Huszonöt (+18)

217 27 13
                                    


Halihó srácok, ismét eltelt egy hét! Nem tudom hogy érzitek, de én nagyon szerettem Hikaru szemszögét, csak váltani nehéz belőle. :) Főleg, hogy Kazunak érintőlegesen egy real témát szántam. Ezeket kevésbé feszegetik a könyvek vagy a drámák, de több esetben tettlegességig fajulhat egy meleg kapcsolat, mintha csak a néha véletlen elejtett szavak nem esnének eléggé rosszul.

Kellemes időtöltést!



Hikaru szemszöge



"Elég erősen csattant a kezem ahhoz, hogy a feje oldalra forduljon, ellenben sikerült elkapnia a csuklómat mielőtt elhúzhattam volna. – Vadulunk Tündérke? – szorított rá – Félreértettél valamit!

- Te idiótának nézel? – Kiabáltam rá torkomszakadtából, az egész szarul esett, és ha nem követ ilyen elszántan, a méltóságom legalább megmaradt volna.

- Emlékszel, hogy egy színi gálán találkoztunk először? Miki miatt kerültem oda. – Ó, értem, és mivel miatta találkoztunk be kéne vennünk őt is? Vagy mit gondol ez? Hogy ne emlékeznék arra a szégyenteljes estre..."



A partira egy haver csaj vitt el, Kate. Sminkesként VIP jegyeket kapott. Összevesztek a pasijával, így én lettem a B terv, és mivel azt mondta megtanít inni (pff..engem) elfogadtam a kihívást. Azonban a helyszínen pár feles után már nem a pia mennyiségre figyeltünk, hanem a játékra. Mintha felelsz vagy merszeztünk volna, csak kimaradt az unalmas lelkizős rész, fogadásokat kötöttünk, ki mit mer megtenni, mondjuk úgy ésszerű keretek között. Abszolút tét nélkül ment, csupán jól akartuk érezni magunk.

Első feladatként Kate azt kapta, hogy csórjon el egy zsebkendőt, ami az egyik pasi hátsózsebéből lógott ki pár centire. Megjegyezte ugyan, hogy undorító, mert biztos taknyos, ám ragaszkodtam hozzá, hát elvégezte a piszkos munkát. Utána következett a bosszúja, ugyanis szerinte nem ártott volna nekem pár pofon...csajok...Tehát a küldetésem az lett, hogy valami nőnek kellett egy olyan mondatot ejtenem amiben benne van a szex szó. Velem nem szúrt ki, kifogás nélkül teljesítettem a kérést. Nyilván nem esett nehezemre, rámutatni egy pasira és megkérdezni a nőtől, hogy szerinte is szexi-e.

A tetteink pedig, így követték egymást, mígnem egy őrült rajongót kellett eljátszanom, aki a kezdő színészek aláírását gyűjti. Az egészben az tűnt a legnehezebbnek, hogy azt se tudtam melyik színész és melyik nem, ezért barátnőm rámutatott két srácra akik egymással beszélgettek. Mint később kiderült Mikitől kellett volna aláírást kérnem, de én a vele szembeálló Greget céloztam meg, aki egyébként a világosításért felelős. Ennek köszönhetően hiába csúsztam már térden előtte, elutasított. Kate gondolom közben jókat röhögött a markába. Nem hibáztattam, én is ezt tettem volna.

Tovább erősködtem Gregnél, s egyedül azt értem el vele, hogy Felix a karomnál fogva tessékelt el jó messzire a körükből. Felszívtam magam, mert bármilyen jóképű, nekem ne mondja meg mit tegyek. Amint hátat fordított, én kitörtem mögüle, és Greghez rohantam volna, ha Felix nem vetődik közénk elválasztva a kiszemelttől, hogy kilökjön a folyosóra. Mindent elsöprő találkozás volt ez. A falhoz szorítva teljes erőbedobással fegyverezett le fantasztikus testével, s dühödten morgott, hogy fejezzem be. Közben én majd elolvadtam olyan határozottan tartott. Akkor kértem el először a számát, és Felix szinte elmenekült. Ott kellett volna annyiban hagynom.

Live Love (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora