogatásra késztetett. – Nem hallom, válaszolj! – Morgott rám a ruhaanyagba bújtatott merevedését hozzám dörgölve, mellyel újabb nyöszörgést csikart ki belőlem. S az izgalomtól remegve feleltem.

– Igen, csak csináld!"


Az első ütéssel a lapockám alatt talált el, ott bizsergette a bőröm, mely valószínűleg kipirult, és a második is majdnem ugyanoda érkezett. Habár az nem sikeredett olyan erősre szétterjedt a fájdalom ahol belém hasított a szíj. Tisztán éreztem a tarkómon felkúszó nyugtalanságot, mert ha ugyan azt a pontot üti végig, tényleg szenvedni fogok. Felnyögtem amikor váratlanul a nyakamra hajolt , és a testén feszülő izmai hozzám simultak. Egyszerre volt jóérzés és rossz. A sebet égette sós bőre, ám csak egy pillanatra.

A következő ütés villámcsapásként ért, viszont közben a fenekemet maszírozta. Valahogy gyengédebb volt velem, de így is kirázott a hideg ahogy az adrenalin és az endorfin játszott a szervezetemben. Hagytam, hogy magával ragadjon az érzés. A bőröm felforrósodott ahol érintett, a sebeimet mégis hűsítette amikor megérzem a nyelvét, s a nyálát ahogy ápolja a fájó felületet. Egy lusta epekedéssel teli szikra futott végig a gerincemen nedves ujjától, mely az ánuszomat izgatta, és zaklatottan nyüszítettem fel.

– Felix dugj meg! – Toltam felé fenekem a levegőt kapkodva, hogy az ujjára segítsem magam, s végre becsúszott. Nagyot sóhajtva összerezzentem. Minden porcikámat elöntötte az elsöprő vágy, ezért ködös fejjel nyögve mozogtam rajta míg az ámulata hagyta. Az övet hangosan koppanva dobta le a padlóra, hogy megvonhassa ezt az élvezetet tőlem, és persze megszabaduljon a maradék ruhájától. Olyan sebesen kapta le a nadrágot, hogy mire felé fordultam négykézláb, a meredező férfiasságával találtam szembe magam. Mosollyal az arcomon nyaltam végig teljes hosszán közelebb feltérdelve hozzá, mire a hajamba fűzte ujjait. Kéjesen leheltem rá, a markomba fogtam, majd lenyaltam a tetején kibuggyanó cseppeket. Bíztam benne, hogy ennek már a látványa is fel fogja perzselni. Kissé elnyammogtam rajta, mintha a legfinomabb fagyit ízlelgetném és amikor a torkomra engedtem nyeltem egyet.

Meglepetésemre a hajamnál fogva húzott vissza. – Mh, pimasz vagy, de ha jó leszel, talán megengedem, hogy elmenny újra és újra...- Suttogta a számba ahogy ledöntött a szőnyegre, s vissza is kaptam az egyik ujját a fenekembe. Szinte azonnal megtalálta a prosztatám, a legjobb képességeit bevetve simogatott belülről, és én iszonyatosan élveztem. Mindent felemésztett a hasamból kiinduló gyönyör, ahogy folyton ugyanazon a ponton kényeztetett, még szólni se tudtam neki, már reszketve markoltam a bicepszébe hangommal megrezegtetve ajkait. Elmém zavaros kábulatával küszködve fordított ismét hasra, s két kezével a csípőmön emelte a fenekem magasabbra. Erotikusan felmordult amikor beleharapott. Terpeszbe tárt lábaim között masírozott végig nyelvével, farpofáim kicsi ösvényén, és mikor már meg tudtam tartani magam, széthúzva azt kezdett nyalakodni.

Live Love (Befejezett)Where stories live. Discover now