~~~~~~~~~~~~ MATTEO ~~~~~~~~~~~~
Po 20 minutach zaparkowała przed siłownią.
-Serio mogłaś powiedzieć bym wziął coś na zmianę.
-W planie miałam, że przyjadę tu sama. Bardzo mi przykro, już marudzisz.
-Nie łap mnie za słówka. Chodźmy.
Wyszedłem z auta wziąłem jej torbę i Diego. Za co zostałem obdarowany pięknym uśmiechem. Weszliśmy, psa zostawiliśmy w recepcji przy misce z wodą. Wzięliśmy kluczyki do szafek. W której zostawiłem portfel i telefon i poszedłem na sale. Poczekałem na moją przyszła żonę widziałem, że nie jest zadowolona z tego faktu.
-Czy to na mnie czekasz?-Usłyszałem za sobą i się odwróciłem była ubrana cało na czarno oprócz 2 rzeczy.
-Czy byłem inspiracją tego stroju? Prawie cała na czarno tak jak ja.
-Nie schlebiaj sobie.
-Tylko stwierdzam fakty. Często tu ćwiczysz w nocy?
-Nie. Poszła założyła słuchawki i zaczęła rozgrzewkę.
Zacząłem od rozgrzewki a potem zacząłem się podciągać, co nieraz patrzyłem na towarzyszkę. Kończyła rozgrzewkę i weszła na bieżnie. Laptop położyła przy jakiejś maszynie.
Po godzinie ćwiczeń poszedłem do niej. Siedziała w słuchawkach nogi miała na maszynie, która się kręciła to chyba jakiś masaż i robiła coś w laptopie. Zdążyłem zerknąć, co robiła wysłała do kogoś dość długiego emaila. Ściągnąłem jej słuchawki, na co się wystraszyła. Była to Rihanna, ale nie wiem, jaki tytuł piosenki.
-Spokojnie to tylko ja. Skończyłaś już?
-Zmęczyłeś się już? Tak już skończyłam.
-Nie zmęczyłem się.-Zaprzeczyłem.
-Wracamy?
-Jak chcesz. Chociaż pojechałbym do maka. Co ty na to?
-Kusząca propozycja.
~~~~~~~~~~ANIA~~~~~~~~~
Zrobiłam rozgrzewkę i weszłam na bieżnie. Czułam na sobie jego wzrok. Po jakimś czasie wzięłam laptopa nogi położyłam na maszynie rolującej. Napisałam do znajomej Mishy z Rosji jak tam sytuacja oraz aby przesłała wszystkie informacje związane z atakiem. Jeszcze do znajomej, która pracuje na lotnisku, aby przesłała mi, kto leci samolotem publicznym jak i prywatnym w całych Włoszech wiem, że ma znajomych na innych, więc nie będzie to problemem. Słuchałam Rihanny.
Gdy poczułam zdejmowanie słuchawek wystraszyłam się, ale usłyszałam jego głos. Rozmawialiśmy.
-Kusząca propozycja. (Ale staram się odchodzić- pomyślałam). Ale w nocy nie jem. Jeżeli chcesz możemy zajechać i tak jest po drodze.
Weszłam do szatni, przebrałam się czekał przy kasie. Chciałam zapłacić, ale okazało się, że zapłacił już. Popatrzyłam na niego. Szliśmy do auta.
-Wiesz, że nie musiałeś płacić.
-Wiem, ale to zrobiłem.
Weszliśmy do maka nie było nikogo złożył zamówienie a ja happy mila z sokiem pomarańczowym.
-Nie jem w nocy tak?
-Chcesz coś przez to powiedzieć.
-Mówisz jedno robisz drugie. Chyba ciężko będzie się dogadać.
-Zależy, w jakiej sprawie. Ale dla ciebie szczególnie będę robić problemy. Nie będę posłuszną żoną ostrzegam.
-Lubię wyzwania, czyli będzie ciekawie.
-Nie ciesz się zawczasu.
Dostaliśmy swoje zamówienie i zaczęliśmy jeść. Miałam wyrzuty sumienia, że jem aż tyle a wiedząc jak wyglądam. Powinnam się odchudzić tak jak mówią rodzice. Zjadłam mniejszą połowę i wzięłam picie.
~~~~~~~~~~~~MATTEO~~~~~~~~~~~~~~~~
Przestała jeść, zjadła mniejszą połowę. Było coś nie tak. Słyszałam jej kłótnię z ojcem. Pewnie jego słowa na temat ćwiczeń wpłynęły na nią, ale nie zaprzestała zdobywać informacji jak tak można to nazwać.
-Nie jesz?
-Nie, najadłam się.- Mówiąc to zaczęła składać zabawkę.
Jadłem swoje zmówienie patrząc kątem oka na nią. Doszedłem do wniosku, aby przez najbliższe dni dowiedzieć się jak najwięcej o niej i pomóc z jej byłym. A najważniejsze przyjrzeć się czy się nie głodzi, bo jest chuda.
Gdy skończyłem wziąłem Diego na smycz, bo nikogo niebyło to go spuściliśmy a on leżał spokojnie rozglądał się, co nieraz. Obsługa chciała nam zwrócić uwagę za niego, ale jak przynieśli zamówienie doberman zaczął warczeć i się wystraszyli. Wyszliśmy z lokalu.
-Może ja poprowadzę jesteś zmęczona.
-Fakt, ale nie.
-Niech ci będzie, ale nie spowoduj wypadku.
-Mówisz jak Dylan.
-Naprawdę?
-Tak. Jesteśmy na miejscu.
CZYTASZ
Blue Rose
RomanceMatteo Corrado jest przystojnym księciem mafii, który jest bardzo znany przez cywili. Budzi postrach w nich kiedy słyszą jego dane osobowe lub widzą go w klubie. Kobieta w świecie mafii powinna być posłuszna mężczyźnie, urodzić mu następcę. Lecz ona...