Dün sabah saat 10 gibi kalktım. Kahvaltımı yaptım. Tolga' ya verdiğim söz vardı...
Kahvaltıdan sonra duşa girdim. Çıkıp kurulandıktan sonra saçlarıma fön çektim ve taradım. Saçlarım neredeyse belime geliyor. Sonrada topuz yaptım. Aynanın karşısında boynumun güzelliğine baktım bir süre ve vücuduma deodorant ve parfümlerimi sıktım.
Dolabımdan Tolga' nın ilk gördüğünde vurulduğu bikinimi giydim. Alt kısmını biraz daha fazla kalçamın arasına sokarak popomun yanaklarını daha fazla görünür yaptım.
Bugün son defa Tolga ile yakınlaşma olacak diye düşündüm.
Dudaklarıma kırmızı bir ruj sürdüm, yanaklarıma allık, kirpiklerime rimel ve en sonda gözlerimin altına bir kalem çektim. Tam bir afet olmuştum. Tolga' nın halini merak ediyor ve muzipçe kendi kendime sırıtıyordum :-)
Bunu bir oyun olarak ben başlatmış, ve genelde sadece ben istediğim zaman Tolga' yı kabul etmiştim. Bu seferde sanki bir jübile yapar gibi o nu mutlu etmek istiyordum. Belki de hayatı boyu bunu unutmayacaktı :-)
Saat tam 12 de kapı çaldı. Açar açmaz içeri daldı. Kapıyı kapadıktan sonra bana dönünce:
- Off yaaa nasıl olmuşsun?
- Nasıl olmuşum?
- Çok güzel olmuşsun...
- Kim?
- Sen tabii ki
- Adım ne benim?
- Pelin
- O zaman hepsini birden adımla söyle :-)
- Çok güzel olmuşsun Pelin!
- Hah şimdi oldu :-)Elinden tutarak odama götürdüm. Ayakta durmasını söyledim.
- Tolga bak seninle bir anlaşma yapalım
- Ne gibi?
- Sana bugün, hayatın boyunca unutamayacağın kadar güzel bir gün yaşatacağım.
- Gerçekten mi?
- Evet. Ama bu son olacak ve hiç bir zaman bir daha istemeyeceksin. Bu konu ilelebet kapanacak. Zaten gidiyorum.
- Peki. Haklısın. Kabul ediyorum...Bunu duyduktan sonra yavaşça Tolga' yı ayakta ellerimle soymaya başladım. Eşofmanının üzerini çıkardım. İçinde hiç bir şey yoktu. Çıkardıktan sonra yavaşça sarıldım. Boynunu, kulak memelerini çok usulca öpmeye başladım. Gıdıklanıyordu. Dudaklarından öpmeye başladım. Murat' ın bana yaptığı gibi dudaklarını emiyor, dudaklarının iç kısımlarında dilimi gezdiriyordum.
İkimizin de nefesimiz kesilmişti ve Tolga' nın çok fazla sertleştiğini hissettim.
Yere eğildim. Dizlerimin üzerinde Eşofman altını indirdim. Tamamen çıkardım. İç çamaşırı da giymemişti.
Karşımda ki şey çok sert bir şekilde yüzüme bakıyordu. En altta ki toplarını usulca sol avucumun içine aldım. Hiç sıkmadan... Sonra dilimle ucunda daireler çizmeye başladım. Başımı okşamaya başladı.
Sol elimi bozmadan, sağ elimle dibinden kavradım. Bir kaç kez sıkıp gevşettim. Daireler devam ediyordu. Sonra yavaşça olduğu kadar ağzıma misafir etmeye başladım. Dudaklarım sağ elimin parmaklarına değdiğinde fazlaca kuvvetli bir şekilde emerek yine yukarı çıktım. Daire hareketlerini tekrarladım. Sonra yeniden aşağı. Sonra güçlüce yeniden yukarı ve yine daireler...
Bu ritmi sanırım 30-40 kez tekrarladım. Daha sonra hareketler aynı ama tempoyu biraz daha yükselttim. Ayakta kıvranıyordu...
Tempomu biraz daha arttırdım. Artık yukarı çıkarken dudaklarıma dibinde ki sağ elimde eşlik ediyordu. Aşağı inerken ise elime dudaklarım eşlik etmeye başladı.
Daha da hızlandım.
Elleriyle güçlüce başımı kavradı. Neye yaklaştığımı çok iyi biliyordum... Dizleri titremeye başladı...
