Sziasztok!
Az elkövetkezendőtekben szombat du/este jövök a részekkel, mert az időbeosztásomhoz kényelmesebb, de ma kicsit hosszabb is lett, mint amennyi szokott. 😊
Örülök, hogy olvastok! Szép napot mindenkinek!
„A lényegre térve, hogy ne húzzam a szót, megkereste őket a Free Online nevezetű cég, aminek hasonló video feltöltő platformja van, mint annak a honlapnak amin vagy. És iszonyat magas összeget ajánlottak bizonyos háttérmunkáért, na meg azért, hogy segítsenek nekik elhappolni a te oldaladról azt a hét embert, aki a legnagyobb nézettséget generálja. – Zártam el a csapot, de mivel nem volt kéznél másik törülköző, mert azokat is kimosta, az övét vettem ki a kezéből. Nyirkos, enyhén hideg érzetet adott a bőrömhöz képest, de felszívta rólam a cseppeket és csak ez számított. – Mindannyiuknak küldtek e-mailt, de csak négyen reagáltak rá. Hárman visszautasították, egy elfogadta, és a másik hármat, akik feltehetőleg meg se nézték a mailt nekünk kellene megtalálni Hikaruval. – Fordultam felé sokatmondó arckifejezéssel hátha leesik neki, hogy ő az egyik."
Sota szemszöge
Első hallásra éreztem amint eltűnik a vér belőlem, bíztam benne, hogy rosszul artikulált. Pár percre rá aztán mégis visszajött a színem ahogy figyeltem öltözködés közben, hiszen egyelőre csupaszon diskurált erről. Mondjuk a meztelenkedés ellen nincs ellenvetésem, elvarázsol a teste. De tényleg képesek lennének felkutatni amikor nem véletlen, hogy inkognitóban vagyok fent? Pofátlanság!
Tulajdonképpen épphogy kezd alakulni a dolog köztünk, erre tessék. Jön ez a nyomasztó érzés. Engem nem érdekelne, így is sokaknak megvan a véleménye rólam. Vagyis nem tudom, különösebben nem foglalkoztam eddig velük, ám az ő esete más. Biztos örülnének a szülei mikor kiderül, hogy nem csupán meleg, de már a nyilvánosság előtt csinálja. Tuti megveregetnék a vállam egy „csak így tovább" megjegyzéssel. Tisztában vagyok vele, hogy a közember számára ez gáz, mert másfajta videókat is lehetne gyártani, eddig is tudtam, de ezt élvezem, és az én életem, neki azonban van veszítenivalója. Nos, talán még nem késő letagadnia.
Magától értetődően az arca nem látszik, de a tudat, hogy miattam csinálta nem könnyít a lelkemen akkor sem. Tényleg meg lehet így találni valakit?
- Adtam apának pár program javaslatot, ami hirtelen eszembe jutott, amivel jobbá tehetik az oldalt és több látogatójuk lesz. De állítólag a társa ragaszkodik ezekhez a streamerekhez, vagyis hozzátok. – Bújt bele az egyik pulcsimba magyarázva, miután már egy melegítőt is magára rángatott a szárítóról, hogy a konyhába vehesse az útját. Azt hiszem el kéne erről pakolnom, hogy kiteregessek mielőtt bebüdösödik a ruha a gépben.
A válaszától félve horkantam fel, de határozottnak akartam látszani, mint mindig. Mégis csak férfiból vagyok, és ezen az sem változtat, hogy én fekszem alá. – Hogy találnátok rájuk? Ne viccelj, hiszen én például egy random mail címet adtam meg, aminek már a jelszavát se tudom. Ez amúgy is illegális. – Kételkedve tártam ki a kezem. Meglepő volt, de magamat is majdnem sikerült meggyőznöm az igazamról, csak ne szólalt volna meg.
- Ugyan nincs fix ip címed, ami miatt nem százszázalékos a helymeghatározás, de különböző cellákon keresztül különböző szerver szobákba futnak be a jelek. - Félbe kellett szakítanom a mondandóját, nem tűnt fel neki, hogy úgy nézem mintha valami európai nyelven beszélt volna hozzám...
YOU ARE READING
Live Love (Befejezett)
Romance„Az mindegy honnan leshetem, csak csináljuk. Gondoltam én...azonban ő szó nélkül eltűnt ismét a fürdőben, a kaputelefon megszólalt, a pánikrohamom meg kiújulni látszott. Annyira rossz lenne, ha egyszer az történne végre amit én akarok? Szerencsére a...