Tam beklediğim gibi oldu. Bir anda mecburen yutkunmaya başladım. Sonu gelemeyecek gibiydi ve her zamankinden çok fazla miktardaydı. Çıkacak hiç bir şey kalmayıncaya kadar devam ettim ama tempomu gittikçe düşürerek. Tükenince yatağıma oturdu ve belden yukarısını yatağa bıraktı. Nefes nefese idi.
Ayağa kalkıp nemlendirici vücut sütü aldım. Avucuma bol miktarda döktüm. Krem diğer elimde Tolga' nın yanına gittim. Biraz evvel ağzımda olan yerlerini ellerimle okşayarak kremlemeye başladım. Değişiklik çok hızlı gözüküyordu.
O an kendimle gurur duyduğumu hissettim. Belki anlamsız ama bir şey benim sayemde uzuyor, büyüyor ve sertleşiyordu ve ben emeklerimin karşılığı hiç beklemeden görüyordum.
En ince noktasına kadar bolca krem olmuştu. Ayağa kalktım ve bikinimin üst kısmını çıkardım. Hayranlık dolu gözlerle bakıyordu. Yanına gidip dizlerine oturdum. Bir anda tahmin etmediğim bir şey sordu:
- Ön tarafa mı yoksa?
- Hayır Tolga. Orası kesinlikle olmaz...
- Neden böyle oturdun o zaman Pelin?
- Göğüslerimi seversin diye düşündüğüm için Tolga...Bana Pelin demesi çok hoşuma gitmişti. Biraz daha sokuldum. Göğüslerim gözlerinin önündeydi. Elleriyle sıkmaya, oynamaya, avuçlamaya başladı.
"Öpebilirsin de" deyince dudaklarının arasına alıp şokella tüpü emer gibi emmeye başladı.
Aldığım zevk nefesimin ritmine yansıyordu. O kadar uzun sürdü ki Tolga' nın bu hareketleri, göğüslerim acımaya başlamıştı. Bunun üzerine dizlerinden kalktım. elime yeniden kremi alıp onu bir daha kremledim. Sonra ayağa kalkıp, bakışları üzerimdeyken ben de ona bakarak yavaşça bikinimin altını çıkarıp attım. Kremi elime bir daha bolca döküp arka taraflarıma sürdüm. Sonra Tolga' nın gözlerinin içine bakarak arkamı döndüm ve biraz eğilerek dibinden tuttum. Kendime hizaladım. Yavaşça oturmaya başladım. O kadar kremliydi ki fazla zorlanmadı. Ama yandı...
Tamamen benim kontrolümde bir an geldi ki, artık ellerimi çektim ve dizlerinden güç alarak oturup kalkmaya başladım.
Tolga, ellerini arkaya yatağa yaslamış bir şekilde duruyordu. Gelip sarılmasını söyledim. Sırtımda göğsünü hissettiğimde ellerini alıp göğüslerimin üzerine koydum. İyice alıştığım için tempom artmıştı. Sağ elimi Tolga' nın dizinden çekip bacak arama götürdüm. Kendimle de ilgilenmeye başladım. Karşıdaki tuvalet masasının aynasından halimizi görünce birden çok büyük bir hızla sona yaklaşmaya başladım.
- Tolga, ne kadar kaldı?
- Çok az Pelin
- Ne zaman?
- Şimdi geliyorDeyince bağırsaklarıma kadar ıslanırken bende titreye titreye sona ulaştım.
Onun içimde atışının bitmesini bekledim. Bitince sanki son damla için kalçalarımı bastırıp 2-3 kez daire çizdim. O anda derin bir oh çekti. Yavaşça kalktım üzerinden...
Beraber duşa girdik. O beni, ben onu sabunladım. Çıktık. O giyindi. Ben de eşofmanlarımı giydim.
Daire kapısına doğru ilerledi. Tam kapıyı açacakken, beklemesini söyledim. Durdu. Yanına gittim. Yine yere çöktüm ve dizlerimin üzerinde durdum. Eşofmanının altını dizlerine sıyırdıktan sonra, odamda ilk yaptıklarımı aynısını daha büyük bir özenle tekrarladım.
Derin derin yutkunmalarım bittikten sonra tertemiz yaptım ve eşofmanını geri çektim. Ayağa kalktım. Dudaklarına bir öpücük kondurdum ve:
- Kendine çok iyi bak Tolga :-)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günlüklerim (Gençlik ve Bekarlık)
No FicciónEn özel günlüklerimi sizlerle paylaşıyorum.